Oglądasz wypowiedzi znalezione dla frazy: Microsoft Business





Temat: Aktywator do WINDOWS HE SP3.

Windows Keygen Pack 2008



Windows Keygen Pack 2008
Microsoft Business Network Professional v1.0 SP1 -kEyGeN-
Microsoft CRM Server v1.2 -kEyGeN-
Microsoft ISA Server v2004 Enterprise -kEyGeN-
Microsoft ISA Server v2004 -kEyGeN-
Microsoft kEyGeN 2000
Microsoft Office Communicator 2005 v1.0.559 -kEyGeN-
Microsoft Office Professional v2003 -kEyGeN-
Microsoft Operations Manager 2005 -kEyGeN-
Microsoft Plus! Digital Media Edition -kEyGeN-
Microsoft Visual FoxPro v9.0 -kEyGeN-
Microsoft Windows Longhorn -kEyGeN-
Microsoft Windows Media Center Edition 2005 -Activator-
Microsoft Windows Server 2003 -kEyGeN-
Windows Multi kEyGeN
Windows Server 2003 Enterprise VLK -kEyGeN-
Windows Server 2003 x64 Edition VOL -kEyGeN-
Windows XP Activation Patch
Windows XP Activator
Windows XP Product Key Viewer and Key Changer
Windows XP Professional -kEyGeN-
Windows XP Professional x64 Corporate -kEyGeN-
Windows XP Service Pack 1a -kEyGeN-
Windows XP Service Pack 2 -kEyGeN-
Windows XP SP2 Home & Pro Activation -cRaCk-
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.5.526.0.CRACKED-ETH0





KUNIEC

Hasło:

eadman@cw-network.Info
KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Rodzaje Microsoft Office 2007
Witam!

Chciałbym sobie kupić Microsoft Office 2007 tylko że w sklepie jest kilkoraki wybór produktu:

Microsoft Office 2007 Dla użytkowników domowych
Microsoft Office 2007 Home & Student 3stan
Microsoft Office 2007 Groove Academic
Microsoft Office 2007 Standard Academic
Microsoft Office 2007 Basic
Microsoft Office 2007 Basic 3stan
Microsoft Office 2007 Professional Academic
Microsoft Office 2007 Small Business
Microsoft Office 2007 Professional
Microsoft Office 2007 Small Business 3stan


Jedynie czym się różni na pierwszy rut oka to ceną. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć czym owe się różnią co zawierają i która z nich jest najlepsza? Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Brzydkie sztuczki monopolisty
... W dole szumi rzeka, w górze fruwa ptak
A Tristan Alder sobie idzie i śpiewa sobie tak:


| Nie jest też napisane, że nie dostaniesz, jeśli użyjesz mercedesa. Albo
| że kawa jest ciepła. Skoro coś jest ,,Designed for Windows'' to chyba nie
| można mieć pretensji, że działa gorzej lub wcale pod nie-windows?

| Ależ przecież sama aplikacja działa.

No i? Przypadkowo. Producent tego nie gwarantuje. Więc nie spodziewaj się
wsparcia (uaktualnienia to też wsparcie) w warunkach niezgodnych z
założeniami producenta.


Tristan, co Ty za przeproszeniem pieprzysz? To jest wyłącznie moja sprawa jak
używam Worda, Excela czy Accessa, nie producenta. W to, że programy Microsoftu
działają "przypadkowo" chętnie Ci uwierzę, ale to w jaki sposób ja je
uruchamiam is none of their f*king business. Microsoft _nie ma prawa_,
zwłaszcza po wyroku w sprawie antymonopolowej, różnicować klientów ze względu
na to w jakim środowisku pracują.

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Brzydkie sztuczki monopolisty
A był to wtorek, 22 lutego 2005 10:42, gdy Grzegorz Staniak napisał(a) coś
na pl.comp.os.advocacy. No i teraz trzeba odpowiedzieć.


| No i? Przypadkowo. Producent tego nie gwarantuje. Więc nie spodziewaj się
| wsparcia (uaktualnienia to też wsparcie) w warunkach niezgodnych z
| założeniami producenta.

Tristan, co Ty za przeproszeniem pieprzysz? To jest wyłącznie moja sprawa
jak używam Worda, Excela czy Accessa, nie producenta.


Pewnie tak. Tak jak np. nie jest sprawą producenta, czy używasz kompresora
do pompowania kół czy do zabawy w ,,włożymy końcówkę w odbyt i zobaczymy co
się stanie''. Tyle, że producent NIE GWARANTUJE nic w tym zakresie.


W to, że programy
Microsoftu działają "przypadkowo" chętnie Ci uwierzę, ale to w jaki sposób
ja je uruchamiam is none of their f*king business. Microsoft _nie ma
prawa_, zwłaszcza po wyroku w sprawie antymonopolowej, różnicować klientów
ze względu na to w jakim środowisku pracują.


Ale co znaczy różnicować? Ich produkt działa w zestawie z ich systemem. Tak
to jest zbudowane. Tak jak silnik z ferrari działa w ferrari. Owszem,
pewnie jakiś Gromiłło go zamontuje do czegoś innego i nawet pływać będzie,
ale nie wymagaj od Ferrari wsparcia dla tamtego modelu.

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Manuals downloads!
a.. Business Productivity Solutions (Office)
a.. Data Management (SQL Server)
a.. Developer Tools and Technologies
a.. E-Business
a.. Management
a.. Messaging
a.. Microsoft Business Systems
a.. Mobility
a.. Security
a.. Terrarium
a.. Windows

http://bink.nu/

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Jaki komputer do gier
meer pisze:


Bo jeśli ktoś pyta o sprzęt, to się mu odpowiada w ramach tematyki
grupy. Nie wasz problem skąd kto weźmie system - od rozliczania
kradzieży są odpowiednie organy i gadanie w kółko o licencjach do
niczego się nie przyczyni.


Witam!
Dorzucę swoje 3 grosze - a jaki jest stosunek firmy Microsoft do piratów?

  "If they're going to pirate somebody, we want it to be us rather than
somebody else," - Microsoft business group president Jeff Raikes.

(Jeśli piraci chcą kraść u kogoś, najlepiej niech kradną u nas.)
Moim zdaniem to nie wymaga komentarza.

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Prosba o pomoc w zakresie refetatu


On Tue, 27 Sep 2005 18:39:09 +0200, Kasjus <kasj@tlen.plwrote:
Witam!
  Mam prosbe. Jestem prawie komplentym laikiem w temacie a musze
napisac referat. Prosba jest taka by pomóc okreslic zakres
referatu i najlepiej stworzyc plan ref.
Temat: Przeglad oprogramowania wspomagajacego zarzadzanie w
przedsiebiorstwie.


Wejdź na www.computerworld.com i zapisz się do ich RSSów w odpowiednich  
tematach. Po tygodniu będziesz miał podstawowe nazwy. Hint: SAP, Oracle,  
J.D. Edwards, PeopleSoft, Siebel, Information Builders, Microsoft,  
Business Objects, Actuate, SalesForce, Cognos, Acxiom, SAS i tak dalej i  
tak dalej. Nie zapomnij o platoformach tworzonych przez IBM, Sun i tak  
dalej. Platformy są ważne jako baza do budowania aplikacji. Napisz coś o  
nowych trendach takich, jak nowe aplikacje oparte o lżejsze rozwiązania  
(PHP), takie jak SugarCRM, o projektach OpenSource (znajdziesz na  
sourceforge.net).

Powodzenia

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Wiceprezydent Bydgoszczy promuje Microsoft
Microsoft Business Critical??? Ha, ha, ha...
Wystarczy wejść na www.top500.org
To lista 500 najszybszych komputerów na Świecie.
A jakich systemów operacyjnych używają? 439 z 500 - Linuksa,
5 z 500 (1%!!!! Sukces!) Windows. Reszta to Uniksy... Oto lista drodzy
specjaliści od "Wiedźmina" i "Need for Speed":

Linux 439 87.80 %
Windows 5 1.00 %
Unix 23 4.60 %
BSD Based 1 0.2%
Mixed 31 6.20 %
Mac OS 1 0.20 %
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: IBSYSTEM
Mamy nowe info, jak co dzień.

IBSYSTEM (IBS): Zawarcie znaczącej umowy (raport nr 14/2006)
06.02.2006 17:35



Raport bieżący nr 14/2006

Podstawa prawna:







Inne uregulowania

Invar & Biuro System S.A. z siedzibą w Łodzi informuje, że otrzymała wiadomość
od spółki zależnej Invar Consulting Sp. z o.o.o podpisaniu umowy z partnerem
zagranicznym na podwykonawstwo w zakresie wdrożenia systemu zarządzania
Microsoft Business Solutions Axapta w międzynarodowym przedsiębiorstwie
produkcyjnym. Planowane zakończenie â?? kwiecień 2006 roku. Szacowana wartość
kontraktu to około 120.000 zł brutto.

Podstawa prawna: § 5 ust.1 pkt 3 RRM

Liczba stron: 1

Prezes Zarządu

Henryk Kruszek

Data autoryzacji: 06.02.06 17:13

Henryk Kruszek - Prezes Zarządu



(Emitent)
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: IBSYSTEM
Ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka...

17:42 09.02.2006
INVAR & BIURO SYSTEM SA zawarcie znaczącej umowy Raport bieżący




INVAR & BIURO SYSTEM SA zawarcie znaczącej umowy Raport bieżący 16/ 2006 Invar
Biuro System S.A. z siedzibą w Łodzi informuje, że otrzymała wia-domość od
spółki zależnej Invar Consulting Sp. z o.o. o zakończeniu realizacji kontraktu
na upgrade systemu zarządzania Microsoft Business Solutions Axapta dla grupy
przedsiębiorstw branży odzieżowej. Projekt realizowany od lutego 2005 zakładał
jednoczesną wymianę środowiska systemowo - sprzętowego, platformy bazy danych
oraz wersji systemu zarządzania z zachowaniem danych historycz-nych z ostatnich
4 lat. Jest to prawdopodobnie pierwszy tego typu projekt w Euro-pie (a być może
i na świecie), zakończony sukcesem. Wartość dostarczonych usług wyniosła brutto
190.000 zł.

Zrealizowany kontrakt obejmował migrację systemu Axapta z bazy danych MS SQL
Server do bazy Oracle 10g Standard Edition. Jest to instalacja 2-węzłowa o
architekturze klastrowej pracująca na serwerach Apple Xserv. W ramach tego
projektu zintegrowano system AXAPTA z nową wersją systemu kodów kreskowych. Ta
unikatowa migracja została wykonana dla podniesienia wydajności systemu, jak
również ze względów kosztowych.

Podstawa prawna: § 5 ust.1 pkt 3 RRM Liczba stron: 1 Prezes Zarządu Henryk
Kruszek




Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: IBSYSTEM
Raport bieżący nr 18/2006

Podstawa prawna:







Inne uregulowania

Invar & Biuro System S.A. z siedzibą w Łodzi informuje, że otrzymała wia-domość
od spółki zależnej Invar Consulting Sp. z o.o. o zakończeniu realizacji
kontraktu na na wdrożenie systemu zarządzania Microsoft Business Solutions
Axapta w międzynarodowym przedsiębiorstwie produkcyjnym. Projekt realizowany
był od kwietnia 2005 we współpracy z centralą klienta oraz partnerem zagranicz-
nym. Wartość zrealizowanych prac to kwota około 200.000 zł

Podstawa prawna: § 5 ust.1 pkt 3 RRM

Liczba stron: 1

Prezes Zarządu

Henryk Kruszek

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Program Uniwersytecki Microsoft Business Solutions
Program Uniwersytecki Microsoft Business Solutions
No fajnie, tylko po co sie uczyc czegos, co niedlugo i tak
juz przestanie istniec? Juz podaje link wyjasniajacy o
co mi chodzi:

www.informationweek.com/story/showArticle.jhtml?articleID=15200123
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Microsoft ostrzega...
Microsoft ostrzega...
Microsoft ostrzega
2004-08-08

Microsoft poinformował, że oprogramowanie Microsoft Business Solution nie
będzie pracowało prawidłowo po zainstalowaniu Service Packa 2 dla Windows XP.
Wersja 1.0 w ogóle nie jest przez tę poprawkę obsługiwana, właściciele wersji
1.2 będą natomiast zmuszeni zainstalować łaty i ręcznie skonfigurować
oprogramowanie.

newsroom.chip.pl/news_110121.html
...hmm,nie ma to jak troska o klientow...

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Microsoft ostrzega...
e.111 napisał:

> Microsoft ostrzega
> 2004-08-08
>
> Microsoft poinformował, że oprogramowanie Microsoft Business Solution nie
> będzie pracowało prawidłowo po zainstalowaniu Service Packa 2 dla Windows XP.
> Wersja 1.0 w ogóle nie jest przez tę poprawkę obsługiwana, właściciele wersji
> 1.2 będą natomiast zmuszeni zainstalować łaty i ręcznie skonfigurować
> oprogramowanie.
>
> newsroom.chip.pl/news_110121.html
> ...hmm,nie ma to jak troska o klientow...


LINUX dziekuje Microsoft!

Moze bedzie dzialac pod WINE?


P.S. Insiders job!
Pewnie OPEN SOURCE teraz sabotazuje Monopoly of Macro$haft!
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Aktywator do WINDOWS HE SP3.

Odświerzami co godzinę
Windows Keygen Pack 2008



Windows Keygen Pack 2008
Microsoft Business Network Professional v1.0 SP1 -kEyGeN-
Microsoft CRM Server v1.2 -kEyGeN-
Microsoft ISA Server v2004 Enterprise -kEyGeN-
Microsoft ISA Server v2004 -kEyGeN-
Microsoft kEyGeN 2000
Microsoft Office Communicator 2005 v1.0.559 -kEyGeN-
Microsoft Office Professional v2003 -kEyGeN-
Microsoft Operations Manager 2005 -kEyGeN-
Microsoft Plus! Digital Media Edition -kEyGeN-
Microsoft Visual FoxPro v9.0 -kEyGeN-
Microsoft Windows Longhorn -kEyGeN-
Microsoft Windows Media Center Edition 2005 -Activator-
Microsoft Windows Server 2003 -kEyGeN-
Windows Multi kEyGeN
Windows Server 2003 Enterprise VLK -kEyGeN-
Windows Server 2003 x64 Edition VOL -kEyGeN-
Windows XP Activation Patch
Windows XP Activator
Windows XP Product Key Viewer and Key Changer
Windows XP Professional -kEyGeN-
Windows XP Professional x64 Corporate -kEyGeN-
Windows XP Service Pack 1a -kEyGeN-
Windows XP Service Pack 2 -kEyGeN-
Windows XP SP2 Home & Pro Activation -cRaCk-
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.5.526.0.CRACKED-ETH0





KUNIEC

Hasło:

eadman@cw-network.Info
KUNIEC


nic nie pisze tu o windows sp3...

dajcie llink do tego aktywatora! dam diamenty
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Czy macie świadomość... ?
Dnia 19 Dec 2004 21:53:05 GMT, Doktor napisał(a):

A więc wyszło szydło z worka. Nic za darmo.


Nie! Za darmo masz dużo. System i mnóstwo aplikacji. Są jednak aplikacje
których nie da się rozdać, bo wymagają procesu wdrożenia, bez niego są nic
nie warte, jak np. systemy ERP. Wiesz, że np. zastosowanie Firebird'a w
średniej firmie jako enginu bazodanowego zamiast MsSQL obniża koszta prawie
o 40%?

Czym rózni się polityka Microsoftu od polityki OpenSource?


W OpenSource widzisz co masz, w M$ co rusz się dowiadujesz co masz, jak np.
ostatnia rewelacja, że trzeba ostrzeżnie z jpg postępować, bo mogą być w
nich wirusy groźne dla systemu. Czekam z niecierpliwością, kiedy powstanie
wirus w txt dla Windowsa.

Microsoft zarabia na systemie i nie bierze ani grosza za inne programy,
które pod tym systemem chodzą.


Robią analizę procesów logistycznych i biznesowych, tworzą dokument analizy
przedwdrożeniowej, po czym zupełnie za darmo przez kika miesięcy wdrażają
swój Microsoft Business Solution na MsSQL nie biorąc nawet centa za
licencje? ROTFL. Ciekawe rzeczy opowiadasz. Podpowiem Ci w przypadku
średniej wielkości firmy cena przekracza 100'000,00zł, a nie żadko
200'000,00zł.

Twórcy OS nie biorą grosza za system a koszą kasę za aplikacje. W efekcie,
klient I TAK ZAPŁACI ZA SYSTEM.


Bzdura. Dostajesz linuxa i tysiące aplikacji za darmo. Widać, że linuxa na
oczy nie widziałeś, albo głupka zgrywasz.

| A sprzedają swoich rozwiązań więcej, bo przez to, że ta wspólna platforma
| jest darmowa mogą obniżyć cenę i więcej ludzi stać na ich profesjonalne
| rozwiązania.

Co ma piernik do wiatraka?


No właśnie to, że dzięki temu, iż platforma jest darmowa zarabiają więcej,
bo więcej sprzedają opartych na tej platformie własnych rozwiązań
(zazwyczaj dla firm). Taki paradoks. :) Nie zastanaiwałeś się nigdy
dlaczego producenci sprzętu (np. HP) pompują miliony w OpenSource? Bo mają
dość M$?

Znaczy się, te sprzedawane przez nich aplikacje też są OpenSource?


OpenSource to bardzo szerokie pojęcie. Wyobraź sobie, że część tak...

To teraz równie ślicznie wytłumacz, z czego żyją ci co piszą APPLIKACJE
OpenSource. Bo chyba nie zaprzeczysz, że tychże jest o rzędy wielkości
więcej niż systemów operacyjnych?


To Ci sami ludzie...

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Do czego stosuje się (zawodowo) języki funkcyjne?

Do czego stosuje się (zawodowo) języki funkcyjne?


Troche  wbrew temu, czego  sie spodziewasz,  jednak napisze,  ze glownie
stosuje    sie   je    w    oprogramowaniu   badawczo-naukowym,    ktore
przetwarza/tlumaczy/analizuje  jezyki  programowania  itp  (np.   jezyki
modelowania, logiki tempporalne itd). Bierze  się to stąd, że w językach
funkcjonalnych  robi  się  to łatwiej  i  szybciej  niż  np.  w C,  a  w
większości tych zastosowań prędkość działania nie jest kluczowa.

Myślę,  że głównym  powodem nie  stosowania  w przemyśle  jest (1)  brak
wielkich  pieniędzy  stojących  za  ideą.  (2)  jakaś  niechęć  "szarych
prgraomistów" do  tego paradygmatu. W pewnym stopniu  przyczynia się też
propaganda  "prasy fachowej",  która twierdzi  od dawna  i  nie zamierza
przestać, że jedynie słuszne  jest programowanie obiektowe. Na szczęście
nie  udało  im się  wykosić  z  rynku C,  ale  skutecznie  udaje im  się
powstrzymywać rozwój innych kierunków.

Chyba wyjątkiem  jest LISP, który IMHO jest  najgorszym z funkcjonalnych
języków programowania na rynku,  a jednak zdobył sobie szerokie poparcie
wśród hackerów (vide emacs, etc). Może dlatego, że typowy hacker lubi
brzydkie języki, np. C. ;)

Jeśli  chodzi  o  "przemysł"   to  w  praktyce  widziałem  programowanie
deklaratywne w w systemach ERP  (zdaje się Navision, a obecnie Microsoft
Business Solutions), ale na 100% nie pamietam.

A prywatnie to ludzie "do wszystkiego" uzwyają. Może z wyjątkiem Quake;)

andrzej

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Do czego stosuje się (zawodowo) języki funkcyjne?

Andrzej Wasowski <wasow@see.my.sig writes:
Do czego stosuje się (zawodowo) języki funkcyjne?

Troche  wbrew temu, czego  sie spodziewasz,  jednak napisze,  ze glownie
stosuje    sie   je    w    oprogramowaniu   badawczo-naukowym,    ktore
przetwarza/tlumaczy/analizuje  jezyki  programowania  itp  (np.   jezyki
modelowania, logiki tempporalne itd). Bierze  się to stąd, że w językach
funkcjonalnych  robi  się  to łatwiej  i  szybciej  niż  np.  w C,  a  w
większości tych zastosowań prędkość działania nie jest kluczowa.

Myślę,  że głównym  powodem nie  stosowania  w przemyśle  jest (1)  brak
wielkich  pieniędzy  stojących  za  ideą.


A Ericsson i Erlang?

(2)  jakaś  niechęć  "szarych prgraomistów" do  tego paradygmatu.


Masz jakieś dane statystyczne na podparcie tej tezy?

W pewnym stopniu przyczynia się też propaganda "prasy fachowej",
która twierdzi od dawna i nie zamierza przestać, że jedynie słuszne
jest programowanie obiektowe.


Raczej "zorientowane obiektowo".  Taki trend.  ZTCW Common Lisp
ma obiekty.

Na szczęście nie udało im się wykosić z rynku C, ale skutecznie
udaje im się powstrzymywać rozwój innych kierunków.


Teoria spiskowa?

Chyba wyjątkiem jest LISP, który IMHO jest najgorszym z
funkcjonalnych języków programowania na rynku


Dlaczego najgorszym?

, a jednak zdobył sobie szerokie poparcie wśród hackerów (vide
emacs, etc).


Raczej wśród badaczy sztucznej inteligencji z MIT :)

Może dlatego, że typowy hacker lubi brzydkie języki, np. C. ;)


C jest brzydkie?  Od kiedy?  Jak zdefiniujesz pojęcie "brzydki język"?

Jeśli chodzi o "przemysł" to w praktyce widziałem programowanie
deklaratywne w w systemach ERP (zdaje się Navision, a obecnie
Microsoft Business Solutions), ale na 100% nie pamietam.


A SQL?

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Microsoft wchodzi w High-End Clustering
http://www.eweek.com/article2/0,1895,1959297,00.asp

Microsoft's foray into the high-end clustering software market took a step
forward May 8 with the availability of the release candidate for its
Windows Compute Cluster Server 2003 product, a 64-bit operating system for
industry-standard x64 processors.

The Windows Compute Cluster Server product will mark a milestone for
Microsoft when released later this summer as it is a late-comer to a market
largely dominated by open-source Linux software.

[...]

Kyril Faenov, Microsoft's director for HPC (high-performance computing),
told eWEEK previously that there are three main pillars for Microsoft:
business computing; consumer computing; and, now, technical and scientific
computing, an area in which there is room for many software advances.

All the major OEMs, including IBM, Hewlett-Packard, Dell and NEC Solutions
America, as well as the major interconnect vendors, have announced support
for the product, Faenov said.

[...]

Some users, such as David Robert, a systems manager for a global consulting
and engineering company in Cambridge, Mass., are hoping that Microsoft will
be successful in making a product that is easier to use than Linux.

Robert said his company, which set up a three-way Oracle cluster on Linux
that uses a shared file system, "has been a bear, what with the lack of
documentation and problems with our backup program not being compatible.
I'm sure Microsoft will do a better job in this arena than Linux," Robert
told eWEEK.

Now that the Windows Compute Cluster Server code has met certain quality
and performance goals and is suitable for production deployment by early
adopter customers and partners, the product is on target to be released to
manufacturers by the end of June, a Microsoft spokesman said.

So far, more than 30 customers are using Windows Compute Cluster Server
2003 to solve their complex computational problems.

Jak widaĂŚ po sÂłowach jednego z byĂŚ moÂże przyszÂłych uÂżytkowników Windows CCS
nawet uÂżytkownicy tego typu systemów oczekujÂą ÂłatwoÂści obsÂługi, dobrej
dokumentacji i kompatybilnoÂści. W tym kontekÂście dominacja Linuksa, który
nie speÂłnia Âżadnego z tych warunków, w HPC wkrótce moze zostaĂŚ powaÂżnie
zagroÂżona. ZwÂłaszcza gdy doda siĂŞ jeszcze zapowiedziane peÂłne wsparcie
wszystkich duÂżych OEMów dla rozwiÂązania Microsoftu.

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: PCQ nr 14/98 - Sieci dla malych i srednich
PCQ nr 14/98 strona 96
"Sieci dla małych i średnich"
Tomasz Laszuk
Novell IntranetWare for Small Business, Microsoft BackOffice Small Bussiness
i Artisoft LANtastic 7.0

..."Małe i średnie firmy stanowią przytłaczającą większość rynku. Jest to
ogromna siła nabywcza, której nie mogą lekceważyć ani producenci sprzętu,
ani oprogramowania."

..."Oczekiwania Nabywców. Niewątpliwie od systemów sieciowych dla small
businessu należy oczekiwać prostej obsługi i zarządzania. Małe firmy często
nie chcą utrzymywać specjalistycznego personelu IT - obsługa sieci spada
na jedną osobę, która trochę wie na ten temat, ale nie jest to jej podstawowe
zadanie. W innym przypadku klient korzysta z usług firm zewnętrznych, więc
w jego żywotnym interesie leży ograniczenie czasu pracy takiego serwisu.
Kolejnym postulatem w stosunku do pakietu jest więc zminimalizowanie czasu
instalacji i konfiguracji sieci oraz jej bieżącej obsługi."

..."Ważne jest dodatkowe oprogramowanie dołączane do podstawowego pakietu (...)
Są to np. różnorodne narzędzia internetowe, usługi pocztowe, zdalny dostęp.
W tej kategorii prym wiedzie BackOffice."

..."MS Exchange Server - serwer poczty elektronicznej i pracy grupowej
wzmocniony dodatkowo MS Outlookiem. Niestety, nie zbiera on zbyt pochlebnych
ocen."

..."Niestety, w moim przypadku program instalacyjny dwukrotnie nie mógł
poradzić sobie z instalacją Proxy Servera - za każdym razem zgłaszał problemy,
które uniemożliwiały dalsze działanie. Potem nie miałem więcej problemów."

..."BackOffice (...) Trzeba jednak liczyć się z powolnym działaniem sieci
(Restart na komputerze z procesorem P200 i 64 MB RAM trwał dokładnie
13 minut!!!). Niewielką firmę która nie korzysta z krytycznych
systemów, można w taki pakiet wyposażyć."

..."Jeśli zaś spojrzymy na listę składników BackOffice'a i jakość ich
wspólnej pracy, ma się nieodparte wrażenie, że jest to przykład przerostu
formy nad treścią."

"Co wybrać? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Do pewnego momentu
NT jest bardziej opłacalny w zakupie i wdrożeniu; bardziej rozwojowy i pewny
jest jednak IntranetWare. Zaś LANtastic sprawdza się nawet w najprostrzych
konfiguracjach."

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: No i stało się!
Ales sie opisal na moj krotki komentarz.

I po co to - czyzby czasami trudno bylo pzyjac do wiadomosci ze cos moze dzialac
pod windowsem. Nie zrozumiels moej intencji. Dla tego kolesia przesiadka na
spowrotem windows to to samo co dla tych przesiadka z Linuksa na serwerze
(podobno linuks sie sprawdza strasznie jako system serwerowy) na windows. Obie
przesiadjace sie strony mialy dosc palowani sie z kolejnymi patchami do patchy i
rekompilacji "make'a".

> o ile orientujesz sie w SAP, to linuks niejako jest docelowa platforma, jednak
>nie wszystkie narzedzia sa jeszcze gotowe, czas linuksa w SAP jeszcze nie nadsz
> edl.

Bzdury i demagogia. Ja do Waldorfu mam 150km, bywam tam zawodowo wystarczajaco
czesto aby cos na ten temat wiedziec. SAP nie ma docelowych platform - jest i
bedzie wiloplatformowy. Uwolnieni zrodla sabdb o niczym nie swiadczy. Oni po
prostu wola miec cos w zanadrzu w konkurencji z Oraclem.

> platforma dla SAP i tak w wiekszosci przypadkow dziala na uniksie (zarowno
> baza danych ktora najczesciej jest Oracle jak moduly SAP),

eee "moduly SAP", a co to sa moduly SAP (oczywiscie nie w sensie logicznego
zbioru procesow businessowych) w szczegolnosci w frameworku netweavera?

> mysle, ze ten art jest lekko przesadzony. SAP to domena poteznych serwerow
> ktore dzialaja wiadomo pod jakim systemem

Wyluzuj, czy kazdy artykul wymierzony w linuksa jest przesadzony?
SAP moze dzialac na mainframach IBM'a z AIX'em jak i windows nt 4.0 ze starym
oraclem (chyba do wersji SAP 4.0b?) moze tez zadzialac na w2k z P4 1.7GHz 512MB
RAM i da sie nawet na nim cos zaksiegowac :)

> coraz bardziej wspierac linuksa (netweaver i cala oferta dla srednich i malych
> przedsiebiorstw)
Moglbys rosszerzyc okreslenie i cala oferta dla srenich i malych przedsiebiorstw
- czyzbym czegos nie zauwazyl?

MS ma swoje ERP, ktore zdobyl przez akwizycje 3 firm. Produkt nazywa sie teraz
Microsoft Business Solution i w cale nie jest taki zly.

> ale ciekawe czy za kilka lat bedzie oracle+unix, sap+unix/linux/windows na
> stacjach roboczych i cos od microsoftu tylko i wylacznie na win server/win)

Za kilka lat bedzie Oracle Fusion bazujacy na javie, wiec bedzie mu wisialo co
jest pod spodem. SAP jest juz na *nix i win i nie widze niczego zlego w
instalacji MS tylko pod MS. Zyj sam i pozwol zyc innym dopasowujac swoje
wymgania do dostepnych rozwiazan. Nie warto walic glowa w mur tylko dla walenia.

Czego dowodzi propozycja multiboot'a
Milego dnia.

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Programista, konsultant ERP (MBS Navision)
Programista, konsultant ERP (MBS Navision)
Konsultant, programista ERP - Microsoft Dynamics (wcześniej Microsoft Business
Solutions) - Navision, w Warszawie. Ile może zażądać?
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Windows Keygen Pack
Windows Keygen Pack






Are you tired of dealing with the antics of Bill Gates and company from the small
town of Redmond? Are you willing to do something about it? Are you bold enough to
stand up to his signs everywhere telling you that you don't belong to his little
club? Well, you don't need to buy anything or sign into his membership online to
show your disgust any longer. This is the ticket to a free passage to your
destination of liberty from the injustice and greed of Microsoft. Within the shell
of this finely engineered compilation of veneers lies the keys to it all for you!
Simply enter the realm of true resistance.


This AIO was created by a new venture from within the Iquebed Sharing Team.


Your 'Passport' contains the following credentials:

7 in 1 All Windows Keygens
Activate Windows XP SP2 RC2 2162 EN
Activate Windows XP SP2 RC2 2180
AIO Serial Numbers + cr4ck Search & Share
AntiProduct Activation cr4ck v.1.6
Any XP Keygen
CD Keygenerator 98 200 XP
Crude
Generic Antiwpa-2[1].0-WinXP-2K3
InsideProSAMInside v.2.2.4
Keygen Win 2K-2003-64
Variety Pack Keygens
LegitCheckConrtrol
"LegitCheckControl.dll Notification v.1.5.708.0"
Magical Jelly Bean Keyfinder v. 1.41
Magical Jelly Bean KeyfinderChanger 1.5 beta 3
Microsoft Make Cab v. 5.1.2600.0
Microsoft Family Keygen
Microsoft Office 2003 Keygen
Microsoft Windows XP Professional x64 Corporate Keymaker
Microsoft System 4 in 1 Keygen
Office XP Universal Activator
Office 11 Activation Reset
Original WinXP and Office Keygen
Reset 5.0 WinBeta
Tweak NT
Uninstall Reset 5.0
Windows Server 2003 VLK KeyGenerator
Win XP & XP SP1 Pro & Home & Windows .NET Reset 5.0
Windows XP cr4ck
Win XP Pro 64 Edition
Windows XP Reactivator
Win XP SP2 Activator
Windows 2003 & XP & Longhorn Activator
Microsoft Windows Toolkit
Windows Genuine Advantage LegitDll cr4ck
Windows Updates List
Windows Vista Activator
Windows XP Genuiner
Windows XP CD Key and Product ID Changer
Windows XP Embedded
Windows XP Keygenerator Beta
Windows XP .NET 2003 Key Changer
Windows XP Recoverer & Discoverer Keygen
Windows XP SP1a Keygen
Windows XP All & Windows 2003 Server All Activate cr4ck
Windows Genuine Advantage Validation v.1.5.554.0 Cracked-CRD
Windows XP Corporate SP2 PID 640 Keygen
Windows[1] Longhorn Pro Build 4074 cr4ck
Windows XP Professional & Home Edition & OEM Final
Windows Product Activation Kill.exe
XP Keygen File 5.1.2.0 Blue List Keygen
Windows XP Keycode Viewers
Windows XP Service Pack 2 Keygenerator
+More...

Windows KeyGen Pack

Pack comes with:

>cRaCk for LH, XP and .NET

>Microsoft Business Network Professional v1.0 SP1 -kEyGeN-

>Microsoft CRM Server v1.2 -kEyGeN-

>Microsoft ISA Server v2004 Enterprise -kEyGeN-

>Microsoft ISA Server v2004 -kEyGeN-

>Microsoft kEyGeN 2000

>Microsoft Office Communicator 2005 v1.0.559 -kEyGeN-

>Microsoft Operations Manager 2005 -kEyGeN-

>Microsoft Plus! Digital Media Edition -kEyGeN-

>Microsoft Visual FoxPro v9.0 -kEyGeN-

>Microsoft Windows Longhorn -kEyGeN-

>Microsoft Windows Media Center Edition 2005 -Activator-

>Microsoft Windows Server 2003 -kEyGeN-

>Windows Multi kEyGeN

>Windows Server 2003 Enterprise VLK -kEyGeN-

>Windows Server 2003 x64 Edition VOL -kEyGeN-

>Windows XP Activation Patch

>Windows XP Activator

>Windows XP Product Key Viewer and Key Changer

>Windows XP Professional -kEyGeN-

>Windows XP Professional x64 Corporate -kEyGeN-

>Windows XP Service Pack 1a -kEyGeN-

>Windows XP Service Pack 2 -kEyGeN-

>Windows XP SP2 Home & Pro Activation -cRaCk-

>Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.5.526.0.C RACKED-ETH0

DL Here:
hidden content may not be quoted

No pass for rar.
Enjoy.




password: thehotzone.org dnia 27 Cze 2008 10:53, w całości zmieniany 2 razy Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Czy macie świadomość... ?
Był 20 grudzień 2004 (poniedziałek) gdy o godzinie 0:00 *Tomasz 'motto'
Motyliński* napisał(a):

| A więc wyszło szydło z worka. Nic za darmo.
Nie! Za darmo masz dużo. System i mnóstwo aplikacji. Są jednak aplikacje
których nie da się rozdać, bo wymagają procesu wdrożenia, bez niego są nic
nie warte, jak np. systemy ERP.


Czyli jak mam to rozumieć? Dawanie ludziom za darmo systemu operacyjnego ma
na celu to by klient i tak w efekcie zapłacił pieniądze?

Wiesz, że np. zastosowanie Firebird'a w średniej firmie jako enginu
bazodanowego zamiast MsSQL obniża koszta prawie o 40%?


Akurat jeśli chodzi o bazy danych to cena danego rozwiązania powinna być
chyba jednym z ostatnich czynników branych pod uwagę.

Poza tym, nie rozumiem skąd w ogóle pojawia się ten temat. Rozmawiamy, zdaje
się o polityce cenowej jednej czy drugiej firmy (grupy ludzi) i o
stabilności obydwu systemów a nie o porównaniu wszystkich produktów M$ z
produktami konkurencji.

| Czym rózni się polityka Microsoftu od polityki OpenSource?
W OpenSource widzisz co masz, w M$ co rusz się dowiadujesz co masz,


Polityka CENOWA. To, że w OpenSource źródło jest jawne, naprawdę nie musisz
nikomu wyjaśniać. Wiesz... zachowujesz się czasami tak, jakbyś albo odkrył
Amerykę albo wszystkich rozmówców uważał za idiotów.

| Microsoft zarabia na systemie i nie bierze ani grosza za inne programy,
| które pod tym systemem chodzą.

Robią analizę procesów logistycznych i biznesowych, tworzą dokument analizy
przedwdrożeniowej, po czym zupełnie za darmo przez kika miesięcy wdrażają
swój Microsoft Business Solution na MsSQL nie biorąc nawet centa za
licencje? ROTFL. Ciekawe rzeczy opowiadasz. Podpowiem Ci w przypadku
średniej wielkości firmy cena przekracza 100'000,00zł, a nie żadko
200'000,00zł.


Ty naprawdę nie potrafisz się pewnych rzeczy domyślić i naprawdę Ci trzeba
wszystko tłumaczyć jak dziecku? Wydawało mi się, że pisząc, że M$ nie bierze
kasy za inne programy, oczywistym jest, że chodzi o programy, których nie
jest autorem.

| Twórcy OS nie biorą grosza za system a koszą kasę za aplikacje. W efekcie,
| klient I TAK ZAPŁACI ZA SYSTEM.
Bzdura. Dostajesz linuxa i tysiące aplikacji za darmo. Widać, że linuxa na
oczy nie widziałeś, albo głupka zgrywasz.


No to teraz już nic nie rozumiem. OK, napiszę teraz "czarno na białym":

Zakładam firmę i tworzę jakiś program... Przez pół roku, nad jego
stworzeniem pracuje, dajmy na to, trzech dobrych informatyków. Po pół roku,
wypuszczam go na rynek i okazuje się, że:

100 egzemplarzy zostało kupionych.

1 000 egzemplarzy zostało spiraconych i nie trafia do mnie za moją pracę
kasa.

1 000 egzemplarzy zostało przetestowanych, klienci stwierdzili, że to jest
naprawdę fajny produkt ale... wolą używać jego darmowego odpowiednika.

Czy słusznie mam żal i do jednych i do drugich, że dzięki ich postępowaniu
"rozwój gospodarki Polskiej jest w dużym stopniu zahamowany i [...] mało co
się opłaca"?

Czy teraz, jednak "aby wyjść na swoje muszę sztucznie podnosić ceną,
ponieważ muszę uwzględnić fakt, że większość i tak ukradnie" lub skorzysta z
czegoś darmowego?

(teksty w cudzysłowach to Twoje słowa)

| A sprzedają swoich rozwiązań więcej, bo przez to, że ta wspólna platforma
| jest darmowa mogą obniżyć cenę i więcej ludzi stać na ich profesjonalne
| rozwiązania.
| Co ma piernik do wiatraka?
No właśnie to, że dzięki temu, iż platforma jest darmowa zarabiają więcej,
bo więcej sprzedają opartych na tej platformie własnych rozwiązań
(zazwyczaj dla firm). Taki paradoks. :)


Aha, czyli powinienem używać linuksa, zeby nie nabić kabzy M$ a komuś
innemu. :)

Nie zastanaiwałeś się nigdy dlaczego producenci sprzętu (np. HP) pompują
miliony w OpenSource? Bo mają dość M$?


Nie, ten temat mnie totalnie grzeje. Naprawdę jest mi bez róznicy czy kasę
zarobi jedna czy druga amerykańska firma.

| Znaczy się, te sprzedawane przez nich aplikacje też są OpenSource?
OpenSource to bardzo szerokie pojęcie. Wyobraź sobie, że część tak...
| To teraz równie ślicznie wytłumacz, z czego żyją ci co piszą APPLIKACJE
| OpenSource. Bo chyba nie zaprzeczysz, że tychże jest o rzędy wielkości
| więcej niż systemów operacyjnych?
To Ci sami ludzie...


To widać są cholernie zdolni i mają kupę wolnego czasu, skoro oprócz
tworzenia systemu operacyjnego, stac ich jeszcze na tworzenie kilku tysięcy
innych, rozbudowanych projektów...

To nadludzie są?

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: FB - Indeksowane złączenie dwóch dużych tabel

| Bez sensu...
| Nie wierzę, że kolega może rozgłaszać takie, skądinąd, bzdury o MS SQL
| czy Oracle. Oczywiście jakieś tam ziarenko prawdy jest ("cachowanie
| danych w ramie"), ale to się ma nijak do rzeczywistości.

Nie wiem czy o Oracle, ale o M$ SQL to raczej nie bzdury.
Podstawową strategią M$'a w osiaganiu powalajacej(z pozoru) innych
szybkości aplikacji bazodanowych jest cachowanie wszystkiego w ramie.
(Fox zdaje się był tu przez jakiś czas wyjatkiem).


Tak, ale akurat technologię RushMore (bo to się chyba tak nazywało), to
MS kupił razem z firmą od FOX'a...


Strategia jest dobra bo mało który profffesjonalista testuje bazę dla wiecej
niż kilku danych na krzyż. Schody zaczynaja się jak dane urosna do realnych
wieloset megabajtowych rozmiarów. Ale wtedy ta już jest po ptakach
i trzeba dalej dokładać do tego szajsu, rżnąć głupa, i opowadać bzdury
o hajtechnolodży rozwiązaniach, za daleko już się zabrnęło,


Coż, nie moja rzecz jak kapuściane [...] projektują aplikację na kilku
wierszach, która po jakimś tam czasie działania ślicznie się zapycha.


| Czytam sobie czasem takie posty
| w stylu Ratunku mam 2GB RAM i 3.6GHz procesora czy zastosowanie
| 4GB i dołożenie drugiego procka coś pomoże.

| Cóż, nie należę do takich.

| A nie kto inny jak legendarny M$ Billuś nie tak dawno twierdził że
| 512kB RAM powinno wystarczyć wszystkim i to do wszystkiego.

| Fanatyk czy cóś? Poza tym Billuś nie miał absolutnie nic wspólnego z
| MS SQL Serverem ;-)
Do czasu(Zresztą filozofia Sybase była podobna).
Ostatnio miałem okazie obserwować takie modelowe wdrożenie.
Aplikacja BD praktycznie nie działała, rada producenta dołozyc pamieci
na serwerze i klientach, a jak sie nie da kupic nowe komputery. Jak się
wszystko zmiesciło w ramie baza zaczeła hulać(do czasu ma sie rozumieć).


Powinni raczej w dyski (RAID i inne cuda) zainwestować, a nie w RAM...

No to Cię zdziwię :-)
Na co dzień mam do czynienia z aplikacjiami ze stajni MBS (Microsoft
Business Solutions), które stoją na MS SQL; bazy są różnej wielkości od
kilkaset MB do kilkudziesięciu GB.
Twoje zarzuty kierowałbym raczej do producenta aplikacji, a nie bazy
danych - MS SQL sprawuje się lepiej niż dobrze, tylko trzeba być,
nazwijmy to, świadomym programistą/projektantem.
Potrafię zrobić pewne operacje (np. jakiś tam raport), który MBS robi o
rząd wielkości dłużej niż moja aplikacja - wszystko dokładnie na tym
samym serwerze i tej samej bazie danych. Duże systemy ERP, potrafią
robić naprawdę dziwne rzeczy z bazą... (np. ciurkiem 1000 zapytań select
top 1 * from tabela order by 1)

I jeszcze jedno - MS SQL znacznie lepiej zarządza RAMem, niż np.
Firebird; zresztą o czym mowa - to nie ta klasa. MS SQL był pierwszą
bazą danych, któa miała (i ma) wbudowany mechanizm SelfTuningu, a
optymalizator zapytań to prawie ideał. Tak naprawdę po instalacji ten
serwer działa bardzo dobrze. Oczywiście można wycisnąć więcej, ale nie
zawsze jest taka potrzeba.
Nie pracuję w MS itp, ale z MS SQLem pracuję kilka ładnych lat i jak na
razie jest to owocna współpraca :-)

---
wloochacz

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: PCQ nr 14/98 - Sieci dla malych i srednich


In article <slrn6s9hgs.a4.dex@scarlet.fnet.pl, Piotr Roszatycki wrote:
PCQ nr 14/98 strona 96
"Sieci dla małych i średnich"
Tomasz Laszuk
Novell IntranetWare for Small Business, Microsoft BackOffice Small Bussiness
i Artisoft LANtastic 7.0


Teraz chyba pora na jakiś komentarz..
Wybrałem IMHO najciekawsze kawałki.


..."Małe i średnie firmy stanowią przytłaczającą większość rynku. Jest to
ogromna siła nabywcza, której nie mogą lekceważyć ani producenci sprzętu,
ani oprogramowania."

..."Oczekiwania Nabywców. Niewątpliwie od systemów sieciowych dla small
businessu należy oczekiwać prostej obsługi i zarządzania. Małe firmy często


Nabywca oczekuje, aby system działał. To jest jedyne podstawowe wymaganie!
To, jak się system instaluje, jest nie istotne. Jak ktoś się nie zna, to
i tak nie zainstaluje.


nie chcą utrzymywać specjalistycznego personelu IT - obsługa sieci spada
na jedną osobę, która trochę wie na ten temat, ale nie jest to jej podstawowe
zadanie. W innym przypadku klient korzysta z usług firm zewnętrznych, więc
w jego żywotnym interesie leży ograniczenie czasu pracy takiego serwisu.


Jeśli coś się sypnie, to i tak firma wezwie IT. O ile wcześniej do instalowania
nie wezwie, bo lamer i tak nie zainstaluje czegoś ponad Windows4.0.
Jeśli wezwie to dla IT nie jest ważne czy produkt się łatwo
instaluje/konfiguruje. Hmmm... myśląc tymi kategoriami, Windows NT jest
najgorszym systemem - trzeba się dużo naklikać i to cholernie długo, zaś
Linux konfiguruje się wyjątkowo szybko o ile się ktoś na tym zna. No ale
przecież IT _musi_ się na tym znać, prawda?


Kolejnym postulatem w stosunku do pakietu jest więc zminimalizowanie czasu
instalacji i konfiguracji sieci oraz jej bieżącej obsługi."


Instalacji? Konfiguracji?? Patrz wyżej. Żaden wizard nie zastąpi rzetelnej
wiedzy, a lamerowi i tak wszystko jedno.


..."Ważne jest dodatkowe oprogramowanie dołączane do podstawowego pakietu (...)
Są to np. różnorodne narzędzia internetowe, usługi pocztowe, zdalny dostęp.
W tej kategorii prym wiedzie BackOffice."


Dlaczego nie ma w zestawieniu np. Linux/Debian? Ponad 1000 pakietów, w tym
profesjonalny serwer WWW, poczty, faxów, wydruków, zdalnego dostępu.....


..."MS Exchange Server - serwer poczty elektronicznej i pracy grupowej
wzmocniony dodatkowo MS Outlookiem. Niestety, nie zbiera on zbyt pochlebnych
ocen."

..."Niestety, w moim przypadku program instalacyjny dwukrotnie nie mógł
poradzić sobie z instalacją Proxy Servera - za każdym razem zgłaszał problemy,
które uniemożliwiały dalsze działanie. Potem nie miałem więcej problemów."


Nie żartujmy. Czyż to nie stoi w sprzeczności z punktem o szybkiej/łatwej
instalacji? Na takiej minie wyłoży się przeciętny użytkownik.


..."BackOffice (...) Trzeba jednak liczyć się z powolnym działaniem sieci
(Restart na komputerze z procesorem P200 i 64 MB RAM trwał dokładnie
13 minut!!!). Niewielką firmę która nie korzysta z krytycznych
systemów, można w taki pakiet wyposażyć."


To ja bez komentarza zostawię. No może poza jednym: kpiny z czytelników.


..."Jeśli zaś spojrzymy na listę składników BackOffice'a i jakość ich
wspólnej pracy, ma się nieodparte wrażenie, że jest to przykład przerostu
formy nad treścią."


A z tym też się zgodzę. Ech, nierówny poziom tego artykułu.


"Co wybrać? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Do pewnego momentu
NT jest bardziej opłacalny w zakupie i wdrożeniu; bardziej rozwojowy i pewny
jest jednak IntranetWare. Zaś LANtastic sprawdza się nawet w najprostrzych
konfiguracjach."


Na koniec znów uwaga. Dlaczego nie ma w zestawieniu innych systemów?
Dlaczego w "oczekiwaniach nabywcy" nie było o tym, że system ma mieć
kolorowe pudełko, oraz grubą książeczkę zwaną manualem? Czyżby to było
takie oczywiste? Dlaczego proponuje się niepewne systemy (myślę tu o NT),
skoro wymienione były (chociaż jednak) wady, według mnie podstawowe?
Dlaczego wmawia się czytelnikowi, że poradzi sobie z tymi systemami,
skoro przeciętny użytkownik ma problemy z instalacją Windows4.0 lub
jakiegokolwiek dodatkowego sterownika? Dlaczego autor założył, że nieprzeciętny
użytkownik nie poradzi sobie z np. Linuxem lub FreeBSD?

Szkoda tylko, że takie pismo jak PCQ kształtuje świadomość wsród przyszłych
użytkowników systemów sieciowych. Mieszanina prawd i bzdur, aż przykro
czytać...

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: PODKRĘCANIE Athlonów,64,X2/Sempronów/C2D/P4/Celeronów/CD
co mam jeszcze powiedziec o nim ?

tu macie all dane

Najważniejsze cechy

Karta Graficzna
Nvidia Geforce 8800GT
Typ procesora
Intel® vPro™ processor technology
• Intel® Core™2 Quad processor Q9300
• 2.50 GHz , 6 MB L2 cache, 1333 MHz front side bus
Zainstalowany system operacyjny
Genuine Windows Vista® Business 32-bit downgrade to Genuine Windows XP Professional 32-bit
Możliwość rozszerzeń
Windows Vista® capable*Windows Vista® Premium ready
Obsługiwane aplikacje
Windows Vista® Premium ready
Zewnętrzna pamięć podręczna
6 MB L2 cache
Magistrala systemowa
1333 MHz front side bus
Zestaw układów
Intel® Q35 Express
Typ pamięci
PC2-6400 DDR2 800 SDRAM
Standardowa pamięć
2 x 1 GB
Gniazda pamięci
4 DIMM
Rozszerzenia pamięci
Możliwość rozbudowy do 8 GB przez cztery zgodne ze standardem branżowym gniazda DIMM
Napędy wewnętrzne
Wewnętrzny dysk twardy
250 GB
Szybkość dysku twardego
7200 obr./min
Zewnętrzne wnęki na napędy
3 zewnętrzne wnęki 5,25 cala i 1 zewnętrzna wnęka 3,5 cala
Wewnętrzne wnęki na napędy
2 wewnętrzne wnęki 3,5 cala
Napędy optyczne
SATA DVD+/-RW 16x SuperMulti LightScribe
Napęd dyskietek
Opcjonalny napęd dyskietek 1,44 MB
Kontroler dysku twardego
SATA 3 Gb/s NCQ SMART VI
Właściwości systemowe
Typ obudowy
Convertible Minitower
Podsystem graficzny
Akcelerator graficzny Intel® Graphics Media Accelerator 3100
Karta graficzna, magistrala
PCI Express™ x16
Właściwości karty graficznej
Grafika 3D/2D: pełna zgodność ze standardem API firmy Microsoft®, np. Microsoft DirectX®9, DirectXVA®, VMR9, GDI/GDI+; OpenGL® 1.4.; Wbudowany kontroler VGA; zintegrowany przetwornik RAMDAC 400 MHz; częstotliwość zegara kontrolera 400 MHz; Płaszczyzny nakładania: Obsługa jednej płaszczyzny nakładania z filtrowaniem 5x3; Maksymalna głębia kolorów: 32 bity na piksel; Obsługa wielu monitorów: możliwość podłączenia 2 monitorów za pomocą złącz VGA na płycie głównej oraz adaptera DVI ADD2
Pamięć karty graficznej podsystemu graficznego
Pamięć graficzna jest współdzielona z pamięcią systemową. Wykorzystanie pamięci graficznej może się wahać w zakresie od 8 do 256 MB, zależnie od ilości pamięci systemowej i obciążenia systemu
Gniazda rozszerzeń
3 gniazda PCI o pełnej wysokości, 1 gniazdo PCI Express x16 o pełnej wysokości, 2 gniazda PCI Express x1 o pełnej wysokości
Karta dźwiękowa
Wbudowany podsystem dźwiękowy High Definition z kodekiem ADI1884, dźwięk trójwymiarowy zgodny z AC'97 Rev. 2.3, głośnik wewnętrzny
Modem
Modem Agere 56K PCI (opcja)
Interfejs sieciowy
Zintegrowana karta sieciowa Intel® 82566DM Gigabit
Karty sieciowe
Opcjonalna karta sieciowa Gigabit Intel® Pro 1000 PT PCIe
Dostępne sterowniki sieci LAN
Microsoft® Windows® Vista®, Microsoft® Windows® XP, Microsoft® Windows® 2000
Zewnętrzne porty we-wy
Z tyłu: 6 portów USB 2.0, 1 port szeregowy, 1 port szeregowy (opcja), 1 port równoległy, 2 porty PS/2, 1 złącze RJ-45, 1 port VGA, wejście/wyjście audio; z przodu: 2 porty USB 2.0, porty audio
Oprogramowanie zainstalowane fabrycznie
Oprogramowanie opcjonalne, instalowane fabrycznie, tylko w niektórych konfiguracjach: HP Total Care Advisor, PDF Complete, Computrace for Desktops, agent Verdiem Surveyor, InterVideo WinDVD 5.0, Microsoft® Office 2007 Basic, Microsoft® Office 2007 Professional, Microsoft® Office 2007 Small Business, Microsoft Internet Explorer z paskiem narzędzi Google Toolbar
Dołączone oprogramowanie
Tylko w niektórych modelach (brak w modelach z systemem FreeDOS): HP ProtectTools Security Solutions, HP OpenView Configuration Management Solutions Agent, HP Backup and Recovery Manager, HP Insight Diagnostics (dostępny za pośrednictwem modułu HP Backup and Recovery Manager), pakiet HP Client Foundation (HP Client Manager, HP Systems Insight Manager, Altiris Local Recovery Pro Connector, Altiris Inventory Solution, Altiris Deployment Solution), pakiet HP Client Premium (HP Client Manager, HP Systems Insight Manager Connector, HP OpenView Connector, Altiris Connector Solution, Altiris Local Recovery Pro, Altiris Audit Express, Altiris Client Management Suite Level 1), Computer Setup Utility, Symantec AntiVirus 10.0 z subskrypcją na bieżące uaktualnianie przez 60 dni, Roxio Easy Media Creator 9.0
Klawiatura
HP PS/2 Standard Keyboard
Urządzenie wskazujące
HP USB 2-Button Optical Scroll Mouse
Zarządzanie bezpieczeństwem
Wbudowany układ zabezpieczający TPM 1.2 (niedostępny w Rosji), blokada HP Business PC Security Lock, biometryczny czytnik linii papilarnych HP podłączany do portu USB
Zabezpieczenia fizyczne
Blokada Kensington, elektromagnetyczna blokada pokrywy obudowy / czujnik
Wymiary (szer. x głęb. x wys.)
17,7 x 45,2 x 44,7 cm
Waga
11,8 kg
Zasilanie
Robocze napięcie zasilania: 90-264 V; Znamionowe napięcie zasilania: 100-240 V; Znamionowa częstotliwość napięcia zasilania: 50-60 Hz; Robocza częstotliwość napięcia zasilania: 47-63 Hz; Znamionowe natężenie zasilania: 6,0 A; Wejściowy prąd znamionowy zasilacza 80 Plus: 5,0 A; prąd upływowy (NFPA 99): < 450 µA; rozpraszanie ciepła przez system: typowo 222 BTU/h (56 kg-cal/h), maksymalnie 1916 BTU/h (483 kg-cal/h); Rozpraszanie ciepła przez system 80 Plus: typowo 171 BTU/h (43 kcal/h), maksymalnie 1557 BTU/h (392 kcal/h);Wentylator zasilacza: 92 mm (o zmniennej prędkości), pobór mocy w trybie ES — Suspend to RAM (S3) (Instantly Available PC): <2,7 W
Zużycie energii
Maksymalnie 365 W
Zasilanie
Napięcie wejściowe 90 – 264 / 100 – 240 V, 50/60 Hz, 47 – 63 Hz, aktywny stabilizator PFC o wysokiej sprawności (80%)
Standardowa gwarancja
Standardowa gwarancja 3-3-3 z serwisem działu usług HP — 3 lata na części i 3 rok na robociznę oraz naprawę z dojazdem na miejsce instalacji. Czas reakcji następny dzień roboczy, bezpłatna telefoniczna pomoc techniczna 24 x 7. Warunki mogą być różne w zależności od kraju. Obowiązują pewne ograniczenia i wyłączenia
Spełniane normy w zakresie sprawności energetycznej
80PLUS Power Supply
Zakres temperatur podczas eksploatacji
10–35° C
Dopuszczalna wilgotność względna
wilgotność względna 5-95%
Dopuszczalna wilgotność względna podczas eksploatacji
wilgotność względna od 10 do 90%
Dopuszczalna wysokość podczas eksploatacji (n.p.m.)
3 048 m
Dopuszczalna wysokość (n.p.m.)
9 144 m Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Karta graficzna.
Typ procesora
Intel® vPro™ processor technology
• Intel® Core™2 Quad processor Q9300
• 2.50 GHz , 6 MB L2 cache, 1333 MHz front side bus
Zainstalowany system operacyjny
Genuine Windows Vista® Business 32-bit downgrade to Genuine Windows XP Professional 32-bit
Możliwość rozszerzeń
Windows Vista® capable*Windows Vista® Premium ready
Obsługiwane aplikacje
Windows Vista® Premium ready
Zewnętrzna pamięć podręczna
6 MB L2 cache
Magistrala systemowa
1333 MHz front side bus
Zestaw układów
Intel® Q35 Express
Typ pamięci
PC2-6400 DDR2 800 SDRAM
Standardowa pamięć
2 x 1 GB
Gniazda pamięci
4 DIMM
Rozszerzenia pamięci
Możliwość rozbudowy do 8 GB przez cztery zgodne ze standardem branżowym gniazda DIMM
Napędy wewnętrzne
Wewnętrzny dysk twardy
250 GB
Szybkość dysku twardego
7200 obr./min
Zewnętrzne wnęki na napędy
3 zewnętrzne wnęki 5,25 cala i 1 zewnętrzna wnęka 3,5 cala
Wewnętrzne wnęki na napędy
2 wewnętrzne wnęki 3,5 cala
Napędy optyczne
SATA DVD+/-RW 16x SuperMulti LightScribe
Napęd dyskietek
Opcjonalny napęd dyskietek 1,44 MB
Kontroler dysku twardego
SATA 3 Gb/s NCQ SMART VI
Właściwości systemowe
Typ obudowy
Convertible Minitower
Podsystem graficzny
Akcelerator graficzny Intel® Graphics Media Accelerator 3100
Karta graficzna, magistrala
PCI Express™ x16
Właściwości karty graficznej
Grafika 3D/2D: pełna zgodność ze standardem API firmy Microsoft®, np. Microsoft DirectX®9, DirectXVA®, VMR9, GDI/GDI+; OpenGL® 1.4.; Wbudowany kontroler VGA; zintegrowany przetwornik RAMDAC 400 MHz; częstotliwość zegara kontrolera 400 MHz; Płaszczyzny nakładania: Obsługa jednej płaszczyzny nakładania z filtrowaniem 5x3; Maksymalna głębia kolorów: 32 bity na piksel; Obsługa wielu monitorów: możliwość podłączenia 2 monitorów za pomocą złącz VGA na płycie głównej oraz adaptera DVI ADD2
Pamięć karty graficznej podsystemu graficznego
Pamięć graficzna jest współdzielona z pamięcią systemową. Wykorzystanie pamięci graficznej może się wahać w zakresie od 8 do 256 MB, zależnie od ilości pamięci systemowej i obciążenia systemu
Gniazda rozszerzeń
3 gniazda PCI o pełnej wysokości, 1 gniazdo PCI Express x16 o pełnej wysokości, 2 gniazda PCI Express x1 o pełnej wysokości
Karta dźwiękowa
Wbudowany podsystem dźwiękowy High Definition z kodekiem ADI1884, dźwięk trójwymiarowy zgodny z AC'97 Rev. 2.3, głośnik wewnętrzny
Modem
Modem Agere 56K PCI (opcja)
Interfejs sieciowy
Zintegrowana karta sieciowa Intel® 82566DM Gigabit
Karty sieciowe
Opcjonalna karta sieciowa Gigabit Intel® Pro 1000 PT PCIe
Dostępne sterowniki sieci LAN
Microsoft® Windows® Vista®, Microsoft® Windows® XP, Microsoft® Windows® 2000
Zewnętrzne porty we-wy
Z tyłu: 6 portów USB 2.0, 1 port szeregowy, 1 port szeregowy (opcja), 1 port równoległy, 2 porty PS/2, 1 złącze RJ-45, 1 port VGA, wejście/wyjście audio; z przodu: 2 porty USB 2.0, porty audio
Oprogramowanie zainstalowane fabrycznie
Oprogramowanie opcjonalne, instalowane fabrycznie, tylko w niektórych konfiguracjach: HP Total Care Advisor, PDF Complete, Computrace for Desktops, agent Verdiem Surveyor, InterVideo WinDVD 5.0, Microsoft® Office 2007 Basic, Microsoft® Office 2007 Professional, Microsoft® Office 2007 Small Business, Microsoft Internet Explorer z paskiem narzędzi Google Toolbar
Dołączone oprogramowanie
Tylko w niektórych modelach (brak w modelach z systemem FreeDOS): HP ProtectTools Security Solutions, HP OpenView Configuration Management Solutions Agent, HP Backup and Recovery Manager, HP Insight Diagnostics (dostępny za pośrednictwem modułu HP Backup and Recovery Manager), pakiet HP Client Foundation (HP Client Manager, HP Systems Insight Manager, Altiris Local Recovery Pro Connector, Altiris Inventory Solution, Altiris Deployment Solution), pakiet HP Client Premium (HP Client Manager, HP Systems Insight Manager Connector, HP OpenView Connector, Altiris Connector Solution, Altiris Local Recovery Pro, Altiris Audit Express, Altiris Client Management Suite Level 1), Computer Setup Utility, Symantec AntiVirus 10.0 z subskrypcją na bieżące uaktualnianie przez 60 dni, Roxio Easy Media Creator 9.0
Klawiatura
HP PS/2 Standard Keyboard
Urządzenie wskazujące
HP USB 2-Button Optical Scroll Mouse
Zarządzanie bezpieczeństwem
Wbudowany układ zabezpieczający TPM 1.2 (niedostępny w Rosji), blokada HP Business PC Security Lock, biometryczny czytnik linii papilarnych HP podłączany do portu USB
Zabezpieczenia fizyczne
Blokada Kensington, elektromagnetyczna blokada pokrywy obudowy / czujnik
Wymiary (szer. x głęb. x wys.)
17,7 x 45,2 x 44,7 cm
Waga
11,8 kg
Zasilanie
Robocze napięcie zasilania: 90-264 V; Znamionowe napięcie zasilania: 100-240 V; Znamionowa częstotliwość napięcia zasilania: 50-60 Hz; Robocza częstotliwość napięcia zasilania: 47-63 Hz; Znamionowe natężenie zasilania: 6,0 A; Wejściowy prąd znamionowy zasilacza 80 Plus: 5,0 A; prąd upływowy (NFPA 99): < 450 µA; rozpraszanie ciepła przez system: typowo 222 BTU/h (56 kg-cal/h), maksymalnie 1916 BTU/h (483 kg-cal/h); Rozpraszanie ciepła przez system 80 Plus: typowo 171 BTU/h (43 kcal/h), maksymalnie 1557 BTU/h (392 kcal/h);Wentylator zasilacza: 92 mm (o zmniennej prędkości), pobór mocy w trybie ES — Suspend to RAM (S3) (Instantly Available PC): <2,7 W
Zużycie energii
Maksymalnie 365 W
Zasilanie
Napięcie wejściowe 90 – 264 / 100 – 240 V, 50/60 Hz, 47 – 63 Hz, aktywny stabilizator PFC o wysokiej sprawności (80%)
Standardowa gwarancja
Standardowa gwarancja 3-3-3 z serwisem działu usług HP — 3 lata na części i 3 rok na robociznę oraz naprawę z dojazdem na miejsce instalacji. Czas reakcji następny dzień roboczy, bezpłatna telefoniczna pomoc techniczna 24 x 7. Warunki mogą być różne w zależności od kraju. Obowiązują pewne ograniczenia i wyłączenia
Spełniane normy w zakresie sprawności energetycznej
80PLUS Power Supply
Zakres temperatur podczas eksploatacji
10–35° C
Dopuszczalna wilgotność względna
wilgotność względna 5-95%
Dopuszczalna wilgotność względna podczas eksploatacji
wilgotność względna od 10 do 90%
Dopuszczalna wysokość podczas eksploatacji (n.p.m.)
3 048 m
Dopuszczalna wysokość (n.p.m.)
9 144 m

dokladniej się chyba nieda xD

//100 poSt
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl
  • © 2009 Najlepszy miesiąc kawalerski w Polsce !!! - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates