Oglądasz wypowiedzi znalezione dla frazy: Michelin Pilot Road
Temat: Co na przod do ZX-a - 120/65/ZR17
120/70...
Zawsze rozmiar opon jest brany pod uwagę co do sterowności maszyny. Np Yamaha R6
z roku 2003/2004 miała gume 120/60 - jej zamiana na stanadardową 120/70 powoduje
inne odczucia prowadzenia maszyny - wyższy profil opony zmnieia kąt główki ramy
względem podłoża co wpływa na prowadzenie maszyny. W tym wypadku R6 gorzej
skręca, ale nie jest źle - można za pomocą wstępnych ustawień obniżyć przód o
10mm i R6 wróci do stanu poczatkowego, a zyska na wygodzie podczas jazdy. U
Ciebie będzie podobnie.
Co do gum - zależy jak jeździsz. Jeżeli szybko po winklach to lepiej kupić
miękką oponę np D207RR - D208RR jeżeli jednak bardziej po prostych to myśle, że
Michelin Pilot Road to będzie dobry wybór.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Co na przod do ZX-a - 120/65/ZR17
Tak ja jestem użytkownikeim Dunlop D207RR i o nich mogę napisać tylko bardzo
dobrze, ale co do jazdy w zimie to nic o nich nie wiem i wydaje mi się, że w
niskich temperaturach one będą jak z drewna - nie nagrzeją się - to są gumy
które napewno dobrze sprawują się w ciepłe i gorące dni na gorącym asfalcie.
Wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem będą opony na niskie temperatury lub te
reklamowane na duże przebiegi po deszczu (
Michelin Pilot Road) ewentualnie wety
- jeździłem kiedyś na takich i mówie Ci jak w ulewie dasz na kolano na rondzie
to wszyscy będą pokazywali jakieś niezrozumiałe gesty pukając się w głowę...
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Gumy
Gumy motocyklowe już w fazie produkcyjnej projektowane są pod katem temperatury
w jakiej będą pracowały. I tak gumy torowe (slick) występują zwykle w trzech
mieszankach S – soft niskie temp, M – medium średnie i H – hard upały całkowite.
Niskie temp nie oznaczają dla nich okolice zera, ale np. 18 stopni.
Opony sportowe, czyli wszystkie gumy do supersportów i superbike’ów pracują w
szerszym przedziale temperatur, jednak w niskich temp nie osiągają swojej temp
pracy co będzie prowadziło do zrywania przyczepności.
Opony z twardszymi mieszankami np.
Michelin Pilot Road przeznaczone bardziej do
turystyki (szybkiej turystyki) zdecydowanie będą najlepiej nadawały się do jazdy
w niższych temp oraz na mokrym, gdyż posiadają najszerszy przedział temp pracy.
Jednak nie będzie rewelacyjnie i ostre przerzucanie moto ze strony na stronę z
pewnością spowoduje uślizg i w najgorszym wypadku dzwon…
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Jaki laciek na tył ????
A ja polecam
Michelin Pilot Road - opona bardziej turystyczna, dwuskładnikowa
(na środku twardsza guma żeby się wolniej zużywała, po bokach bardziej miękka a
co za tym idzie przyczepna). Podejrzewam że lepiej się sprawdza przy jeździe
rekreacyjnej niż Sport, a na pewno na dużo dłużej starczy.
pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Laciek 170/60/17 na tył do Hondy CBR 600 F1 ??
Laciek 170/60/17 na tył do Hondy CBR 600 F1 ??
Witam !! W mojej Hondzie wymieniam tylną oponę koledzy z forum
zaproponowali mi
Michelin Pilot Road 2 i na taką się zdecydowałem
tylko że na allegro są dwa rodzaje 160/60/17 i 170/60/17 ja mam
Dunlopa 165/55/17 (z taką kupiłem i nie wiem jak jast orginalnie) i
zastanawiam się czy ta 170 by pasowała. Pozdrawiam i dzieki za
pomoc !!!
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Michelin Pilot Road
Michelin Pilot RoadLepiej jezdzic na niebieskim wyrosnietym szerszeniu, niz szpako-
niebieskiej przeosnietej KROWIE :P
teraz juz na ciastko na pewno nie wpadne, pewnie dosypiesz mi
jakiejs trucizny :> a potem nie pozostanie nic, tylko zamowic za
mnie modlitwe w RM :>
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Opony
Podpisuję się oboma (obiema?) rękami.
Też założyłem nową
Pilot Road 2 na tylne koło VFR 800 w grudniu i przejechałem
na niej już 6 tysięcy. Zaliczone między innymi Dolomitenstrasse w obie strony,
guma prawie zamknięta (z pasażerką i kuframi na pokładzie). Trzyma się pięknie a
do tego zużycie na razie nie wyczuwalne. Poprzedni Battlax 020 po takim
przebiegu zaczynał się wypłaszczać powoli - czuć to było przesuwając po profilu
opony w poprzek dłonią.
Zresztą rok temu był w "Motocyklu" test opon. Nie podano tam jednoznacznego
zwycięzcy bo było kilka typów zależnie od wymagań.
Generalnie najlepiej wypadły tam Metzeler Z6 zdaje się, Pirelli (nie pamiętam
modelu dokładnie) i właśnie
Michelin Pilot Road 2.
pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Nowe gumy do motocykla
tylko przyczepne!
Ja już trochę gum zurzyłem i jak narazie wiem jedno - DUNLOP D207RR na obu kołach!
Możesz też pomieszać trochę np. D208RR na przodzie i D208(twardsza) na tyle lub
D207RR przód i D208 tył.
Opcją jest jeszcze
Michelin Pilot Sport lub
Michelin Pilot Road (twardsze od
sportów)
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Jakie opony wybrać dla Kawasaki zxr 400
z czystym sumieniem moge polecic
Michelin Pilot Road.
Dobre trzymanie na suchym i mokrym, spokojnie powinny wytrzymac do 8-9tys,
nawet jak Cie poniesie fantazja i bedziesz ostro smigal na winklach to
trzymanie jest w pelni satysfakcjonujace.
wymienione opony roznia sie twardoscia komponentow, ukladem odprowadzania wody
i co najwaznijesze cena :)
SM to juz zupelnie inna bajka, bo jak sama nazwa wskazuje sa przeznaczone do
konkretych motocykli (inny rozmiar itp itd)
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: lista obecności :)
Czesc i obecny!!!
XTZ kurcze nie wiedzialem ze Multikino to takie przyjazne motocyklistom kino.
Szczerze mowiac balem sie ze mi moto zachachmęcą i wogóle przegonia!
Oki bede pytał o kierownika, tylko w jakich godzinach bo ja mam czas na kino
po 18tej.
Chyba ze weekendy!!!
Mikoch no Ty sie nie lam moze jakos nam przeslesz te foty, a najlepiej to
strzel se cyfrówke.
Ja tez sie namoklem w urlop, 4 dni w deszczu non stop w jezdzie po Śląsku,
jakies 800 km.
Mokro było i nie przyjemnie, ale da sie przezyc, w koncu my jestesmy faceci i
damy se rade, zal mi tylko twojej poloweczki, ktorej zaluje ze nie poznalem.
Hiszpan kurcze ja jestem pod wrazeniem tej MIchelinki co mi w Boldorze
poradzili, oponka przejechala 5 tys. km i ma zdrowo bieznika i to bardzo.
Polecam
Michelin Pilot Road, świetnie sie trzyma na suchym, na mokrym na
kazdej oponie sie zle czuje, szczegolnie na bialej farbie. Chociaz przy
jezdzie na wprost opona przy ostrym dodaniu gazu trzyma przepieknie, mam
natomiast duzy dystans do zakretów i gwałtownych manewrów.
D207 lezy i kwiczy przy Michelince, D207 wytrzymala ledwo 7 tys. km.
Kurde rozpisalem sie i pewnie mnie znienawidzicie za to....hyhyhyhy!
Pozdrawiam
Marek (Dual)
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Jaka opona do Diversion ??
W tej cenie polecam
Michelin Pilot Road (rewelacyjne gumy), a rozmiar sam
musisz dobrać, ale szerokość nie więcej jak 150, wybór należy do ciebie.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Kupno opon (Łódź)
Kupno opon (Łódź)
Mam pytanie: Gdzie w Łodzi można kupić opony
Michelin Pilot Road 2?
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Jaki laciek na tył ????
Ja wlasnie kupilem teraz
Michelin Pilot Road.W zeszlym sezonie latalem na
Pilot Sport.Przyczepnosc rewelacyja w kazdych warunkach.Nie wiem jak
Road ale w tym sezonie zobacze:):):)
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Jakich opon uzywacie do jazdy sportowo-turystyczne
czesc
Michelin pilot road 2 najlepsze jakie miałem! polecam
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Jakich opon uzywacie do jazdy sportowo-turystyczne
Michelin Pilot Road 2 - w pełni popieram przedmówcę.
pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Jakich opon uzywacie do jazdy sportowo-turystyczne
Michelin pilot road 2, dobre na deszczu.
Obecnie zużyłem D209 Qualifiery - trochę za twarde jak dla mnie, ale
ogólnie byłem zadowolony.
Bardzo dobrze wspominam też Pirelli Diablo.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Jakich opon uzywacie do jazdy sportowo-turystyczne
Tak krotko , do Twojego "kloca" :
Michelin Pilot Road 2 lub Metzeler
Roadtec Z6 . Oferuja chyba najlepszy kompromis pomiedzy
przyczepnoscia i trwaloscia .
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Michelin Pilot Road
Michelin Pilot RoadCo sądzicie o tej oponce ? Chcę zakupić.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Michelin Pilot Road
Teraz latam na
Michelin Pilot Road i są niezłe ale w zeszłym sezonie miałem
Pilot Sport i tamte są o niebo lepsze.Pozdrawiam.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: Fioletowe boki opon...
Witam mam Horneta na
Michelinach Pilot Road, jest taki sam efekt.
Wygląda to troche jak by były oblane paliwem. Ale jak powstaje ten nalot nie
mam pojęcia.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Temat: plan: 1832km w 2dni - jakies rady?
Parę lat temu jeździłem na 600tce do Holandii (1200km) Robiłem też akcje typu
piątek po pracy siadałem na moto i goniłem do PL nocą. Na miejsce docierałem w
sobotę rankiem. Trochę snu, potem załatwianie co trzeba, wieczorem mała bibka (z
reguły po 2 piwkach już byłem sztywny) i spanie a w niedzielę rano na moto i z
powrotem do NL.
Moje wnioski:
Opony lepiej mieć w stanie naprawdę dobrym. Do tego mieszanka gum zdecydowanie
twardsza (dunlop D220,
michelin Pilot Road). Podczas takiego dystansu napotkać
można całkowicie różne warunki pogodowe od słonecznego dnia po ulewną noc czy
mgłę. Stan przedniej opony jest tak samo ważny jak tyłu - przód wybiera wodę dla
opony tylnej - w razie ostrego hamowania zły stan bieżnika spowoduje
"odpłynięcie" przodu.
Jazda przez autostrady europy to nuda - ciekawie się jedzie przez Belgię i
Holandię gdyż często występują zjazdy a do tego autostrady są w pobliżu
miast/miasteczek i innych zabudowań - jest na co rzucić okiem. Niemcy
zdecydowanie są nudniejsze do jazdy (asfalt i drzewa lasów tyle widać)
Przez Benelux lepiej jechać albo późnym wieczorem (około 20) gdyż zawsze są
korki. Praktycznie za dnia (6-19) korki to normalność - zwłaszcza w Niderlandach.
Zatyczki w 'uchach' to dobry pomysł. Prędkość lepiej ustalić na około
140-160km/h. Przy większych prędkościach spalanie znacznie wzrasta i wcale przy
tym nie znaczy, że czasowo będziemy stali lepiej (nie wszystkie stacje w NL są
otwarte 24h)
Pierwszy dzień proponuję dojechać do Niemiec - północna westfalia ewentualnie
jak dasz rade to nocleg w okolicach Hannoveru. Tam się przenocować i na drugi
dzień jechać dalej.
Jazda w piątek popołudniem przez NL może zaowocować przymusowym opóźnieniem
spowodowanym badaniem alkomatem. Zamykany jest np. odcinek autostrady - z 2
pasów robią jeden, a następnie z jednego trzeba zjechać na parking - tam kilka
naście radiowozów i bardzo sprawne dmuchanie w alkomat i tyle. Jedziesz dalej.
W Niemczech dobrze jest się trzymać ograniczeń prędkości - występują w
niektórych tylko miejscach, więc nie jest bardzo źle, ale gdy cię wyłapią bez
gadania dostaniesz mandat, który będziesz musiał zapłacić na miejscu.
Powodzenia.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plerfly06132.opx.pl