Auto to nissan micra k11
Bede wdzieczny za sugestie jaka kwota jest mozliwa do zaakceptowania.
Pozdrawiam
J o k e R
Szukam do mojej micry k11 tylnej lampy lewej i mam taki problem, ze
znalazlem tanio (80 PLN) lampe, ale ona pochodzi z wersji 5-drzwiowej, a ja
mam 3-drzwiowa i nie wiem czy bedzie pasowac - a w gre wchodzi tylko
przesylka.
Czy ktos sie orientuje, jak to jest z tymi lampami? Moj rocznik to 96, bede
wdzieczny za info!
J o k e R
| Nowe, używane, jaki budżet?
używane, około 25.000 zł z roku 2003
To jeśli to ma być "nowe inaczej" to polecaną tu przez co niektórych micrę
zdecydowanie odradzam.... jakkolwiek micra K11 (poprzednia edycja), choć
brzydka jak diabli i strasznie toporna w środku to była niemal nie do zdarcia,
to micra K12 (to co jest obecnie od chyba 2002) to już nie jest to samo... mało
tego: auto dużo lepiuej wygląda od K11, ale ... nizawodność, szczególnie aut z
pierwszych dwóch lat produckcji, jest w zasadzie odwrotnie proporcjonalna do
kwadratu poprawy wyglądu :)
A w wersji "dla humanistów" - auto cierpiało na liczne i trudne do usunięcia
usterki, zwłaszcza instalacji elektrycznej.
Swego czasu interesowałem sietym - też dla żony (tyle że nowym z salonu), ale
trafiłem na forum użytkowników i tam, sami userzy, bardzo skutecznie wybili mi
to auto z głowy.
| Nowe, używane, jaki budżet?
| używane, około 25.000 zł z roku 2003
To jeśli to ma być "nowe inaczej" to polecaną tu przez co niektórych micrę
zdecydowanie odradzam.... jakkolwiek micra K11 (poprzednia edycja), choć
brzydka jak diabli i strasznie toporna w środku to była niemal nie do
zdarcia,
to micra K12 (to co jest obecnie od chyba 2002) to już nie jest to samo...
mało
tego: auto dużo lepiuej wygląda od K11, ale ... nizawodność, szczególnie
aut z
pierwszych dwóch lat produckcji, jest w zasadzie odwrotnie proporcjonalna
do
kwadratu poprawy wyglądu :)
A w wersji "dla humanistów" - auto cierpiało na liczne i trudne do
usunięcia
usterki, zwłaszcza instalacji elektrycznej.
Swego czasu interesowałem sietym - też dla żony (tyle że nowym z salonu),
ale
trafiłem na forum użytkowników i tam, sami userzy, bardzo skutecznie
wybili mi
to auto z głowy.
Dziwne. Mam taką micre (rocznik 2003) i nie było ŻADNYCH usterek.
Znajoma też ma tylko że 2004 i zero problemów.
Daj namiary na to forum użytkowników może się czegoś dowiemy ciekawego.
pozdrawiam
kess
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątkur,
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątkuPrzemek
Dzieki za odzew - napisz jeszcze jak to kosztowo wyglada.
Pozdr MK
Micra K11 (sprawdz z jakiego roku bo sa rozne sprezyny do K11, jedne do
wersji produkowanej 11/92-03/98 i drugie do nowszej produkowanej po
03/98, sprezyny sa rozne i ceny tez) - sprezyny obnizajace o 30 mm od
Eibach kosztuja okolo 650 PLN ale ciezko je dostac, najlatwiej dostac
H&R tez obnizajace o 30 mm za troche ponad 700 PLN, sa jeszcze Vogtlandy
za troche mniej niz H&R i rownie latwo dostepne. Wszystkie te sprezyny
sa progresywne i nie wymagaja wymiany fabrycznych amortyzatorow choc dla
H&R warto to zrobic bo sa najtwardsze z tej trojki i autko moze
podskakiwac.
Co do kolek to zalezy jakie masz teraz i jaki masz silnik, jesli 1.0 to
nie warto pchac sie w zbyt szerokie (najszersze jakie proponuje fabryka
to 165/60R14) ale jesli masz wersje 1.3 to mozesz zapodac alufelgi 6Jx14
(4x100, centrujacy 59mm, ET35) z oponami 185/50R14.
Piotrek
Chyba zbyt duzy wybor jak na tak niezdecydowanego czlowieka, ktorym jestem.
Mialem w domu Lagune 3.0V6 i to byl bardzo nedzny samochod, w porownaniu
z Mazda 626 2.5V6 ktora mielismy jednoczesnie. Wlasciwie pod kazdym
wzgledem. + awaryjny jak cholera
Obecnie w domu jest Passat 1.8T z 2002 i tez sie sypie na potege, mimo
ciaglego serwisowania w ASO i bardzo spokojnej jazdy. Ma <100k przebiegu
i juz dwa razy stanal w tracie z jakichs debilnych powodow
(rozszczelnienie ukladu chlodzenia i cos tam jeszcze).
Moze to glupi zbieg okolicznosci, ale z doswiadczenia wlasnie
rodzinnego, jedynymi 2ma samochodami o ktorych nigdy nic zlego nie mozna
bylo powiedziec byly wlasnie 2 japonczyki, Mazda 626 oraz Nissan Micra K11.
Nowa Micra (by renault ;) ) juz sie sypie przy przebiegu 30k (wymian
gwarancyjnych w serwisie bylo juz na kilkanascie tys zl.)
Pozdrawiam, MG
gLiNa wrote:
Moze to glupi zbieg okolicznosci, ale z doswiadczenia wlasnie
rodzinnego, jedynymi 2ma samochodami o ktorych nigdy nic zlego nie mozna
bylo powiedziec byly wlasnie 2 japonczyki, Mazda 626 oraz Nissan Micra K11.
Aha. jeszcze mi sie przypomnialo :)
Mistrzostwem wszechswiata byl Peugeot 106. Z litosci przemilcze. Poszedl
na sprzedaz w 3 miesiace po zakupie (nowka z salonu).
Pozdrawiam, MG
On Tue, 8 Feb 2005 18:12:18 +0100, Blyskacz <blysk@wp.pl
wrote:
No to uważaj. Coś z mojego poletka, czyli Micra K11.
<ciach
Hmm wyjątek potwierdza regułę.
Np w MB bynajmniej nie serwisuje się łańcucha po 100k :P
pzdr
maro
Bardzo proszę
z poważaniem
Hubertu Blues
hbe@poczta.onet.pl
Bardzo proszę
z poważaniem
napewno nikt nie moze pomoc??
please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Marpus
On Sat, 01 Jan 2005 23:53:27 +0100, Marcin <mi@op.plwrote:
Nie widzę sensu posiadania samochodu za więcej niż 30k PLN służącego do
dojazdu do pracy. Na dobrą sprawę wystarczyłoby mi CC (gdybym był
niższy ;),
Przymierz się do Nissana Micry K11, koniecznie w wersji 1.3 (1.0
chyba nie jeździ ;). Albo jak najnowszy egzemplarz, albo sprzed
98-roku (podobno jakościowo były lepsze niż te po faceliftingu).
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątkuOwszem jak mam tego nei wydać to fajnie, ale żeby to był podstawowy
wyznacznik które auto wybrac, to bez przesady
Jeden z wielu wyznaczników. Podstawowy to oczywiscie stan techniczny
auta. Ale... IMHO samochód jest do jezdzenia a nie do serwisowania, a
niektórzy producenci aut zdaja sie o tym zapominać. Micra K11 to autko
do jezdzenia dlatego je polecam zwłaszcza KOBIECIE. Silniki CG10DE i
CG13DE poza łancuszkiem rozrządu maja jeszze wiele innych zalet jak
choćby rolkowe popychacze, kuty wał korbowy, aluminiowy blok, 16
zaworow, dzięki którym spala troszke mniej paliwa niz konkrencja o tej
samej mocy. Nie jest tez "przeelektronizowany".
On Fri, 24 Feb 2006 11:34:49 +0100, Karolek <d@o2.plwrote:
Ale zwaz na to, ze to kobieta chce kupic auto i jedyne co wie to jaki chce
kolor.........wiec jezeli bedzie miala auto z paskiem to istnieje juz duza
szansa na to, ze bedzie jezdzila nim az cos sie spier.....
Wiec optymalnym rozwiazaniem dla niej bedzie auto, z ciut bezpieczniejszym
silnikiem :A
Przy takim podejściu do auta, z Micrą K11 zrobi dokładnie to
samo.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
No właśnie .. ja mam podobne wątpliwości (poza tym toto jest produkowane w UK,
a nie w Japonii) stąd moje pytanie do użytkowników obecnej wersji - jak to jest
naprawdę
Starsze Micry (przynajmniej te na rynek europejski) też były
robione w UK. W wersji japońskiej zwie się to to March K11 i
różni się trochę od Micry K11.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątkuA drugi problem to jest taki żę po rozgrzaniu silnika wydobywa się
hałas coś jakby rzężenie łańcucha i jakieś stukanie. Czy to
rozrząd? Jaki może być koszt naprawy? proszę o pomoc.
wWitam, mam pytanie czy w nissanie micra k11 1.0 16v czerwona
kontrolka oleju jest też odpowiedzialna za aktualny poziom oleju( czy
tylko za ciśnienie oleju) Pytam ponieważ kupiłem wczoraj autko
jechałem i po 50 km zaświeciła się ta lampka. Olej był troch
poniżej min. i chyba dość stary. Dzisiaj dolałem 1l przejechałem
20 km i jest ok. Autko ma przejechane 155kkm. Nie wiem co to może
być proszę o pomoc.
A drugi problem to jest taki żę po rozgrzaniu silnika wydobywa się
hałas coś jakby rzężenie łańcucha i jakieś stukanie. Czy to
rozrząd? Jaki może być koszt naprawy? proszę o pomoc.
Jezeli konstrukcja silnika jest analogiczka do tej z 1.3 to
prawdopodobnie masz do wymiany rozrzad. Poszukaj postow Roberta Redziaka
o Micrze.
On Tue, 7 Jun 2005 08:32:52 +0200, gLiNa <gli@NOSPAMsilesianet.plwrote:
| przyspieszania zapłonu w nieskończoność. (o ile dobrze wiem, tak
| swego czasu miały Nissany).
Micra K11 tez ?
O ile dobrze pamiętam, to K11 ma pojedyncze mapy. Zajrzyj na
forum micraholics, jest tam opis grzebania w ROM-ach K11. Poza
tym K11 nie ma knock-sensora.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
Witam ponownie.
Tak jak ostatnio: zagazowany Nissan Micra K11 1.0 1998, przebieg 120kkm w
tym jakies 50kkm na gazie.
Odziedziczylem ten woz i wymieniam plyny eksploatacyjne.
Stad moje pytanie o olej-konkretnie chodzi mi o to czy syntetyk czy jakis
inny i o te wszystkie inne oznaczenia (np. 40W 15 czy cos takiego).Wogole
sie na tym nie znam.
a co bylo lane do tej pory?
sq
Witam ponownie.
Tak jak ostatnio: zagazowany Nissan Micra K11 1.0 1998, przebieg 120kkm
w
tym jakies 50kkm na gazie.
Odziedziczylem ten woz i wymieniam plyny eksploatacyjne.
Stad moje pytanie o olej-konkretnie chodzi mi o to czy syntetyk czy
jakis
inny i o te wszystkie inne oznaczenia (np. 40W 15 czy cos
takiego).Wogole
sie na tym nie znam.
a co bylo lane do tej pory?
sq
Witam ponownie.
Tak jak ostatnio: zagazowany Nissan Micra K11 1.0 1998, przebieg 120kkm
w
tym jakies 50kkm na gazie.
Odziedziczylem ten woz i wymieniam plyny eksploatacyjne.
Stad moje pytanie o olej-konkretnie chodzi mi o to czy syntetyk czy
jakis
inny i o te wszystkie inne oznaczenia (np. 40W 15 czy cos
takiego).Wogole
sie na tym nie znam.
a co bylo lane do tej pory?
sq
z gory dzieki
Tom414
Cos japonskiego? Nissan, Suzuki, Honda?
Osobiscie w tej klasie szukalbym
Nissana Micry K11 z silnikiem 1.3 16v 75KM. Za 5k zl bedzie ciezko ale jest
to mozliwe,
koledze udalo sie tak kupic co prawda dosc stary rocznik ale przyzwoity.
Bardzo wysoko oceniany samochod pod wzgledem bezawaryjnosci.
Ma naprawde dobrego kopa, nie dusi sie na trasie potrafiac zaskoczyc wieksze
samochody.
Jak na tak malego zuczka ma calkiem spory bagaznik.
Spalanie po miescie w granicach 6-7l. Wersje z lepszym wyposazeniem
posiadaja klime, elektryke szyb, centralny itp. Wspomaganie to norma. Blacha
w nich trzyma sie (ocynk i nie ma problemow z rdza jesli nie byl uderzony,
zarysowany itp.).
Wedlug mnie bardzo przyjemny samochodzik i najlepszy w klasie mikrusow CC,
SC itp.
Pozdrowienia
Maciek
Musze zakupic jakis 4-ro kolowy pojazd i mam na to 5k zl.Wymagania-autko
ma byc male ,silnik najlepiej do 1.4dm3 i sprawne wspomaganie
kierownicy(ma nim jezdzic kobieta).Jakies rady czego i gdzie szukac???
z gory dzieki
Tom414
Cos japonskiego? Nissan, Suzuki, Honda?
Osobiscie w tej klasie szukalbym
Nissana Micry K11 z silnikiem 1.3 16v 75KM. Za 5k zl bedzie ciezko ale jest
to mozliwe,
koledze udalo sie tak kupic co prawda dosc stary rocznik ale przyzwoity.
Bardzo wysoko oceniany samochod pod wzgledem bezawaryjnosci.
Ma naprawde dobrego kopa, nie dusi sie na trasie potrafiac zaskoczyc wieksze
samochody.
Jak na tak malego zuczka ma calkiem spory bagaznik.
Spalanie po miescie w granicach 6-7l.
Robert Redziak takiego posiada i mowi, ze 10l w miescie to nie problem.
;
Wersje z lepszym wyposazeniem
posiadaja klime, elektryke szyb, centralny itp. Wspomaganie to norma. Blacha
w nich trzyma sie (ocynk i nie ma problemow z rdza jesli nie byl uderzony,
zarysowany itp.).
AFAIK w Micrach leca progi. ;-P
1.3 przy przejazdach około 4km w jedną stronę potrafiła łyknąć
10+ (przy czym zimą płyn chłodzący osiągał normalną temperaturę
na kilkaset metrów przed zatrzymaniem). Przeprowadziłem się,
trasa wydłużyła się dwukrotnie, spalanie spadło o jakieś dwa
litry. Przy czym staram się raczej nie snuć (choć ze względu na
wiek i przebieg nie ciągam jej za każdym razem do odcinki :)).
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątkuUżytkownik "wolnepokoje" <wolnepokojeonl@wolnepokoje.nazwa.pl napisał w
wiadomości
Czy mozecie powiedziec ile palą wasze micry k11, 998cc? Kupilem go zonie
miesiac temu, mialo tak malo palic a kotłuje mi 7,8 litra po miescie.
Jestem w lekkim szoku bo moja meganka kombi przy pojemnosci 1,6 pali 7...
A dotarty? Może noga za ciężka? Jazda ekonomiczna to umiejętność.
neelix
Następne "urban legend" ...
Dasz głowę? Ale uważaj, bo będziesz trochę asymetryczny. W
autach z miedzianymi chłodnicami o dużej pojemności różnica jest
zauważalna. A co aluminiowych, małych, zamierzam się przekonać
osobiście.
W to już ciężko, ale ponoć 1.0 palą mniej
Obecne "nowe" samochody są coraz cięższe. Wielokrotnie nawet "małe
samochody" mają masę większa od ich starszych "dużych" odpowiedników ...
Jasne. Szczególnie Nissan Micra K11. Całe 815-825kg w wersjach
podstawowych.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
moonwalker wrote:
| auto jest utrzymane i zaszanowane?
za.. co zrobione? :P
A Nissan Micra K11 ?
--
go!
lanos -wbrew opiniom calkiem fajne i tanie auto
nissan almera - tez fajne chociaz pada czujnik polozenia walu
coz z hiundaja tanie i fajne
Patrzę, patrzę i jakoś go znaleźć nie mogę, a bez wsteka boją się że w końcu
kogoś uszkodzę
Pozdrawiam
Paweł
Kupiłem auto i niestety zaszła konieczność wymiany termostatu. Wszystko
jest na widoku także zabrałem sie do tego sam (micra K11 1.0). Oczywiście
ktoś przede mną jako uszczelkę zastosował niebieski silikon którego nie mogę
teraz rozłączyć żeby dostać się do termostatu. Odkręciłem śruby 3 szt, i
żadna siła, przynajmniej moja w rękach nie skutkuje. Ma ktoś na to jakiś
sprawdzony patent ?? Proszę o porady. Czy został juz tylko mechanik ????
Kupiłem auto i niestety zaszła konieczność wymiany termostatu. Wszystko
jest na widoku także zabrałem sie do tego sam (micra K11 1.0). Oczywiście
ktoś przede mną jako uszczelkę zastosował niebieski silikon którego nie mogę
teraz rozłączyć żeby dostać się do termostatu. Odkręciłem śruby 3 szt, i
żadna siła, przynajmniej moja w rękach nie skutkuje. Ma ktoś na to jakiś
sprawdzony patent ?? Proszę o porady. Czy został juz tylko mechanik ????
silikon bardzo ladnie przecina sie zyletka. sprawdzone na moich akwariach
Zamierzam wydac max 6 - 7 tys. W zamian oczekiwalbym ekonomicznego auta
i oczywiscie bezawaryjnosci :)
Co byscie polecili? I dlaczego?
W sumie moimi faworytami sa pierwsze 3 - dokladnie w takiej kolejnosci.
Micra z tego co ustalilem jest dosc bezawaryjna i malo pali.
ps. - ktos wie ilu osobowa jest micra K11 (czyli rocznik ok 96)? nigdzie
nie moge tego znalezc.
| Wystarczy mi Micra K11 na gwincie Bilsteina, z Powerfleksem w
| zawiasie i zmienioną geometrią. Takie ustawienie mocno wykracza
| poza zdolność utrzymywawczą moich zwieraczy.
Hmm, a wiesz dlaczego jest tak malo stuningowanych Alf? Bo one tego nie
potrzebuja - one to maja w standardzie,
Maja poliuretanowe tuleje zawieszenia i amortyzatory klasy B6 ?
Wiesz a mnie wogole nie bawi tjunink, wole umyc moj samochod i wiedzic, ze
daje wiecej niz kazda tunningowana tluczona masowo bryka
A AR to jest osmy cud swiata skladany na zamowienie ??
Użytkownik Jakub Hojnacki <j.hojna@probit.wroc.plw wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:396d7@news.vogel.pl...
Wczoraj mnie jasny szlag trafił, choć sytuacja typowa. (rachu
ciach...)
Niestety odnosze wrazenie, ze gdyby nawet wszyscy na tej grupie
podpisali sie to i tak nic to nie zmieni... A czy to bedzie Komenda
Glowna czy "13 posterunek" oddzwiek bedzie taki sam... Pelna olewka
Panow i Pan wzburzonych sytuacja. Ja tam chetnie sie podpisze nawet
jesli ten list mial by pojsc na adres mailto:berdyc@berdyczow.gov.pl
Robert
Micra K11 1.0LXi 16V
Od czasu do czasu czasu, przy zmianie biegów, gdy puszczam pedał sprzęgła,
mam wrażenie, że "sprzęgło się nie puściło" - auto jeszcze przez
kilka sekund po zdjęciu nogi jedzie na lekkim poślizgu - i przy dodawaniu
gazu silnik wchodzi na wyższe obroty, a wcale nie przekłada się to na obroty kół.
Szczególnie odczuwalne jest to przy wyprzedzaniu i ruszaniu pod
górkę - wtedy, gdy zaraz po puszczeniu sprzęgła wciskam trochę
mocniej gaz.
Zjawisko nie występuje zawsze, tylko od czasu do czasu. Odnoszę
wrażenie, że coraz częściej (ale może się tylko tak wyczuliłem?)
W związku z tym mam pytania:
1. Czy to może być coś poważnego, czy może tylko jakaś pierdółka z
linką albo czymś takim? Być może objawy są charakterystyczne - ile
(+-) może mnie to kosztować?
2. Na razie nie mam czasu odwiedzić mechanika, a samochodem mimo
wszystko da się jeździć. Czy odwlekanie naprawy może pogorszyć
sytuację, czy to nie zrobi większego problemu?
Witam.
Problem dotyczy Nissana Micry K11.
Od czasu do czasu czasu, przy zmianie biegów, gdy puszczam pedał sprzęgła,
mam wrażenie, że "sprzęgło się nie puściło" - auto jeszcze przez
kilka sekund po zdjęciu nogi jedzie na lekkim poślizgu - i przy dodawaniu
gazu silnik wchodzi na wyższe obroty, a wcale nie przekłada się to na obroty
kół.
Szczególnie odczuwalne jest to przy wyprzedzaniu i ruszaniu pod
górkę - wtedy, gdy zaraz po puszczeniu sprzęgła wciskam trochę
mocniej gaz.
Zjawisko nie występuje zawsze, tylko od czasu do czasu. Odnoszę
wrażenie, że coraz częściej (ale może się tylko tak wyczuliłem?)
W związku z tym mam pytania:
1. Czy to może być coś poważnego, czy może tylko jakaś pierdółka z
linką albo czymś takim? Być może objawy są charakterystyczne - ile
(+-) może mnie to kosztować?
2. Na razie nie mam czasu odwiedzić mechanika, a samochodem mimo
wszystko da się jeździć. Czy odwlekanie naprawy może pogorszyć
sytuację, czy to nie zrobi większego problemu?
Nic nie pogorszysz raczej ale jak je spalisz kompletnie to możesz nie
dojechac do domu. Sprawdź jeszcze linkę jeśli ma czy nie jest za mocno
naciągnięta. Druga przyczyna to możliwoć wycieku oleju na sprzęgło i to jest
przyczyna poślizgu choć to rzadkie przypadki
| Tak.
i rozumiem że Ty własnie tak zrobiłeś?
Tak, dlatego kupilem sobie Micre K11, a nie kolejna 323GT-R,
choc chwilami kusilo mocno.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
w sygnaturce) <spam_goes_h@supersonic.plukwa.netwrote:
Tak, dlatego kupilem sobie Micre K11, a nie kolejna 323GT-R,
choc chwilami kusilo mocno.
Strasznie cieńko Cie cenią w tej netii, klocmanku :D
<xe@interia.plwrote:
| 200KM na tonę już jakoś jeździ ;)
[...]
Typu Xantia Activa 2.0 TCT ? ;)
Typu np. Nissan Micra K11.
Inaczej powiem - model znany a nie niszowy.
BMW M3 nie wystarczy? ;130 też się zbliża do 200KM na tonę.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
| | 200KM na tonę już jakoś jeździ ;)
[...]
| Typu Xantia Activa 2.0 TCT ? ;)
Typu np. Nissan Micra K11.
To ile ta Micra wazy? 82KM * 11kg/KM = 900kg ?
| Inaczej powiem - model znany a nie niszowy.
BMW M3 nie wystarczy? ;130 też się zbliża do 200KM na tonę.
Toto raczej dosyc rzadkie i egzotyczne jest.
<fran_cik@o2.plwrote:
Porownuje silnik jako calosc, ktory zostal skonstruowany jako
8V z drugim, zrobionym jako 16V, ktore sa takie, jakie sa.
Ale te porównania nie mają żadnego sensu. Silnik ma
charakterystykę taką jaką zaplanował inżynier i nie ma wielkiego
znaczenia, czy będą dwa, czy cztery zawory na cylinder. Prosty
przykład: Nissan Micra K11 1.0, oczywiście 16 zaworów. Moc przy
6krpm, moment przy 4krpm. Czasy rozrządu poniżej 200 stopni (!),
wg danych z serwisówki brak pokrycia faz (!!).
A teraz ciekawostka: najprostszy sposób na uzyskanie osiągów
zbliżonych do 1.3 w 1.0 to przełożenie wałków z 1.3.
Natomiast czy ma gore wyzej jest spowodowane ksztaltem filtra
powietrza (okragly w 8v i trapezoid w 16v)? Pewnie troche tez. :)
Pojemność dolotu ma znaczenie, ale cała rzecz pewnie siedzi w
wałkach.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
<jfox_xnosp@poczta.onet.plwrote:
To chyba jakies starocie jednak.
Wspolczesne auta nie maja rozdzielacza.
Takie starocie jak np. Mazda Miata I gen, Rover 214 czy Nissan
Micra K11 do 99-go roku.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątkuW samochodnie (Nissan Micra K11), według instrukcji mam opony 155/70R13 na felgach
stalowych 5J13 (cokolwiek by to nie znaczyło).
Przy zmianie opon na zimowe, letnie wyrzuciłem, bo już prawie całkiem
łyse były. Teraz, przed wiosną muszę sobie znaleźć jakieś tanie letnie
oponki.
I teraz pytanie:
Czy nowe opony (letnie) muszą mieć rozmiar DOKŁADNIE 155/70R13, czy
też dopuszczalne są odstępstwa? Jeżeli tak, to gdzie i jak duże?
Oczywiście felg nie mam zamiaru zmieniać.
Czy opony 155/80R13 będą dobre? (tanie są...)
Grzegorz Kasperek wrote:
| trwalosc, awaryjnosc, przebiegi i spalanie oczywiscie
| Z gory dzieki
jeżeli na pierwszych miejscach umieszczasz trwałość, awaryjność to w
zasadzie nie wybór jest prosty - zdecydowanie Micra
zresztą do Nissana chyba już przylgnęła etykieta "niezbyt ładne ale
wyjątkowo trwałe"
pozdrawiam
08.01.2002 sprzedalem swoja Micre K11 1.0 16V LXi z 1994 roku z
przebiegiem 152 kkm - z tego 105 kkm moje (kupilem ja w czerwcu 1996). W
czasie eksploatacji wymienilem amory, kompletne sprzeglo i... w sumie
wszystko, no oczywiscie filtry, klocki itp tez byly wymieniane. Ani razu
nie mialem przypadku odmowy wspolpracy. Fakt raz prawie udalo mi sie
zgubic skrzynie biegow - urwala mi sie sruba mocujaca skrzynke, po
jakims czasie z 4 szt zostaly tylko dwie. Na marginesie tym auteczkiem
przejechalem wiele tras tzw "1500 km za jednym zamachem" spalanie w
miescie nie przekraczalo 6,2/100 km, na trasie na benzynce 98 udawalo mi
sie zejsc do okolo 5,2/100 km - nie przekraczajac 120 km/h. Gdyby Micra
nie byla taka droga kupil bym nastepna, ewentualnie Almerke. A teraz
czekam na odbior P206 2.0 HDI. Pozdrawiam i polecam Micrusa.
Po 2. W w/w samochodzie, niestety jest spalony głośnik w drzwiach po
stronie kierowcy. Znam się na tym jak pies na jeżach, ale widzę na
Allegro, że podobne głośniki to koszt rzędu kilkunastu złotych - i
chciałbym sobie po prostu taki głośnik zamówić.
Mam pytania:
1. Czy muszę wymienić tylko ten jeden, spalony głośnik, czy też od
razu obydwa? (żeby obydwa były takie same)
2. Żeby się do tego głosnika dostać, muszę zdemontować tapicerkę na
drzwiach. Wolałbym to robić tylko raz, kiedy już będę miał nowy
głośnik w ręce (boję się, że urwę jakieś zaczepy). Żeby jednak odpowiedni
głośnik zamówić, muszę wiedzieć, jaki. O ile zdążyłem się zorientować,
to krytycznym parametrem jest średnica głośnika i rozstaw śrub mocujących.
Czy zatem ktoś na grupie jest w stanie mi powiedzieć, jaką średnicę i
rozstaw śrub mają głośniki standardowo montowane w drzwiach Micry K11?
Witam.
Po 1. pochwalę się. Kupiłem swój pierwszy w życiu samochód. Nissan
Micra K11. :D
Po 2. W w/w samochodzie, niestety jest spalony głośnik w drzwiach po
stronie kierowcy. Znam się na tym jak pies na jeżach, ale widzę na
Allegro, że podobne głośniki to koszt rzędu kilkunastu złotych - i
chciałbym sobie po prostu taki głośnik zamówić.
Mam pytania:
1. Czy muszę wymienić tylko ten jeden, spalony głośnik, czy też od
razu obydwa? (żeby obydwa były takie same)
Wymień obydwa - jak wymienisz tylko jeden to nigdy nie będą identycznie
i zawsze będą grały trochę różnie.
Ale nie polecam głośników za -naście złotych... Szarpnij się na coś co
nie będzie Cię przyprawiać o ból zębów ;)
A i nim zamówisz to upewnij się że to głośnik się spalił - równie dobrze
mógł się urwać przewód.
2. Żeby się do tego głosnika dostać, muszę zdemontować tapicerkę na
drzwiach. Wolałbym to robić tylko raz, kiedy już będę miał nowy
głośnik w ręce (boję się, że urwę jakieś zaczepy). Żeby jednak odpowiedni
głośnik zamówić, muszę wiedzieć, jaki. O ile zdążyłem się zorientować,
to krytycznym parametrem jest średnica głośnika i rozstaw śrub mocujących.
Demontujesz bok drzwi, sprawdzasz co tam sobie potrzebujesz, czekając na
głośnik jeździsz bez boku, a dopiero jak już wszystko zmontujesz to
zakładasz bok.
Mam micrę K11 z 95 roku. Problem polega na tym, że w moim modelu nie ma
czasowego przełącznika wycieraczek (jest tylko wolny i szybki bieg). Jest to
uciążliwe. Postanowiłem kupić manetkę z czasowym przełącznikiem, jednak
okazało się, że sama manetka nie wystarcza. Przymierzałem na schrocie 2 takie
manetki i nic. Czegoś brakuje (może jakiegoś modułu).
Bardzo proszę o pomoc. Co jeszcze muszę mieć, żeby to uruchomić?
Na http://www.moto.sklep.pl/ znalazłem:
A443255 NISSAN MICRA 92- (K11) L/P TYŁ KAYABA AMORTYZATOR OLEJOWY 180
zł
A343249 NISSAN MICRA K11 92.08- L/P TYŁ KAYABA AMORTYZATOR GAZOWY 204
zł
A343249T NISSAN MICRA K11 92.08- L/P TYŁ TOKICO AMORTYZATOR GAZOWY
233 zł
Czyli różnica nie jest taka wielka. No i co to za firma TOKICO
(przypadkiem wyszła przy poszukiwaniu cen KYB)? Czy wyższa cena
uzasadniana jest przez wyższą jakość? Nie szukałem żadnych Monroe, czy
innych. Może moje skupienie poszukiwań na KYB było błędem? Może warto
zainteresować się jakimiś innymi? Fabrycznie są właśnie te.
Pozdrówka,
piwar
W piatek zmiescilem ten post, jednak nie pojawil sie u mnie w outlooku, moze
dlatego nikt nie odpisal, sprobuje jeszcze raz, jesli to moja wina to sorki.
Oddaje auto w rece mechanika-lakiernika-blacharza itp, mam do zrobienia:
Klepanie lekko wygietego blotnika tylnego + malowanie
Prostowanie i klepanie belki wzmiacniajacej zderzak przod i tyl + malowanie
Montaz nowych zderzakow bez malowania bo plastiki czarne ;) juz je mam
kupione
Klepanie i malowanie klapy tylnej
Montaz lampy tylnej
Auto to nissan micra k11
Bede wdzieczny za sugestie jaka kwota jest mozliwa do zaakceptowania.
Pozdrawiam
J o k e R
Nadal ludze sie ze owa utrata mocy byla efektem pracy jakiegos
zabezpieczenia silnika przeciw przegrzewaniu. Wiem ze niektore auta takowe
posiadaja (np silniki ZETEC). Obecnie auto po odpaleniu brzmi normalnie, nie
kopci.
Jesli jednak doszlo do nadtarcia silnika, jaka diagnostyke nalezy wykonac
aby ze 100% pewnoscia orzec, ze zostal uszkodzony? Jakich uszkodzen mozna
sie spodziewac i jakie sa ewentualne koszta naprawy ? To w ogole ma prawo
sie oplacic w 16V ? Lepiej naprawiac czy dla pewnosci kupic swiezy silnik
nie starszy niz 5lat i miec spokoj ?
Pozdrawiam,
Nadal ludze sie ze owa utrata mocy byla efektem pracy jakiegos
zabezpieczenia silnika przeciw przegrzewaniu. Wiem ze niektore auta takowe
posiadaja (np silniki ZETEC). Obecnie auto po odpaleniu brzmi normalnie, nie
kopci.
Jesli jednak doszlo do nadtarcia silnika, jaka diagnostyke nalezy wykonac
aby ze 100% pewnoscia orzec, ze zostal uszkodzony? Jakich uszkodzen mozna
sie spodziewac i jakie sa ewentualne koszta naprawy ? To w ogole ma prawo
sie oplacic w 16V ? Lepiej naprawiac czy dla pewnosci kupic swiezy silnik
nie starszy niz 5lat i miec spokoj ?
Pozdrawiam,
Pewnie się nic nie stało. Poobserwuj czy oleju za szybko nie ubywa. To że traci
moc to normalne i nie trzeba żadnego zabezpieczenia żeby tak sie działo. Po
prostu przegrzany silnik tak właśnie pracuje. Nie ma mocy. Niedobrze się stało
że jechał, ale dystans był niewielki i jeśli faktycznie nie piłował i czekał
żeby silnik sie ostudził to bedzie dobrze. Obserwuj olej. Tomek
szukam taniego zakladu ktory by wymienil szybe przednia (nissan micra
k11).
znacie jakis?
Tobi
Katowice Zgody 14,
za przednią do sierry zapłaciłem 260 zł,
pozdrawiam
WeGeR
Sierra 1,6 LPG
Pozdrawiam
JK
Chodzi mi o amortyzatory gazowo-olejowe KAYABA do Nissana Micry K11 98-02
- czy to dobry pomysl??
Z jednej strony Micry maja tendencje do bujania wiec wydaje mi sie ze
takie amory troche by usztywnily autko ale z drugiej - wyczytalem gdzies
ze zamontowanie amortyzatorow gazowych moze wiazac sie ze wzrostem
awaryjnosci innych podzespolow zawieszenia.
To jest jakas nieprawda - niby dlaczego naskutek lepszego tłumienia miałoby
cierpiec zawieszenie.
W ogole to jakies pogłoski o twardosci tych KYB na gaz. Przynajmniej te
ktore mam to komfortowe chlapaki. A teraz na przód chyba kupuję Tokico -
tańsze i podobno tez dobre
Zygmunt wrote:
Jaki plyn do chlodnicy do Micry K11?
jakikolwiek, jakis konkretny? i dlaczego akurat taki :)
nalej dowolny płyn o temp zamarzania wg gustu górali na ten rok.
A dlaczego - bo jesli nie widac róznicy to po co przepłacać.
Ważne, zeby był płyn, a nie woda.
"Jakub Zawiła-Niedźwiecki" <j@astercity.netwrote:
| Hint: to jest skrzynka CVT czyli bezstopniowa :-)
| Podobno jeździ całkiem, całkiem :-) Nie miałem jeszcze okazji
| spróbować...
To mowa o nowej Micrze?
Nie, o starej K11. Ale post Boombastic'a - przyznaję - zbił mnie z tropu...
Cholera, nie wiem czy w '97 w K11 był już CVT. Ale od którejś modernizacji
K11 (bodajże z '98 albo '99) to już na 100%. Z opisu na stronce o micrusku
(http://www.micra.host.sk/micra/k11/opis_k11.htm - 3-ci akapit) wynikałoby
jednak, że K11 od początku było dostępne z CVT...
| To w 1997 roku już pakowali CVT?
Z opisu na stronce o micrusku
(http://www.micra.host.sk/micra/k11/opis_k11.htm
- 3-ci akapit) wynikałoby, że tak...
Coś to podejrzane, bo wydawało mi się, że pakują go od stosunkowo niedawna.
Pozdrawiam
Robert
Micra K11 1.0i LX
Użytkownik stalker <stal@csm.org.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3960A2E8.F4538@csm.org.pl...
Witam...
...i pytam: czy prawda jest (jak twierdzi serwis autoryzowany Nissana
w
Warszawie), ze w Micrze'97 normalna sprawa jest zablokowany bagnet
poziomu oleju. Bagnet sie nie daje wyciagnac chcby 300 chlopa
ciagnelo.
Trzy miesiace temu byl przeglad i rzekoma wymiana oleju. Wczesniej
byla
wymiana lancucha rozrzadu ale nie sadze zeby przy tym zachodzila
koniecznosc rozkrecania miski olejowej. Dlaczego pytam o miske? Otoz
jeden serwis Nissana twierdzi ze bagnet jest scisniety miska -
skrecony
razem z nia?!???? (czy to mozliwe?) Drugi serwis twierdzi ze: "te
Micry
tak maja. klinuje sie bagnet i trzeba ulamac plastiowa wystajaca
czesc,
wyciagnac bagnet i wlozyc nowy". Nie wiem czy scigac serwis
wymieniajacy
rozrzad czy dac sobie siana i poprostu zaplacic.
Dzieki,
Stalker.
marpus
<zmotoryzow@poczta.fmwrote:
Prosze pomoc w wyszukaniu tak zwanych Szrotów samochodowych posiadających u
siebie Nissana Micra K11 lecz tylko z Dolnegośląska.
http://www.nissanklub.pl/forum
Allegro.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
I codziennie po miescie osiagasz setke szybciej?
Jezdze Micra K11 1.3 z manualna skrzynia biegow, a jako ze do dyspozycji
mam tez inna Micre z NCVT (i to nowsza, "mocniejsza" .. niebagatelnie bo
o 1/4 mocy) potrafie sie wypowiedziec na temat utraty osiagow z NCVT.
Nie osiagam na codzien po miescie 100kmh w tempie sprintu, ale rozne
predkosci na roznych biegach w proporcjonalie szybszym, bardziej
komfortowym tempie.
Pozdrawiam, MG
| I codziennie po miescie osiagasz setke szybciej?
Jezdze Micra K11 1.3 z manualna skrzynia biegow [...]
Nie osiagam na codzien po miescie 100kmh w tempie sprintu, ale rozne
predkosci na roznych biegach w proporcjonalie szybszym, bardziej
komfortowym tempie.
No to jesli nie wykorzystujesz 100% auta, to ten sam efekt osiagnalbys
"butujac" w slabszym aucie. Niejeden uzytkownik malej kosiarki lub
starego diesla traktuje pedal gazu zerojedynkowo. Zeby tamowac ruchu.
pozdrawiam, tomek
| Jezdze Micra K11 1.3 z manualna skrzynia biegow [...]
| Nie osiagam na codzien po miescie 100kmh w tempie sprintu, ale rozne
| predkosci na roznych biegach w proporcjonalie szybszym, bardziej
| komfortowym tempie.
No to jesli nie wykorzystujesz 100% auta, to ten sam efekt osiagnalbys
"butujac" w slabszym aucie. Niejeden uzytkownik malej kosiarki lub
starego diesla traktuje pedal gazu zerojedynkowo. Zeby tamowac ruchu.
pozdrawiam, tomek
może chodzi o "Fluidol" ?
L.
Druga rzecz: Czy Micrę K11 można diagnozować komputerem w standardzie
OBD I/II? Czy ma jakąś magiczną wtyczkę w kokpicie gdzie można się z
laptopem wpiąć? Kupiłem kabel USB <OBD2 i chciałbym go obadać :)
nijou
Witam. Moja panna nabyła Micrę K11 z 1996 roku. Autko ogólnie OK, ale ma
jedną wadę: sprzęgło. Poprzedni właściciel wymienił je, ale od tego
czasu został dziwnie krótki skok pedału. Czy to się reguluje w Mikrze
K11? Pytam bo sam mam Golfa gdzie jest samoregulująca się linka, a
doczytałem że w K10 robi się to jakąś śrubką albo pokrętłem. Jak to jest
w K11?
Regulacja jest na końcu linki, przy skrzyni biegów. Podobnie jak w K10
śrubka i kontra.
Pod kompa też ją można podpiąć ale raczej OBD I.
Pozdr.
Radek
Że tak głupio zapytam. Bo właśnie po raz kolejny leci killer w tv.
Pytanie... Czym on jeździ?? Widze że nissan, ale jaki :)
300ZX, ale byly tez: Primera P10(bordowa) i P11 (ruda) i niebieska Micra K11
http://www.nissanprimera.prv.pl/kiler/
Witam, niedawno zdałem prawo jazdy, chcę kupić używane auto, które
byście polecali, jaka jest wasza opinia o tych autach:
Opel Corsa
Ford Fiesta
Renault Clio
Peugeot 306
Fiat Punto?
Może jakieś inne małe,mało awaryjne auto?Mam na to 6 tysięcy zł.Będę
głównie jeździł po mieście.
Za podobne pieniądze kupiłem Micrę K11 z 96 roku i nie narzekam. Tyle
tylko, że kupowałem od rodziny, więc miałem pewność co do stanu auta
i przebiegu. Na ślepo to nie wiem, czy bym się na 12 letnie auto
decydował. Z auta jestem zadowolony, choć na dzień dobry do wymiany
było sprzęgło i przednia szyba. W najbliższym czasie czeka mnie
jeszcze rozrząd, letnie opony (bo łyse już trochę są) i radio.
Co do kosztów ekspoloatacji takiego samochodu - o ile 500zł/miesiąc
to może lekka przesada, to jednak spokojnie możesz liczyć 200zł +
benzyna. I nie wierz w to, że miesięcznie będziesz robił 100km. Ja
naprawdę mało jeżdżę, a pomimo to w pierwszym miesiącu zrobiłem
150km, w drugim 250, a w czerwcu po 5 miesiącach prawie 600km... To
się tak człowiekowi wydaje, że nigdzie nim nie pojedzie - ale jak już
samochód stoi pod domem, to się go zaczyna używać i człowiek się
przyzwyczaja do tego, że może nim sobie wszędzie pojechać...
Za podobne pieniądze kupiłem Micrę K11 z 96 roku i nie narzekam. Tyle
tylko, że kupowałem od rodziny, więc miałem pewność co do stanu auta
i przebiegu. Na ślepo to nie wiem, czy bym się na 12 letnie auto
decydował. Z auta jestem zadowolony, choć na dzień dobry do wymiany
było sprzęgło i przednia szyba. W najbliższym czasie czeka mnie
jeszcze rozrząd, letnie opony (bo łyse już trochę są) i radio.
Widzisz autorze watku, wymiana sprzegla, opon, szybe pomine. Kupisz auto
od kogos obcego dochodzi rozrzad, paski, filtry, olej, plyny. W
zaleznosci od auta to jest 1000-1500zl, czyli nawet 25% kasy ktora
chcesz na to auto przeznaczyc.
Pozdrawiam
Rafał
Pozdrawiam
Rafa^(3)
A kiedy wymieniales filtr powietrza? Zapchany filtr powietrza utrudnia
prace na wysokich obrotach, szczegolnie pod obciazeniem (choc na luzie
tez powinna byc roznica). W kazdym razie 6 srubek do odkrecenia i
bedziesz wiedzial czy to jego wina
Witam, mam (a właściwie żona) Nissana Micrę K11 1.3 + gaz.
Przejechałem się ostatnio (dzisiaj) i zauważyłem, że samochód przyspiesza
do
4000 obrotów i potem traci moc. Nie chce ciągnąć, zupełnie jakby osiągnął
szczyt swoich możliwości. Na luzie spokojnie można go przeciągnąć 6000
obotów. Takie same objawy ma na benzynie i na gazie. Pytam się na grupie
co
to może być, ponieważ samochód nie jest najmłodszy i nie chciałbym bez
powodu zwiększać dwukrotnie jego wartości...
W moim starym Nissanie 100NX miałem taki własnie objaw. Jak zimny to jechał,
jak tylko się zagrzał to moc spadała i ledwo wyciagał 110 km/h. Okazało się,
że winny był czujnik temperatury (chyba silnika), a własciwie to nie stykała
kostka. Komp dostawał błędne odczyty i silnik słabł. Na luzie też spokojnie
wchodził na obroty.
Witam, mam (a właściwie żona) Nissana Micrę K11 1.3 + gaz.
Przejechałem się ostatnio (dzisiaj) i zauważyłem, że samochód
przyspiesza do 4000 obrotów i potem traci moc. Nie chce ciągnąć,
zupełnie jakby osiągnął szczyt swoich możliwości. Na luzie spokojnie
można go przeciągnąć 6000 obotów. Takie same objawy ma na benzynie i na
gazie. Pytam się na grupie co to może być, ponieważ samochód nie jest
najmłodszy i nie chciałbym bez powodu zwiększać dwukrotnie jego
Kiedyś w moim Orionie ('91) był taki objaw, okazało się, że nagle wypił mi
olej, czego kontrolka (zepsuta?) nie pokazała. Teraz inni się martwią :
On Wed, 7 May 2008 15:39:14 +0200, Rafal wrote:
Witam, mam (a właściwie żona) Nissana Micrę K11 1.3 + gaz.
Przejechałem się ostatnio (dzisiaj) i zauważyłem, że samochód przyspiesza do
4000 obrotów i potem traci moc. Nie chce ciągnąć, zupełnie jakby osiągnął
szczyt swoich możliwości. Na luzie spokojnie można go przeciągnąć 6000
obotów. Takie same objawy ma na benzynie i na gazie. Pytam się na grupie co
to może być, ponieważ samochód nie jest najmłodszy i nie chciałbym bez
powodu zwiększać dwukrotnie jego wartości...
A wymontuj zwezke miksera z dolotu i sprawdz na benzynie.
Z jednej strony czesta dolegliwosc gazu I i II generacji,
z drugiej ... to pewnie slaby silniczek i przy wiekszych predkosciach
nie wyrabia. Ale na niskim biegu powinien ciagnac dobrze ..
J.
Zaineresowanych na priva.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
To są 4cm średnicy więcej.
Może się okazać że na wybojach przy skręconych kołach opona zahaczy o
błotnik albo nadkole.
Z tego co znalazlem w sieci wyczytalem ze w nowszych rocznikach micry k11
fabrycznie montowali 14" (ale o nieco innym profilu 165/175x65) wiec odpukać
nie pownno nic być ale zaloże, przejade się i sprawdze.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Fan
$b Bieszczady i Anię - za to, że są...
A bardziej szczegółowo:
Wazelina dla pierwszego w życiu wyjazdu "samochodowego". Fajnie
jest gdzieś pojechać, nie oglądając się na rozkłady PKP, nie tłukąc
się PKSami z przesiadkami i nie kombinując*. Po prostu się wsiada i
jedzie. Ciekawe doświadczenie :).
Wazelina dla mojego autka (Micra K11) - bo pomimo swoich 12 lat daje
radę. Jednak w tej Japonii to potrafią zaprojektować samochód.
Dodatkowa wazelina dla tak zwanej "agroturystyki" - bo za śmieszne pieniądze
można mieć nocleg w bardzo sympatycznych warunkach, z czystą i
porządną łazienką.
*) Z drugiej strony - wysiąść o godzinie 15. z PKSu w Baligrodzie
i przekonać się, że to właśnie był ostatni autobus tego dnia - bezcenne.
Wazelina dla mojego autka (Micra K11) - bo pomimo swoich 12 lat daje
radę. Jednak w tej Japonii to potrafią zaprojektować samochód.
Panie, no bez przesady co dwunastoletni samochod ma nie dac rady?
Wazelina dla mojego autka (Micra K11) - bo pomimo swoich 12 lat daje
radę. Jednak w tej Japonii to potrafią zaprojektować samochód.
Panie, no bez przesady co dwunastoletni samochod ma nie dac rady?
Bart przyjdzie i Ci wytłumaczy.
Michał
Pilnie kupie felge stalowa do Nissana Micra K11.
Przypomniało mi się ...
Księżna Diana trafiła po wypadku do nieba. Święty Piotr
przywitał ją i mówi:
- witamy Cię, ale w niebie wszyscy są sobie równi - możesz już ściągnąć ten diadem
- Święty Piotrze - to nie diadem - to alufelga ...
© 2009 Najlepszy miesiąc kawalerski w Polsce !!! - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates