Piotr Piesik napisał(a) w wiadomości:
<7eetd2$9o@sunflower.man.poznan.pl...
:
:Jednym slowem, masz super opony.
:
:To mnie zmartwiles ;-( Spodziewalem sie ze wlasnie sa kiepskie i zaczalem
:sie zastanawiac na jakie zmienic.
Michelin MXT Energy sa swietne. Przejechalem na nich juz ponad 60tys. a
dalej sa w doskonalym stanie, maja swietna przyczepnosc, male opory toczenia
(po zdjeciu zimowek i zalozeniu MXT zuzycie paliwa spadlo o 15% !) - wedlug
mnie sa doskonale. Dlatego jak je zajezdze to chyba znowu kupie MXT..
Problemem moze byc tylko cena - sa to jedne z najdrozszych opon na rynku...
DW
to dwie rozne opony. Sorry - nie zauwazylem ze piszesz o MXV.. MXT polecam,
o MXV nie moge wiele powiedziec poza tym, ze bieznik nie wyglada
rewelacyjnie..
DW
"Mimmo" <mi@poczta.onet.plwrote in message
Polecam michelin MXT gdyż są w miarę nie drogie i zachowują się dobrze na
wielu rodzajach nawierzchnni, a kupowanie opon typowo deszczowych to
ekstrawagancja chyba!! Do zwykłej jazdy nei ma co się wychylać!!!
Jeżeli chodzi o Michelin MXT Energy to może i są niezłe, ale na pewno nie do
szybkiej jazdy po mokrym. Nie sa do tego przystosowane.
Azrael
"Jakub Zawiła-Niedźwiecki" wrote:
"Mimmo" <mi@poczta.onet.plwrote in message
| Polecam michelin MXT gdyż są w miarę nie drogie i zachowują się dobrze na
| wielu rodzajach nawierzchnni, a kupowanie opon typowo deszczowych to
| ekstrawagancja chyba!! Do zwykłej jazdy nei ma co się wychylać!!!
Jeżeli chodzi o Michelin MXT Energy to może i są niezłe, ale na pewno nie do
szybkiej jazdy po mokrym. Nie sa do tego przystosowane.
Wogole to sa sliskie i ogolnie MXT to opona coloroczna czyli zarowno
taka sobie w zimie jak i w lecie. Mialem kiedys takowe i zmienilem na
inne (w Saxo) typowo letnie.
| Sa se takie oponki :
| http://www.opony.com/opony/41573_dunlop_sp_sport_300.html
| Warte to cos? Brac?
| Czy lepiej Furio albo jakies Daytony D210 czy Bravurisy?
| a to zależy do jakiej jazdy używasz samochodu. te oponki są troche
sportowe (jak sama nazwa wskazuje:D)
Furio czy Bravuris ? :-)
Furio przed laty byly dobre, przynajmniej te angielskie, bo made in
Poland nie widzialem.
No to ani to ani tamto nie zostalo kupione, tylko jak w temacie - SP Sport
300.
Narazie mam porownanie do Michelin Energy MXT i Frigo 2 w tym samym
rozmiarze.
Poki co jest cichutko (duuuuuuuuuuuuza roznica) no i dzisiaj przy awaryjnym
hamowaniu (jakis debil zajechal mi droge przed nosem zjezdzajac z lewego
pasa na moj prawy i zahamowal do zera) leciutko sobie popiszczaly (ABS mial
co robic schodzac z ~80kmh na STOP).
Poki co jestem zadowolony, poczekamy teraz do pierwszego deszczu.
"J.F." <jfox_xnosp@poczta.onet.plwrote in message
| | Sa se takie oponki :
| | http://www.opony.com/opony/41573_dunlop_sp_sport_300.html
| | Warte to cos? Brac?
| | Czy lepiej Furio albo jakies Daytony D210 czy Bravurisy?
| a to zależy do jakiej jazdy używasz samochodu. te oponki są troche
| sportowe (jak sama nazwa wskazuje:D)
| Furio czy Bravuris ? :-)
| Furio przed laty byly dobre, przynajmniej te angielskie, bo made in
| Poland nie widzialem.
No to ani to ani tamto nie zostalo kupione, tylko jak w temacie - SP Sport
300.
Narazie mam porownanie do Michelin Energy MXT i Frigo 2 w tym samym
rozmiarze.
Poki co jest cichutko (duuuuuuuuuuuuza roznica) no i dzisiaj przy awaryjnym
hamowaniu (jakis debil zajechal mi droge przed nosem zjezdzajac z lewego
pasa na moj prawy i zahamowal do zera) leciutko sobie popiszczaly (ABS mial
co robic schodzac z ~80kmh na STOP).
Poki co jestem zadowolony, poczekamy teraz do pierwszego deszczu.
Patrząc na to jak się zachowują moje fastresponsy czyli jednak dunlopki,
myślę, że nawet na deszczu nie będziesz miał ze swoimi problemu.
miłej jazdy, miłej i bezpiecznej majówki życzę
Czym się różnią od siebie następujące opony:
Michelin MXT
Michelin MXT Energy
Michelin MXT Energy Green
Według mnie w praktyce pewnie niczym. Dwie ostatnie mam na dwu autach i nie
widzę żadnej różnicy ani w jeździe, ani (po bardzo dokładnym przyjrzeniu
się) w bieżniku. Jedyna różnica, którą udało mi się stwierdzić, to ...
napisy, które podałeś. Cóż, pewnie dział marketingu "udoskonalał" produkt.
Pozdrawiam,
jotes
"jotes" <jo@NOSPAMplusnet.plwrote in message | Michelin MXT Energy
| Michelin MXT Energy Green
Według mnie w praktyce pewnie niczym. Dwie ostatnie mam na dwu autach i nie
widzę żadnej różnicy ani w jeździe, ani (po bardzo dokładnym przyjrzeniu
się) w bieżniku. Jedyna różnica, którą udało mi się stwierdzić, to ...
napisy, które podałeś. Cóż, pewnie dział marketingu "udoskonalał" produkt.
A może mączki kukurydzianej do tego Green dodali :-) ?
<<JareKKK<<
Też Michelin'kowiec w 1/2 ;-)
Czym się różnią od siebie następujące opony:
a) Michelin MXT
b) Michelin MXT Energy
c) Michelin MXT Energy Green
a) Michelin eXTra
b) Michelin eXTra enegetyzująca (dlatego droższa od MXT)
c) Michelin eXTra energetyzująca, malowana na zielono (dlatego droższa od
obu poprzednich)
.... ja tylko tak, zgaduję ;-))
Pzdr
Mk
Czym się różnią od siebie następujące opony:
Michelin MXT
Michelin MXT Energy
Michelin MXT Energy Green
Moim zdaniem jest to kwestia rozwoju technologi produkcji, a opony są takie
same (tj. tak samo kiepskie jak na dzisiejsze czasy - wiem, bo miałem MXT
Energy)
Pozdrawiam
Marcin
R19
Czym się różnią od siebie następujące opony:
Michelin MXT
Michelin MXT Energy
Michelin MXT Energy Green
Nie wiem czym się różnią ale te pierwsze to straszna kiszka.
w miescie, na trasie, z lekka noga, z ciezka noga, z zimowkami itp.
czy lepiej lac 95, czy 98?
pozdrawiam
Lukasz
W trasie przy prędkościach 70 - 100km/h z raczej szybkimi
przyspieszeniami do tych prędkości spaliła 6,3l/100, to mój
absolutny i nie pobity do tej pory (przeze mnie) rekord.
Przy "zwykłej jeździe" na trasie (prędkość przelotowa 120-140)
jakieś 7.25l. W mieście z ciężką nogą w lecie ok 9l, zimą może
dochodzić do 10l. Jak z lekką nogą, to napiszę po świętach, bo właśnie
jestem w trakcie testowania przed wprowadzeniem pewnych innowacji.
Na razie 20l na 300km ale wg cudownego standardowego wskaźnika
poziomu paliwa made by Opel :-)))))).
Aha, wszystko na Michelin Energy MXT.
Co do benzyny, to od czasu 1.4 16V leję tylko 98. Na 1.4 8v przejechałem
kilkanaście tysięcy na 95 potem dopiero na 98. Wzrostu mocy to się raczej
nie odczuje (nawet jeżeli jest), za to 98 milsza dla silnika (ale już nie
dla portfela). Ale jak te 3-4 zł na tankowanie różnicy Ci nie robi, to wydaj
je chociaż dla lepszego samopoczucia :-)
Pozdrowienia
R. Dally
P.S. Jak ktoś ma ciężką nogę, to niech nie
zmienia stylu jazdy na oszczędny. Pieniądze
zaoszczędzone na paliwie wyda na psychologa
lub psychiatrę :-))))))).
lafarty wrote:
Witam Grupowiczów
Przymierzam się do kupna Citroena saxo z 1997 r. Czy ktoś ma może
doświadczenia w kwestiach : na co należy zwrócić uwagę w tym aucie,
jakie powinny być oryginalne fabryczne opony ( jeśli przebieg będzie
rzekomo niewielki ta inf. może być przydatna) itp.
W tym roczniku to uszczelniacze polosi (puszczaja i olej cieknie
ze skrzyni), luzy w przednim zawieszniu (dosc szybko na naszych
drogach koncza sie swoznie i tylen silentbloki przednich
wahaczy). Pozatym zalezy od przebiegu bo byc moze lozyska
wahaczy na tylnej belece moga juz nie byc za bardzo OK ale to
jak auto ma tak z 70k km czy wiecej. Opony fabryczne to Michelin
Energy MXT ale jak ktos mial glowe na karku to je wypierniczyl i
zalozyl cos lepszego. W moim Saxo tylko przez rok byly takie
gumy, nie mogle na nich jezdzic i zapodalem letnie Dunlopy.
Remek wrote:
Jak w temacie (165/75 R13 Michelin Energy MXT), nową albo mało używaną :(
Jedna sie niestety przecięła.
Sprobuj pod tym numerem 8894072. To zaklad na ul. Nowodworskiej. Maje tez uzywane
A noz widelec dostaniesz.
Pozdr
Krzysztof
Mam możliwość nabycia opon Michelin MXT Energy 185/65/14 po 249 zł za
szt.Sprzedawca zapewnia , że to okazja. Może ktoś wie co to za opony i czy
warte są tych pieniędzy.
Michelin MXT Energy to podstawowa opona z oferty.
W tym rozmiarze nie wystepuje w sezonie 2001.
Sprawdz date produkcji. Najtansza opona Michelina w
tym rozmiarze to model Energy XT2 w cenie 290 zl
brutto. Model MXT jest jeszcze sprzedawany w rozmiarach
135/80 R13, 145/80 R13, 165/80 R13 i 155/65 R13.
A dla porownania cen rozmiaru 185/65 R14 zapraszam
na www.samochodowy.com.pl do dzialu opon letnich.
Jacek.
Michelin MXT
Michelin MXT Energy
Michelin MXT Energy Green
dzieki i pozdrawiam
Remek
dar@inetia.pl wrote:
Mam możliwość nabycia opon Michelin MXT Energy 185/65/14 po 249 zł za
szt.Sprzedawca zapewnia , że to okazja. Może ktoś wie co to za opony i czy
warte są tych pieniędzy.
O Energy wiem raczej malo (jazdzilem na tym tylko chwile), ale na lato w
moim autku mam zalozone Piloty SX-GT. W moim autku montowane sa one
fabrycznie, ale jak podjechalem do wylkanizatora aby sie dowiedziec ile
w razie czego bedzie kosztowala wymianka to mi sie nogi ugiely - 850-950
PLN za sztuke (195/55/15). No fajnie, ale IMO oponki wcale nie sa
rewelacyjne. Za te pieniedze spodziewalem sie czegos wiecej. A tu na
suchym i owszem, trzyma sie autko swietnie, ale jak juz troche deszczu
asfalt zlapie to niestety ale zabawa sie konczy. Kolejny minusik to
trwalosc. Po 20k na przodzie nie mam juz ponad polowy bieznika (normalna
jazda). IMO Michelin troche za duzo sobie kaze placic. Moje nastepne
gumki to pewnie beda jakies P5000 albo jakas egzotyka (Toyo, Nokian,
Yokohama - zimoweczki mam toyo i sobie bardzo chwale. Stosunek ceny do
jakosci maja super)
Pozdrawiam
-------------------------------------------------
I Pawel Socha I
I Analityk Systemow Drukujacych I
I ACS Sp. z o.o. I
I pso@acs.com.pl I
-------------------------------------------------
na pewno jest mozliwa. Sadze jednak ze testy juz dawno udowodnily, ze na
zimowkach droga hamowania na sniegu jest duzo krotsza niz na letnich, tak
samo latwiej wpasc w poslizg na letnich. Oczywiscie jesli jezdzisz ostroznie
i nie jestes w sytuacji niebezpiecznej nie ze swojej winy (np. ktos wyjezdza
z podporzadkowanej parenascie metrow przed Toba) to wszystko jest OK. W
sytuacjach zagrozenia wolalbym jednak miec zimowki..
:
:Ja wielokrotnie widzialem we Wroclawiu auta majace problemy z
:ruszeniem spod swiatel na ulicy pelnej sniegu.. A zimowki jednak
:sprawe ulatwiaja..
:
:Pewnie mieli _lyse_ opony, moze nawet zimowki...
byc moze. Ale przy -10C zimowka zawsze bedzie miala lepsza przyczepnosc do
podloza niz opona letnia.
:Co do nabijania kabzy to po czesci masz racje. Tylko ze jesli
:jezdzisz caly czas na letnich to szybciej je zuzyjesz niz gdybys
:wymienial je na zimowe i szybciej bedziesz musial kupic nowe. Tak
:wiec tak czy siak nabijesz kabze - no moze jak nie kupisz zimowych
:to nieco mniej..
:
:Wydaje mi sie, ze zimowki o wiele szybciej zuzywaja sie, niz letnie.
:Moj kolega mowi, ze starczaja mu na 10-15 tkm, podczas gdy letnie
nie jest to prawda - chyba ze ma jakies slabe opony. Ja na zimowkach
zrobilem 20tys a bieznik nadal jest calkiem gruby. Mysle ze spokojnie
starcza na jeszcze 20tys. Z drugiej strony po 4 sezonach powinno sie je
wyrzucic - wiec za duzo kilometrow na nich sie nie zrobi. Ale jak nie na
zimowkach to musialbys zrobic ta trase na letnich i mocniej je zuzyc.
:zmienia co 70 tys. W Citroenie mam Micheliny Energy i po przejechaniu
:ponad 60 tkm jeszcze maja dobry bieznik, choc zbliza sie dla nich
:trzecia zima! Wczoraj jechalem na autobahnie przez 100 km licznikowe
:150-210 km/h w deszczu i nie czulem zadnego noszenia, czy poslizgu.
:Szacuje, ze zmiana przyjdzie dopiero na jesien za rok (90 tkm).
Zgoda. Ja tez mam Michelin Energy (MXT) i zrobilem na nich ok. 80tys. i
mysle ze jeszcze ze 30 zrobie.. Tez nie mam problemu z przyczepnoscia nawet
na mokrym. Ale naprawde odczuwam roznice jak zmienie je na zimowki..
Dlatego - mimo wszystko polecam zmiane.
Ile kosztuja zimowki w Niemczech ? Mysle ze za 100-150DM/szt. daloby sie
kupic. To te ok. 500DM raz na 4 lata to taki znaczny wydatek..?
pozdrawiam
DW
© 2009 Najlepszy miesiąc kawalerski w Polsce !!! - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates