Oglądasz wypowiedzi znalezione dla frazy: Michel Ancel





Temat: Rayman 4 in 1
Rayman 4 in 1



Rayman - seria platformowych gier komputerowych, zaprojektowanych przez Michela Ancela, na komorke!!! Ich akcja toczy się w świecie o nazwie Rozdroża Marzeń. Gracz wciela się w stworka, który w tamtym świecie jest wielkim bohaterem - w Raymana. Seria ta ma już 10-15 lat i jest jedna z najpopularniejszych gier w US i UK.



KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Rayman 4 in 1



Rayman (4 w 1)
Rayman - seria platformowych gier komputerowych, zaprojektowanych przez Michela Ancela, na komorke!!! Ich akcja toczy się w świecie o nazwie Rozdroża Marzeń. Gracz wciela się w stworka, który w tamtym świecie jest wielkim bohaterem - w Raymana. Seria ta ma już 10-15 lat i jest jedna z najpopularniejszych gier w US i UK.

DOWNLOAD:



KUNIEC
Rayman 3
Rayman Kart
Rayman Bowling
Rayman Raving Rabbids



http://odsiebie.com/pokaz/131274---fac4.html
KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Rayman 4 in 1

Rayman - seria platformowych gier komputerowych, zaprojektowanych przez Michela Ancela, na komorke!!! Ich akcja toczy się w świecie o nazwie Rozdroża Marzeń. Gracz wciela się w stworka, który w tamtym świecie jest wielkim bohaterem - w Raymana. Seria ta ma już 10-15 lat i jest jedna z najpopularniejszych gier w US i UK.





KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Rayman (1996)

Producent: Ubisoft
Wydawca: Ubisoft (świat)
Projektant: Michel Ancel
Data wydania: 28 sierpnia 1996

Rayman jest bardzo ładną grą platformową, w której kierujemy losami Raymana, głównego bohatera. Podczas jego wyprawy zbieramy niebieskie klejnoty, pokonujemy przeciwników, którzy w ciągu gry stają się coraz mocniejsi, uwalniamy lumsy z klatek. Grafika jest oszałamiająca, doskonale wykonana, zaś sterowanie nie stwarza kłopotów. To tylko kilka zalet tej gry. Według mnie Rayman jest jedną z najlepszych platformówek i uważam, że każdy powinien poświęcić jej choć trochę swojego czasu.





Multilanguage (angielski, francuski, niemiecki), WERJSA PEŁNOPŁYTOWA ZE ŚCIEŻKAMI AUDIO!


KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Beyond Good & Evil (GCN)
Autor: Soriddo



Beyond Good & Evil to ambitna przygodowa gra akcji stworzona przez Michela Ancela, twórcę słynnej serii Rayman. Akcja rozgrywa się w alternatywnej wersji rzeczywistości na planecie Hyllis zamieszkałej przez pokojową nację Hyllian. Świat ten najechała agresywna i niszczycielska obca rasa, chcąc przejąć kontrolę nad jej mieszkańcami. Główną bohaterką tej produkcji jest młoda reporterka o imieniu Jade, a spotykamy ją w chwili, gdy walczy z najeźdźcami w obronie wyspy, na której mieszka. Po desperackiej bitwie opada z sił i traci przytomność, a podczas snu nawiedzają ją niepokojące wizje, w wyniku których, po ustaniu walk zaczyna powątpiewać w uspokajające informacje mówiące o tym, iż mieszkańcom planety nic już nie grozi i niebezpieczeństwo ze strony najeźdźców zostało zażegnane. Jade podejrzewa, że za tą inwazją kryje się dużo więcej niż otwarcie mówi rząd, a gdy jej przypuszczenia zbiegają się z tym co głosi rebeliancka organizacja IRIS (zaprzecza ona oficjalnym doniesieniom) zaczyna własne dochodzenie mające na celu odkrycie prawdy i przedstawienie jej ludziom.

Linki :














Hasło : jasper
KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Rayman PSX-->PSP


Rayman PSX-->PSP


Rayman - seria platformowych gier telewizyjnych i komputerowych, zaprojektowanych przez Michela Ancela. Ich akcja toczy się w bajkowym Świecie Snów, wypełnionym magicznymi stworami. Gracz wciela się w jednego z nich - Raymana.

KUNIEC



KUNIEC

Hasło:


KUNIEC

Upload zawiera 5% danych naprawczych, koniec błędów CRC!
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Rayman Raving Rabbids (Wii)


Rayman Raving Rabbids to kolejna odsłona popularnego cyklu gier platformowych, których autorem jest Michel Ancel (zasłynął w branży także stworzeniem Beyond Good & Evil). Niniejszy produkt należy to tzw. tytułów startowych konsoli Nintendo Wii.

Scenariusz prezentuje się cokolwiek humorystycznie i absurdalnie, gdyż twórcom zależało, aby przywołać graczom na myśl produkcje pokroju Latającego Cyrku Monty Pythona czy Marsjanie atakują!. Fabuła przedstawia się następująco: od kilkudziesięciu pokoleń, nieustannie, króliki rozmnażają się, a jednocześnie obmyślają plan inwazji, którą rozpoczynają po stwierdzeniu, że nadszedł na to odpowiedni moment. Celem gracza jest poprowadzenie postaci tytułowego Raymana, który (poza rozprawieniem się z królikami) musi uratować swoją dziewczynę, dziewczynę swojego największego wroga, a następnie... właśnie tego wroga.

Głównym bohaterem kierujemy za pomocą innowacyjnego kontrolera konsoli. Dla przykładu: żeby zadać standardowy, prosty cios należy energicznie machnąć manipulatorem, natomiast jeśli przyda nam się skorzystanie z technik typu kung fu, to możemy zakreślić kilka okręgów nad głową i wykonać pionowe cięcie. Chcąc stworzyć jeszcze śmielsze combosy należy skorzystać z przystawki (w ten sposób powstaje nunchaku). Przed atakami królików możemy również bronić się rzucaniem w nich innymi przeciwnikami oraz korzystać z hipnozy. Wykorzystujemy do niej specjalnie przygotowaną ścieżkę dźwiękową oraz przebrania Raymana (m.in. fan disco, rockman, punk, hip hopowiec) i udajemy się na imprezę królików. Na tejże musimy przypaść do gustu pozostałym członkom zabawy, aby w ostatecznym rozrachunku zahipnotyzować przeciwników i skorzystać z ich niedyspozycji. Ciekawym elementem rozgrywki jest także opcja ujeżdżania zwierząt. Wystarczy wybrać środek transportu i jego prędkość oraz wskazać miejsce do którego mamy się udać.



KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Rayman Raving Rabbids (Wii)
Autor: Nindame

Wersja NTSC

WERSJA PRZEDPREMIEROWA


producent: Ubisoft Studios
wydawca: Ubisoft
kategoria: gry akcji / platformówki
  zręcznościowe / przygodowa

Data Premiery:
  Europa (PAL): 08 grudnia 2006
  Polska: obecnie brak planów wydania
  USA (NTSC): 19 listopada 2006
KUNIEC
Rayman Raving Rabbids to kolejna odsłona popularnego cyklu gier platformowych, których autorem jest Michel Ancel (zasłynął w branży także stworzeniem Beyond Good & Evil). Niniejszy produkt należy to tzw. tytułów startowych konsoli Nintendo Wii.

Scenariusz prezentuje się cokolwiek humorystycznie i absurdalnie, gdyż twórcom zależało, aby przywołać graczom na myśl produkcje pokroju Latającego Cyrku Monty Pythona czy Marsjanie atakują!. Fabuła przedstawia się następująco: od kilkudziesięciu pokoleń, nieustannie, króliki rozmnażają się, a jednocześnie obmyślają plan inwazji, którą rozpoczynają po stwierdzeniu, że nadszedł na to odpowiedni moment. Celem gracza jest poprowadzenie postaci tytułowego Raymana, który (poza rozprawieniem się z królikami) musi uratować swoją dziewczynę, dziewczynę swojego największego wroga, a następnie... właśnie tego wroga.

Głównym bohaterem kierujemy za pomocą innowacyjnego kontrolera konsoli. Dla przykładu: żeby zadać standardowy, prosty cios należy energicznie machnąć manipulatorem, natomiast jeśli przyda nam się skorzystanie z technik typu kung fu, to możemy zakreślić kilka okręgów nad głową i wykonać pionowe cięcie. Chcąc stworzyć jeszcze śmielsze combosy należy skorzystać z przystawki (w ten sposób powstaje nunchaku). Przed atakami królików możemy również bronić się rzucaniem w nich innymi przeciwnikami oraz korzystać z hipnozy. Wykorzystujemy do niej specjalnie przygotowaną ścieżkę dźwiękową oraz przebrania Raymana (m.in. fan disco, rockman, punk, hip hopowiec) i udajemy się na imprezę królików. Na tejże musimy przypaść do gustu pozostałym członkom zabawy, aby w ostatecznym rozrachunku zahipnotyzować przeciwników i skorzystać z ich niedyspozycji. Ciekawym elementem rozgrywki jest także opcja ujeżdżania zwierząt. Wystarczy wybrać środek transportu i jego prędkość oraz wskazać miejsce do którego mamy się udać.



KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Michel Ancel o Beyond Good & Evil 2 i swoich in...
Michel Ancel o Beyond Good & Evil 2 i swoich in...
Czekam.To chyba ostatnia gra,która sprawiła że bawiłem się jak dziecko,totalnie,zapominając o całym świecie. Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Miyamoto bohaterem 1/3 twórców gier
Widzę, że wszyscy zapomnieli, więc ja przypomnę to nazwisko - Michael Ancel.

pzdr Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Peter Jackson's King Kong (NDS)

kategoria: gry akcji - przygodowa
producent: Ubisoft Studios
wydawca: Ubisoft
data wydania Europa: 02 grudnia 2005
data wydania USA: 22 listopada 2005

Peter Jackson’s King Kong to epicka gra akcji oparta na filmie pod tym samym tytułem, wyreżyserowanym przez twórcę trylogii Władcy Pierścieni – Petera Jacksona. Opisywana pozycja powstała w studiach UbiSoft, a koordynatorem prac był sam reżyser oraz firma Weta Ltd., odpowiedzialna za wszelkie efekty specjalne zaaplikowane do filmu. Warto wiedzieć, iż główne skrzypce w procesie produkcyjnym grał Michel Ancel, twórca m.in. Beyond Good and Evil.

W Peter Jackson’s King Kong wcielamy się w Jacka Driscolla (w filmowej roli głównej Adrien Brody znany z Pianisty Romana Polańskiego), który wraz ze swymi przyjaciółmi – filmowcami, przybywa na, zdawałoby się, bezludną wyspę (zwaną Skull Island). Jednakże już pierwsze kroki, które stawia na nowym lądzie zostają zachwiane potężnymi uderzeniami wywołanymi przez prehistoryczne gady zamieszkujące ten nieznany teren.

Sterując Jackiem (z perspektywy pierwszej osoby – FPP) musimy współpracować ze swą drużyną, walczyć ramię w ramię z nadciągającymi potworami przy pomocy pistoletów, karabinów, dzid oraz wszelkiej broni, która wpadnie nam w ręce. Jako, że gady są zwykle kilkukrotnie silniejsze od bohaterów, musimy wykorzystywać otoczenie do zadawania im ran (np. zwalenie drzewa, podpalenie lasu, zrzucenie na ich głowy kawałków wcześniej zniszczonego mostu). Czasami trafimy na grupki tubylców starających się odesłać nas na tamten świat. Każdy z przyjaciół Jacka dysponuje unikalnymi umiejętnościami i może korzystać z przedmiotów, których nie są w stanie użyć inni. Sytuacja taka wprowadza do rozgrywki element taktyki. Asortyment wrogów został nieznacznie rozszerzony w stosunku do filmu (np. o nowe gatunki dinozaurów). Fabuła umożliwia również wcielenie się w tytułowego Króla Małp. W tej sytuacji kamera zmienia swe położenie z FPP na TPP (ukazuje rozgrywkę z perspektywy trzeciej osoby, zza bohatera). Wcielając się w King Konga naszym zadaniem jest rozszarpywanie nadciągających falowo przeciwników oraz emocjonujące, pełne nieoczekiwanych zwrotów akcji walki z ogromnymi Turanozaurami. Przytrafiają się również elementy zręcznościowe, kiedy to musimy skakać wielką małpą po małych półkach skalnych i wytrzymałych lianach. W późniejszym etapie gry przeniesiemy się do Nowego Jorku, gdzie sterując King Kongiem musimy poradzić sobie z ruchem ulicznym i wielkimi siłami ludzkimi skierowanymi prosto na nas.

Autorzy zdołali wpleść w rozgrywkę dosyć sporą ilość przerywników filmowych będących fragmentami obrazu kinowego.

Rozgrywce towarzyszy trójwymiarowa grafika, a autorzy starali się zachować styl znany z konsol stacjonarnych i PSP (FPP w połączeniu z TPP). Ekran dotykowy umożliwi wybór broni, a także posłuży w przypadku pojawiających się czasami zagadek (np. oczyszczenie przejścia z chaszczy, ułożenie układanki otwierającej przejście itp.).


KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Beyond Good & Evil (GCN)

producent: Ubisoft Studios
wydawca: Ubisoft
kategoria: gry akcji / TPP
zręcznościowe / przygodowa

Data Premiery:
Europa (PAL): 27 lutego 2004
Polska: obecnie brak planów wydania
USA (NTSC): 11 grudnia 2003


==================================================================



==================================================================

Beyond Good & Evil to ambitna przygodowa gra akcji stworzona przez Michela Ancela, twórcę słynnej serii Rayman. Akcja rozgrywa się w alternatywnej wersji rzeczywistości na planecie Hyllis zamieszkałej przez pokojową nację Hyllian. Świat ten najechała agresywna i niszczycielska obca rasa, chcąc przejąć kontrolę nad jej mieszkańcami. Główną bohaterką tej produkcji jest młoda reporterka o imieniu Jade, a spotykamy ją w chwili, gdy walczy z najeźdźcami w obronie wyspy, na której mieszka. Po desperackiej bitwie opada z sił i traci przytomność, a podczas snu nawiedzają ją niepokojące wizje, w wyniku których, po ustaniu walk zaczyna powątpiewać w uspokajające informacje mówiące o tym, iż mieszkańcom planety nic już nie grozi i niebezpieczeństwo ze strony najeźdźców zostało zażegnane. Jade podejrzewa, że za tą inwazją kryje się dużo więcej niż otwarcie mówi rząd, a gdy jej przypuszczenia zbiegają się z tym co głosi rebeliancka organizacja IRIS (zaprzecza ona oficjalnym doniesieniom) zaczyna własne dochodzenie mające na celu odkrycie prawdy i przedstawienie jej ludziom.

Na naszą bohaterkę czeka rozbudowana przygoda, w którą wyruszy ona wyposażona jedynie we własny aparat fotograficzny (zdjęcia rzadkich gatunków stworzeń i zwierząt można sprzedawać i otrzymywać w zamian pieniądze, które posłużą np. do kupienia punktów zdrowia), wrodzone umiejętności detektywistyczne oraz kij do walki aikido. Beyond Good & Evil to połączenie dynamicznej akcji, w tym: walki z przeciwnikami (bohaterka dysponuje bogatym asortymentem ataków magicznych oraz zwykłych fizycznych), pokonywania przeszkód terenowych (efektowne skoki nad przepaściami itp.) i kierowania przeróżnymi pojazdami (poduszkowiec, maszyna latająca) oraz zagadek i epickich rozmiarów fabuły, skonstruowanej w taki sposób, by gracz w żadnej chwili nie był niczego pewien. BG&E posiada również szereg ciekawych minigier, m.in. wyścigi poduszkowców. Zabawy te nie są oczywiście obowiązkowe, mają bowiem za zadanie uatrakcyjniać właściwą rozgrywkę.

Za przedstawienie akcji i dużego, bardzo zróżnicowanego, egzotycznego świata gry odpowiada nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny „Jade Game Engine” stworzony specjalnie dla tej produkcji (widok z perspektywy trzeciej osoby). Gra ukazała się na wszystkie konsole nowej generacji. Różnice pomiędzy poszczególnymi edycjami Beyond Good & Evil nie są znaczne. Wersje na PS2 oraz Gamecube’a prezentują zbliżony poziom jakości oprawy wizualnej.
==================================================================


Wersja PAL




KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Beyond Good & Evil (PS2)
producent: Ubisoft Studios
wydawca: Ubisoft
kategoria: gry akcji / TPP
zręcznościowe / przygodowa

Data Premiery:
Europa (PAL): 14 listopada 2003
Polska: obecnie brak planów wydania
USA (NTSC): 11 listopada 2003

zobacz ten tytuł również na platformy: XBXGCNPC
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń


Beyond Good & Evil to ambitna przygodowa gra akcji stworzona przez Michela Ancela, twórcę słynnej serii Rayman. Akcja rozgrywa się w alternatywnej wersji rzeczywistości na planecie Hyllis zamieszkałej przez pokojową nację Hyllian. Świat ten najechała agresywna i niszczycielska obca rasa, chcąc przejąć kontrolę nad jej mieszkańcami. Główną bohaterką tej produkcji jest młoda reporterka o imieniu Jade, a spotykamy ją w chwili, gdy walczy z najeźdźcami w obronie wyspy, na której mieszka. Po desperackiej bitwie opada z sił i traci przytomność, a podczas snu nawiedzają ją niepokojące wizje, w wyniku których, po ustaniu walk zaczyna powątpiewać w uspokajające informacje mówiące o tym, iż mieszkańcom planety nic już nie grozi i niebezpieczeństwo ze strony najeźdźców zostało zażegnane. Jade podejrzewa, że za tą inwazją kryje się dużo więcej niż otwarcie mówi rząd, a gdy jej przypuszczenia zbiegają się z tym co głosi rebeliancka organizacja IRIS (zaprzecza ona oficjalnym doniesieniom) zaczyna własne dochodzenie mające na celu odkrycie prawdy i przedstawienie jej ludziom.

Na naszą bohaterkę czeka rozbudowana przygoda, w którą wyruszy ona wyposażona jedynie we własny aparat fotograficzny (zdjęcia rzadkich gatunków stworzeń i zwierząt można sprzedawać i otrzymywać w zamian pieniądze, które posłużą np. do kupienia punktów zdrowia), wrodzone umiejętności detektywistyczne oraz kij do walki aikido. Beyond Good & Evil to połączenie dynamicznej akcji, w tym: walki z przeciwnikami (bohaterka dysponuje bogatym asortymentem ataków magicznych oraz zwykłych fizycznych), pokonywania przeszkód terenowych (efektowne skoki nad przepaściami itp.) i kierowania przeróżnymi pojazdami (poduszkowiec, maszyna latająca) oraz zagadek i epickich rozmiarów fabuły, skonstruowanej w taki sposób, by gracz w żadnej chwili nie był niczego pewien. BG&E posiada również szereg ciekawych minigier, m.in. wyścigi poduszkowców. Zabawy te nie są oczywiście obowiązkowe, mają bowiem za zadanie uatrakcyjniać właściwą rozgrywkę.

Za przedstawienie akcji i dużego, bardzo zróżnicowanego, egzotycznego świata gry odpowiada nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny „Jade Game Engine” stworzony specjalnie dla tej produkcji (widok z perspektywy trzeciej osoby). Gra ukazała się na wszystkie konsole nowej generacji. Różnice pomiędzy poszczególnymi edycjami Beyond Good & Evil nie są znaczne. Wersje na PS2 oraz Gamecube’a prezentują zbliżony poziom jakości oprawy





NTCS


http://www.badongo.com/file/518918     
http://www.badongo.com/file/520671     
http://www.badongo.com/file/521405     
http://www.sexuploader.com/?d=YW52JWL9 
http://www.badongo.com/file/526122     
http://www.badongo.com/file/526829     
http://www.badongo.com/file/527718     
http://www.badongo.com/file/528749     
http://www.badongo.com/file/529533     
http://www.badongo.com/file/531842     
http://www.badongo.com/file/532465     
http://www.badongo.com/file/537254     
http://www.sexuploader.com/?d=SIMYEREP 
http://www.sexuploader.com/?d=0ML107BQ 
http://www.sexuploader.com/?d=L7L8PBN4 
http://www.sexuploader.com/?d=LMMFJ5KZ 
http://www.sexuploader.com/?d=76NPHU35 
http://www.sexuploader.com/?d=XNHFQAV6 
http://www.sexuploader.com/?d=ABJLGVSO 
http://www.sexuploader.com/?d=HGF8YSB2 
http://www.sexuploader.com/?d=UCB13Q2J 
http://www.sexuploader.com/?d=VTYECDBP 
http://www.sexuploader.com/?d=IPGR6YUU 
http://www.sexuploader.com/?d=S7KVPZIK 
http://www.sexuploader.com/?d=5SH0YJIU
KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Beyond Good & Evil (Xbox)

Beyond Good & Evil to ambitna przygodowa gra akcji stworzona przez Michela Ancela, twórcę słynnej serii Rayman. Akcja rozgrywa się w alternatywnej wersji rzeczywistości na planecie Hyllis zamieszkałej przez pokojową nację Hyllian. Świat ten najechała agresywna i niszczycielska obca rasa, chcąc przejąć kontrolę nad jej mieszkańcami. Główną bohaterką tej produkcji jest młoda reporterka o imieniu Jade, a spotykamy ją w chwili, gdy walczy z najeźdźcami w obronie wyspy, na której mieszka. Po desperackiej bitwie opada z sił i traci przytomność, a podczas snu nawiedzają ją niepokojące wizje, w wyniku których, po ustaniu walk zaczyna powątpiewać w uspokajające informacje mówiące o tym, iż mieszkańcom planety nic już nie grozi i niebezpieczeństwo ze strony najeźdźców zostało zażegnane. Jade podejrzewa, że za tą inwazją kryje się dużo więcej niż otwarcie mówi rząd, a gdy jej przypuszczenia zbiegają się z tym co głosi rebeliancka organizacja IRIS (zaprzecza ona oficjalnym doniesieniom) zaczyna własne dochodzenie mające na celu odkrycie prawdy i przedstawienie jej ludziom.

Na naszą bohaterkę czeka rozbudowana przygoda, w którą wyruszy ona wyposażona jedynie we własny aparat fotograficzny (zdjęcia rzadkich gatunków stworzeń i zwierząt można sprzedawać i otrzymywać w zamian pieniądze, które posłużą np. do kupienia punktów zdrowia), wrodzone umiejętności detektywistyczne oraz kij do walki aikido. Beyond Good & Evil to połączenie dynamicznej akcji, w tym: walki z przeciwnikami (bohaterka dysponuje bogatym asortymentem ataków magicznych oraz zwykłych fizycznych), pokonywania przeszkód terenowych (efektowne skoki nad przepaściami itp.) i kierowania przeróżnymi pojazdami (poduszkowiec, maszyna latająca) oraz zagadek i epickich rozmiarów fabuły, skonstruowanej w taki sposób, by gracz w żadnej chwili nie był niczego pewien. BG&E posiada również szereg ciekawych minigier, m.in. wyścigi poduszkowców. Zabawy te nie są oczywiście obowiązkowe, mają bowiem za zadanie uatrakcyjniać właściwą rozgrywkę.

Za przedstawienie akcji i dużego, bardzo zróżnicowanego, egzotycznego świata gry odpowiada nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny „Jade Game Engine” stworzony specjalnie dla tej produkcji (widok z perspektywy trzeciej osoby). Gra ukazała się na wszystkie konsole nowej generacji. Różnice pomiędzy poszczególnymi edycjami Beyond Good & Evil nie są znaczne. Wersja na Xboxa wygląda oczywiście najładniej (ostrzejsze tekstury, ładniej wykonana woda itp.).









KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Peter Jackson's King Kong (X360)

Peter Jackson’s King Kong to epicka gra akcji oparta na filmie pod tym samym tytułem, wyreżyserowanym przez twórcę trylogii Władcy Pier�cieni – Petera Jacksona. Opisywana pozycja powstała w studiach UbiSoft, a koordynatorem prac był sam reżyser oraz firma Weta Ltd., odpowiedzialna za wszelkie efekty specjalne zaaplikowane do filmu. Warto wiedzieć, iż główne skrzypce w procesie produkcyjnym grał Michel Ancel, twórca m.in. Beyond Good and Evil.

W Peter Jackson’s King Kong wcielamy się w Jacka Driscolla (w filmowej roli głównej Adrien Brody znany z Pianisty Romana Polańskiego), który wraz ze swymi przyjaciółmi – filmowcami, przybywa na, zdawałoby się, bezludną wyspę (zwaną Skull Island). Jednakże już pierwsze kroki, które stawia na nowym lądzie zostają zachwiane potężnymi uderzeniami wywołanymi przez prehistoryczne gady zamieszkujące ten nieznany teren.

Sterując Jackiem (z perspektywy pierwszej osoby – FPP) musimy współpracować ze swą drużyną, walczyć ramię w ramię z nadciągającymi potworami przy pomocy pistoletów, karabinów, dzid oraz wszelkiej broni, która wpadnie nam w ręce. Jako, że gady są zwykle kilkukrotnie silniejsze od bohaterów, musimy wykorzystywać otoczenie do zadawania im ran (np. zwalenie drzewa, podpalenie lasu, zrzucenie na ich głowy kawałków wcze�niej zniszczonego mostu). Czasami trafimy na grupki tubylców starających się odesłać nas na tamten �wiat. Każdy z przyjaciół Jacka dysponuje unikalnymi umiejętno�ciami i może korzystać z przedmiotów, których nie są w stanie użyć inni. Sytuacja taka wprowadza do rozgrywki element taktyki. Asortyment wrogów został nieznacznie rozszerzony w stosunku do filmu (np. o nowe gatunki dinozaurów). Fabuła umożliwia również wcielenie się w tytułowego Króla Małp. W tej sytuacji kamera zmienia swe położenie z FPP na TPP (ukazuje rozgrywkę z perspektywy trzeciej osoby, zza bohatera). Wcielając się w King Konga naszym zadaniem jest rozszarpywanie nadciągających falowo przeciwników oraz emocjonujące, pełne nieoczekiwanych zwrotów akcji walki z ogromnymi Turanozaurami. Przytrafiają się również elementy zręczno�ciowe, kiedy to musimy skakać wielką małpą po małych półkach skalnych i wytrzymałych lianach. W pó�niejszym etapie gry przeniesiemy się do Nowego Jorku, gdzie sterując King Kongiem musimy poradzić sobie z ruchem ulicznym i wielkimi siłami ludzkimi skierowanymi prosto na nas.

Firma Weta Ltd., odpowiedzialna za efekty specjalne w obrazie kinowym, stworzyła na potrzeby gry szereg renderowanych przerywników nie odbiegających jako�ciowo w żaden sposób od tego, co można zaobserwować w filmie. UbiSoft namówił również najważniejszych aktorów, by wzbogacili swe komputerowe odpowiedniki własnym głosem.

Możliwo�ci konsoli Xbox 360 pozwoliły na fenomenalne odtworzenie filmowej dżungli, pełnej realistycznie poruszającej się flory oraz równie dobrze animowanej fauny. Niesamowite wrażenie wywołują efekty pogodowe z deszczem na czele. Równie dobrze prezentuje się miasto upstrzone wieżowcami oraz poka�nym ruchem ulicznym. Pokazem siły konsoli jest również postać Władcy Małp, natomiast efekty d�więkowe ukazują prawdziwą moc układów w niej zamontowanych.


KUNIEC

Pass: www.frogstick.com
KUNIEC
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl
  • © 2009 Najlepszy miesiąc kawalerski w Polsce !!! - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates