BMW E36 325 TD, rok produkcj: 1993 - cena: 15000 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20284
Fiat panda, rok produkcj: 2004 - cena: 22000 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20279
Ford Fiesta, rok produkcj: 1994 - cena: 5000 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20280
Honda Accord, rok produkcj: 1997 - cena: 18000 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20281
Nissan Micra, rok produkcj: 1992 - cena: 4000 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20287
Nissan Micra K11, rok produkcj: 1995 - cena: 6700 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20275
Opel Vectra, rok produkcj: 1991 - cena: 6100 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20277
Renault MEGANE DIESEL, rok produkcj: 1996 - cena: 10990 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20282
Skoda Felicja 1,3 Lxi, rok produkcj: 1996 - cena: 4500 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20283
Volkswagen GOLF 3 KOMBI, rok produkcj: 1997 - cena: 11900 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20289
Volkswagen Golf III Pink Floyd, rok produkcj: 1994 - cena: 9300 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20286
Motocykle / motorowery:
Yamaha fazer, rok produkcj: 2001 - cena: 13900 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20276
Inne ogłoszenia:
Maszyna rolnicza Fortschritt E 514, rok produkcj: 1989 - cena: 40000 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20285
Samochody ciezarowe:
Mercedes-Benz 817, rok produkcj: 1994 - cena: 19500 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20288
Renault MAJOR-R380, rok produkcj: 1993 - cena: 70000 zl
szczegoly: http://www.motonet.pl?20278
Dodaj swoje ogłoszenie:
Samochody osobowe: http://www.motonet.pl/?mod=osobowe_dodaj
Samochody ciezarowe: http://www.motonet.pl/?mod=ciezarowe_dodaj
Motocykle i motorowery: http://www.motonet.pl/?mod=motocykle_dodaj
Zapraszamy serdecznie!
http://www.motonet.pl
ta... zwlaszcza we wspolczesnych samochodach, gdzie czesto nie ma gdzie
wlozyc reki pod maska ...
koszt czesci maly, ale robocizna rosnie znacznie, na przykladze v40 2.0 wymiana
rozrzadu - materialy 600-800zl, aso rzada 3k serwis specjalizujacy sie w volvo 2k...
biorac pod uwage ze z 4 razy przyjdzie go wymienic to koszt sie robi bardzo powazny...
No to uważaj. Coś z mojego poletka, czyli Micra K11. Prawdą
jest, że łańcuch wytrzymuje do końca silnika, po prostu czasem
jest jego przyczyną. W Micrach łańcuch rzadko pada (ostatni
znany mi przypadek zdechł po 177kkm, są takie co jeżdżą po
250-300kkm bez problemów) ale nie chciałem sprawdzać na sobie
czy to prawda, za to np. Primerach strzela nagminnie. Teraz ceny
(K11):
dolny napinacz: 402PLN
zestaw naprawczy rozrządu: 349PLN (*)
ślizgacz: 92PLN
simmering wału korbowego: 34PLN
W praktyce zajrzeć tam trzeba co około 100kkm, żeby sprawdzić
stan napinaczy i jak co, wymienić (zwróć uwagę, że górny
napinacz jest w zestawie, podobno występuje w przyrodzie w
postaci samodzielnej, oczywiście kosztuje więcej niż zestaw).
A teraz, jeśli się okaże, że kółka się zużyły, to doliczamy:
dolne koło rozrządu: 198PLN
pośrednie koło rozrządu: 675PLN
górne koło rozrządu: 422PLN (x2)
W najgorszym wypadku: 2594PLN bez robocizny. Za tyle kupisz
drugi silnik. Ceny dla człowieka z ulicy, graty z ASO -- nie
uznaję zamienników w rozrządzie.
Robocizny nie wspomnę, bo mechanik chce mnie liczyć w euro i
ogolić tępym brzeszczotem (wymiana nierządu w Micrze jest lekko
prze...na).
r.
(*) dwa łańcuchy, górny napinacz, oringi, uszczelki miski
olejowej, pasta uszczelniająca.
wWitam, mam pytanie czy w nissanie micra k11 1.0 16v czerwona
kontrolka oleju jest też odpowiedzialna za aktualny poziom oleju( czy
tylko za ciśnienie oleju)
Ciśnienie.
Pytam ponieważ kupiłem wczoraj autko
jechałem i po 50 km zaświeciła się ta lampka. Olej był troch
poniżej min. i chyba dość stary. Dzisiaj dolałem 1l przejechałem
20 km i jest ok.
Trochę poniżej kreski i wlałeś litr? To chyba z lekka przelałeś.
A jesli wlałeś litr i jest jakoś w połowie bagnetu, to miałeś
około 2 litrów w misce. Na zalecane przez producenta trzy.
Autko ma przejechane 155kkm. Nie wiem co to może
być proszę o pomoc.
Jeśli ktoś nie dbał o olej, to najwyższy czas na wymianę
rozrządu. Dam Ci radę: jeśli reszta silnika jest ok, to lej tam
dobry olej i regularnie zmieniaj -- napinacze rozrządu są
pędzone ciśnieniem oleju i kiepskie/stare smarowidło ładnie je
wykańcza.
A drugi problem to jest taki żę po rozgrzaniu silnika wydobywa się
hałas coś jakby rzężenie łańcucha i jakieś stukanie. Czy to
rozrząd? Jaki może być koszt naprawy? proszę o pomoc.
Do rozgrzania czy po rozgrzaniu? Rzężą w tych autach łańcuchy.
Jeśli hałasuje po rozgrzaniu, to jest to najwyższy czas na
wymianę łańcuchów i napinaczy (po dwie sztuki). Koszt? Jeśli
zrobisz to na oryginalnych częściach, to tyle co używany silnik
(~1500 z robotą i poza ASO prawdopodobnie niewiele
zaoszczędzisz, bo roboty jest dużo i jest upierdliwa). Oceń stan
silnika, może lepiej kupić drugi? Słyszałem, że można zrobić
wymianę rozrządu za 600PLN, ale póki nie zobaczę, to nie
uwierzę.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku| wWitam, mam pytanie czy w nissanie  micra k11 1.0 16v czerwona
| kontrolka oleju jest też odpowiedzialna za aktualny poziom oleju( czy
| tylko za ciśnienie oleju)
Ciśnienie.
| Pytam ponieważ kupiłem wczoraj autko
| jechałem i po 50 km zaświeciła się ta lampka. Olej był troch
| poniżej min. i chyba dość stary. Dzisiaj dolałem 1l przejechałem
| 20 km i jest ok.
Trochę poniżej kreski i wlałeś litr? To chyba z lekka przelałeś.
A jesli wlałeś litr i jest jakoś w połowie bagnetu, to miałeś
około 2 litrów w misce. Na zalecane przez producenta trzy.
| Autko ma  przejechane 155kkm. Nie wiem co to może
| być proszę o pomoc.
Jeśli ktoś nie dbał o olej, to najwyższy czas na wymianę
rozrządu. Dam Ci radę: jeśli reszta silnika jest ok, to lej tam
dobry olej i regularnie zmieniaj -- napinacze rozrządu są
pędzone ciśnieniem oleju i kiepskie/stare smarowidło ładnie je
wykańcza.
| A drugi problem to jest taki żę po rozgrzaniu silnika wydobywa się
| hałas coś jakby rzężenie łańcucha i jakieś stukanie. Czy to
| rozrząd? Jaki może być koszt naprawy? proszę o pomoc.
Do rozgrzania czy po rozgrzaniu? Rzężą w tych autach łańcuchy.
Jeśli hałasuje po rozgrzaniu, to jest to najwyższy czas na
wymianę łańcuchów i napinaczy (po dwie sztuki). Koszt? Jeśli
zrobisz to na oryginalnych częściach, to tyle co używany silnik
(~1500 z robotą i poza ASO prawdopodobnie niewiele
zaoszczędzisz, bo roboty jest dużo i jest upierdliwa). Oceń stan
silnika, może lepiej kupić drugi? Słyszałem, że można zrobić
wymianę rozrządu za 600PLN, ale póki nie zobaczę, to nie
uwierzę.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
przyspieszania zapłonu w nieskończoność. (o ile dobrze wiem, tak
swego czasu miały Nissany).
Micra K11 tez ?
moonwalker wrote:
auto jest utrzymane i zaszanowane?
za.. co zrobione? :P
A Nissan Micra K11 ?
On Sun, 28 Sep 2008 00:10:42 +0200, gLiNa <gli@NOSPAMsilesianet.plwrote:
On Sat, 27 Sep 2008 22:54:22 +0200, Bartek Su wrote:
| Dlaczego? Z powodu doświadczeń. Znajomy od kilkunstu lat katuje Micre
| (wozi nią wszystko - od drabin na dachu po cegły na tylnym siedzeniu),
| wymienia tylko olej na czas i klocki. Zero, kompletnie ZERO problemów.
Jak ma Micre sprzed 1998, to najprawdopodobniej jeszcze produkowana w
japonii.
Że jak? Micra K11 *nigdy* nie była produkowana w Japonii. Co
innego March K11, który był troszkę innym autem: wyłącznie RHD,
nieco inny silnik (szczegół, który rzuca się oczy -- czarny
dekiel), czasami nieco inny napęd (skrzynka RS5F31V z LSD czy
March CVT-AWD), inne hamulce z przodu, odziedziczone po K10
(oraz piasty i prawdopodobnie przeguby/półosie), inne
wyposażenie, o wiele więcej wersji nadwoziowych (F, A#, Collet,
Rumba, Polka, Bolero i inne). Nawet do Australii Micry płynęły z
UK, a nie z JP.
Zreszta te z Anglii tez nie maja problemow (no moze poza
przerazajaco wkurzajacym koszykiem skrzyni biegow o ktorym wspomnial
Robert).
Ależ mają. Nadwozie o niskiej wytrzymałości na skręcanie (po
jakimś czasie zaczyna trzeszczeć). Podatność na korozję (ciężko
spotkać starego Nissana, nie tylko Micrę, w którym ruda nie
dobiera się do progów). Oblachowanie wydechu (od kolektora do
drugiego katalizatora), które po jakimś czasie przejawia
tendencje separatystyczne, ogłaszając je głośnym brzęczeniem.
Mnóstwo silentblocków, które po jakimś czasie nie są już takie
fajne, jak na początku i auto prowadzi się jak stara k*ew. I ten
cholerny rozrząd, którego wymiana doprowadza mechanika do białej
gorączki, drenując przy okazji kieszeń (bo mechanik też człowiek
i nie lubi się urobić za darmo).
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
<croolick.wyrzu@wyrzucto.go2.plwrote:
Chłopie a co Ty masz, ze sie wogole na tej liscie wypowiadasz?
Micrę K11 1.3 zwaną prawie jak GTI, czyli prawie robi różnicę.
Tylko że ja się nie boję do tego przyznać i nie próbuję swojego
auta kreować na BógWieCo.
Pomine
milczeniem Twoje toczydelko.
Czemu? Nie masz nic do powiedzenia?
Przyganial kociol garnkowi. AR 146 by Chris
Bangle jest o 100 lat swietlnych do przodu w porowaniu z cala galeria
amerykanskich strucli Marchela.
Uch-och. A Twoje 140 koni z kawałkiem to rasowe, wypasione
konie, które pogonią marchelowe dwieście tam, gdzie pieprz
rośnie?
To, ze Twoj ojciec mial najslabsza 146,
ktorej nie potrafiliscie uzytkowac nie znaczy,
Nasz błąd polegał na tym, że nie urządziliśmy jej ołtarzyka?
ze nagle amerykanskie
samochody wypieknialy, bo sa w wiekszosci zwyczajnie brzydkie, podczas, gdy
europejskie samochody sa w wiekszosci ladne,
A AR są tak cymeśne, że od lat do USA ich nie chcą sprowadzać?
Pewnie oni się tam nie znają...
bardzo ladne lub piekne, datego
tak z europejskich wozow zrzynaja producenci z Dalekiego Wschodu.
Czasem nachodzi mnie szalona myśl: AR coś w sobie mają, może
jednak? Po pięciu minutach mi przechodzi i wybieram japońską
nudę ;
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
szukam taniego zakladu ktory by wymienil szybe przednia (nissan micra
k11).
znacie jakis?
Kolegów byś się zapytał, a nie po grupach włóczył! ;-)
Pozdrawiam
Benito
Szukam szrotu z czesciami do samochodow japonskich w Lodzi lub okolicach.
Interesuja mnie felgi stalowe do Nissana Micry K11...
Spróbuj http://www.japancar.pl/
jakikolwiek, jakis konkretny? i dlaczego akurat taki :)
Dzieki za info.
ps
To w 1997 roku już pakowali CVT?
Z opisu na stronce o micrusku (http://www.micra.host.sk/micra/k11/opis_k11.htm
- 3-ci akapit) wynikałoby, że tak...
marpus
Nissan Micra K11 97' 1.0+LPGs
Witam, problem dotyczy Nissana Micry k11 ('98r.).
(...)
myślę że zalej do oporu jakimś dobrym palifffkiem ;-)
potem przejedź ostro jakieś 300 km i powinno być ok ;-)
pozdroofka
nijou
Po 400 km jestem bardzo zadowolony, może to trochę za wcześnie na ocenę, ale
że zakład solidny to się dzielę moją opinią
Pozdrawiam
Paweł
<croolick.wyrzu@wyrzucto.go2.plwrote:
Tak, bo nie maja tak wyrafinownej konstrukcji
To znaczy jakiej? Czymże się różni fiatowski wariator od np.
Vanosa czy hondowskich V-Tec-ów?
Albo inaczej. Ten sam olej wlewaliśmy do roverowskiego K16 i
działał. Ten sam olej jest wlewany do Hyundaia i też nie robi mu
to jakiś problemów. Ale święta Alfa po paru, parunastu kkm
zaczynała chodzić jak diesel.
? Pierwsze slysze. Moze to z powodu zbyt dlugiej jazdy z klekoczacym
waratorem? No coz, kultura techniczna naszego spoleczenstwa jest niska.
Zużycie. Podobno od jazdy na słabym oleju. W naszej nie
stwierdzono.
Pewnie, to niezbyt udane bylo rozwiazanie, ale poza wariaturem TS nie
sprawiaja zadnych problemow,
Poza wariatorem, który zmusza do przedterminowej wymiany paska i
napinaczy. Poza osprzętem, który lubi sobie zdechnąć od czasu do
czasu... Drobiazgi. Np taki jeden drobiazg za 1kPLN, czujnik
położenia wału korbowego. Też zszedł.
| W końcu AR usunęła problem zdychającego wariatora. Po
| tylu latach...
Tak?
Tak. Bodajże w 147. Nie ma sensu dorabiać ideologii do wady
fabrycznej.
mowisz o najslabyszm, nieprodukowanym silniku 1,4 w najmniejszym modelu. A
od ilu zaczyna VW? Ja mam 1,8 i 144 KM i objezdzam wiekszosc pojazdow na
naszych drogach.
A ja mam 75KM i zazwyczaj odjeżdżam pierwszy ze skrzyżowania.
Wiesz o czym to świadczy? Że ludziom nie chce się deptać.
| Przestań, to taki ładniejszy Fiat.
Gowno prawda, zaden Fiat nie prowadzi sie tak dobrze jak dowolna Alfa.
Och, doprawdy? Coupe też nie?
| To już moje smętne 1.3 daje więcej radości (ale trochę pieniędzy zeżarło,
| żeby zacząć ją jakoś dawać).
Moge dac Ci przejechac sie moja 146 TS 1,8 po kretej drodze, zobaczysz co to
jest frajda z jazdy.
Wystarczy mi Micra K11 na gwincie Bilsteina, z Powerfleksem w
zawiasie i zmienioną geometrią. Takie ustawienie mocno wykracza
poza zdolność utrzymywawczą moich zwieraczy.
A gdybym miał sobie kupić fajnie jeżdżące 1.8, to kasę
ulokowałbym raczej w E30/E36, niż w Bravo/ie 145/6.
| Do lania 300V do wszystkiego trzeba
| być szurniętym jak ja, a nie przeciętnym posiadaczem auta.
A jedak... czemu lejesz 300V? Boisz sie?
Leję 300V z tych samych przyczyn, z których włożyłem robiony na
zamówienie gwint Bilsteina czy antilift kit Whiteline. Samochód
traktuję jak zabawkę. Ale np. mój ojciec nie traktuje auta jak
zabawki, to jest jego środek transportu, który codziennie ma go
zawieźć do pracy, a potem do domu. I nie będzie się do zwykłego
dupowozu modlił tylko dlatego, że jest czerwony i poskładany po
włosku. I dlatego czerwony dupowóz poszedł do kolejnego
naiwniaka, a ojciec jeździ Hultajem.
r.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
To znaczy jakiej? Czymże się różni fiatowski wariator od np.
Vanosa czy hondowskich V-Tec-ów?
Tym, ze zaistnial wczesniej? Zreszta akurat ten sam fiatowski wariator
bezproblemowo pracuje w Lanciach a w AR sprawia problem. No coz, ile znasz
silnikow o takiej konstrukcji glowicy jak ma TS?
Ale święta Alfa po paru, parunastu kkm zaczynała chodzić jak diesel.
nie zawsze, znam ludzi, ktorzy nie narzekaja na wariator, cud?
Zużycie. Podobno od jazdy na słabym oleju.
no wlasnie, alfowskie silniki wymagaja lepszych olejow ze wzgledu na swoja
konstrukcje
Poza wariatorem, który zmusza do przedterminowej wymiany paska i
napinaczy.
wiariator nie ma na to wplywu, jakies urban legend tworzysz
Poza osprzętem, który lubi sobie zdechnąć od czasu do czasu...
jak wszedzie
Drobiazgi. Np taki jeden drobiazg za 1kPLN, czujnik położenia wału
korbowego. Też zszedł.
A moze po prostu ASO Cie oszukal? Mi tez chcieli wmowic, ze jest
uszkodzony - okazalo sie, ze zle zalozyli kolo pasowe
Tak. Bodajże w 147.
kraza takie opowiesci, trudno mi oszacowac na ile prawdziwe, bo problem
padajacych wariatorow oslabl, po tym jak ludzie zaczeli stosowac lepsze
oleje
Nie ma sensu dorabiać ideologii do wady fabrycznej.
Wada? Raczej niedopracowanie
A ja mam 75KM i zazwyczaj odjeżdżam pierwszy ze skrzyżowania.
Wiesz o czym to świadczy? Że ludziom nie chce się deptać.
na trasie tez ich objezdzasz? Bo ja tak, moje 144 KM pozwala na to jak
rowniez osiagniecie licznikowych 215 km/h
Och, doprawdy? Coupe też nie?
Jednen, topowy model na cala game. Tymczasem kazda, najprostsza Alfa
prowadzi sie jak marzenie i stad moj wielki szacunek dla marki
Wystarczy mi Micra K11 na gwincie Bilsteina, z Powerfleksem w
zawiasie i zmienioną geometrią. Takie ustawienie mocno wykracza
poza zdolność utrzymywawczą moich zwieraczy.
Hmm, a wiesz dlaczego jest tak malo stuningowanych Alf? Bo one tego nie
potrzebuja - one to maja w standardzie, zaden Alfisti nie bedzie sie zatem
bawil w fajansiarskie grzebanie w samochodzie (no chyba, ze zrobi to
Autodelta ;-) )
A gdybym miał sobie kupić fajnie jeżdżące 1.8, to kasę
ulokowałbym raczej w E30/E36,
Tak? Kupilbys za te same pieniadze? Serwis kosztowalby Cie tyle samo?
Myslisz, ze stare BMW jest mniej serwisowo wymgajace? Rozczaruje Cie, na
pewno nie jest.
niż w Bravo/ie 145/6.
Ale to alfowskie "Bravo" ma styl i charakter. Po prostu pitolisz, na Saaba
9-3 tez mowisz Vectra 9-3, na Volvo S-40 Focus S-40 a na Passata VW Superb?
Leję 300V z tych samych przyczyn, z których włożyłem robiony na
zamówienie gwint Bilsteina czy antilift kit Whiteline. Samochód
traktuję jak zabawkę.
Wiesz a mnie wogole nie bawi tjunink, wole umyc moj samochod i wiedzic, ze
daje wiecej niz kazda tunningowana tluczona masowo bryka
Ale np. mój ojciec nie traktuje auta jak zabawki, to jest jego środek
transportu, który codziennie ma go zawieźć do pracy, a potem do domu. I
nie będzie się do zwykłego dupowozu modlił tylko dlatego, że jest czerwony
i poskładany po
włosku.
dlatego takim ludziom odradzam Alfe, niech biora Skody, Hjundaje i inne
produkty samochodowych dyskontow
I dlatego czerwony dupowóz poszedł do kolejnego naiwniaka, a ojciec jeździ
Hultajem.
no i dobrze sie stalo, byc moze ten, ktory kupil jest szczesliwym
posiadaczem samochody a nie toczdelka dla kazdego. Nie kazdy w koncu
zadowolony jest z robienia z zakupow w dyskoncie, nie? A przeciez zakupy w
dyskoncie sa takie wygodne i tanie...
Raporty awaryjności sporządzone przez DEKRĘ można znaleźć tu:
http://www2.gazeta.pl/auto/0,24797.html
A trzyletnie Astry, Corsy i Vectry psują się (statystycznie oczywiście)
żadziej niż BMW serii 7 i 5:-)
Dla leniwych mocno poprzycinana wersja poniżej:
Samochody trzyletnie:
Model / bez usterek (%) / nieznaczne usterki (%) / poważne usterki (%)
VW Golf IV 94 4,8 1,2
Ford Ka 92,7 5,7 1,5
Renault MĂŠgane ScĂŠnic 91,3 6,6 2,1
Audi A3 90,1 6,7 3,2
Volvo S40, V40 88,8 7,5 3,6
Porsche 911 86,4 9,1 4,5
Mercedes C-Klasse 86,2 10,5 3,4
Mazda 323 86,1 9,5 4,4
Nissan Almera 85,3 10,7 4
Nissan Micra 85 11 4
Jaguar seria-XJ 83,6 12,4 4
Opel Astra 81,6 12,8 5,6
Opel Corsa 81 14 5
Opel Vectra 80,8 13,1 6,2
BMWseria-7 80,3 12,6 7,1
Seat Ibiza/Cordoba 79,8 13,1 7,1
BMW seria-5 79,6 12,8 7,7
VW Polo 78,4 14 7,6
Ford Escort 77,9 14,6 7,5
Ford Fiesta 76,4 14,5 9
Fiat Punto 75 16,6 8,3
Renault Laguna 74,6 16,7 8,7
VW Passat 74,3 17,7 8
Seat Toledo 73,9 15,6 10,4
CitroĂŤn Saxo 73,5 17,1 9,4
Opel Omega 73,4 17,5 9,1
Fiat Cinquecento 71,5 19,8 9,1
Renault MĂŠgane 66,2 18,1 15,7
Mini 58,9 23,1 18
Średnia ze wszystkich badanych pojazdów 78,4 14,3 7,3
Samochody pięcioletnie:
Toyota RAV4 83,4 11,6 4,9
Mazda MX-5 82,1 11,8 6,1
Porsche 911 81,9 12,8 5,4
Mercedes SL 79,2 14,6 6,2
Mazda 323 77,1 15,5 7,4
Audi A4 76,5 14,6 8,9
Audi A8, V8 76,3 16,7 7,1
BMWseria-7 72,1 17,8 10,1
Opel Tigra 71,5 20,5 8
Honda Civic 71,4 19,5 9,2
Suzuki Swift 69,7 20 10,3
Honda Accord 69,2 19,8 11,1
Jaguar seria-XJ 68,8 25 5,9
Skoda Felicia 68,6 18,8 12,6
Nissan Almera/Sunny 67,2 24,1 8,8
Audi A6, 100 66,1 19,4 14,5
Opel Corsa 65,9 23,3 10,7
OpelAstra Cabrio 65,9 22,6 11,5
Ford Fiesta 65,8 20 14,2
Opel Vectra 65,1 23,5 11,4
Nissan Primera 64,9 24 11,2
Opel Astra 64,9 23,8 11,3
BMW seria-5 64,7 23,3 12,1
Nissan Micra 64,7 24,1 11,2
Ford Escort 63,8 22,9 13,3
Ford Mondeo 63,8 23,9 12,2
Opel Omega 62,3 24,2 13,5
VW Golf III,Vento 62 22,9 15
Seat Ibiza/Cordoba 61,8 21,9 16,3
Renault Laguna 61,7 21,5 16,8
Fiat Punto 61,4 23,9 14,6
VW Polo 61,2 23,6 15,2
VW Passat 60,7 26,2 13,1
Renault Twingo 57,6 21,3 21,1
Fiat Cinquecento 57,5 27,2 15,3
Renault Clio 51,1 22,8 26
Renault Espace 48 29,6 22,3
Mini 46,9 31,2 21,5
Średnia w tej grupie wiekowej 63,7 22,7 13,6
Samochody siedmioletnie:
Mercedes SL 78,6 14,3 7,1
Porsche 911 76,8 16,8 6,4
Mazda MX-5 74,4 17,1 8,5
Porsche 968, 944 71,4 20,5 8,1
Toyota Carina 68,4 22,8 8,7
Mazda 626 67 20,8 12,1
Mercedes W124 66,9 23,5 9,6
Mercedes S-Klasse 66,8 25,1 8,1
Mazda 323 66,1 23,2 10,7
Jaguar seria-XJ 61,6 25,6 12,8
Suzuki Swift 59,2 26,3 14,5
Ford Mondeo 57,7 27,3 15
BMW seria-7 56,5 28,7 14,7
Nissan Sunny 56 31,5 12,4
Opel Astra 55,2 30 14,7
Nissan Primera 54,8 30,2 15
VW Golf III, Vento 54,3 27,1 18,5
BMW seria-3 54,2 28,7 17,1
BMW seria-5 54,1 30,5 15,4
Ford Fiesta 54 27,9 18,1
Nissan Micra 54 31,4 14,6
Opel Vectra 53,8 30,7 15,4
Peugeot 106 53,7 27,9 18,3
Fiat Cinquecento 52,2 28,9 18,8
Opel Corsa 51,1 32,9 15,9
Ford Escort 50,2 30,6 19,2
VW Polo 49,3 29,7 20,9
Opel Omega 47,8 33,5 18,7
VW Passat 46,6 32,3 21
Seat Toledo 45,6 28,5 25,9
Seat Ibiza, Cordoba 44,8 26,7 28,4
Renault Clio 43,8 27,3 28,7
Renault Espace 41,7 35,4 22,9
Audi V8 40,8 26,6 32,7
Peugeot 405 40,2 36,9 22,8
Peugeot 205 40 32,8 27,1
Mini 39,5 31,4 28,8
Średnia aut w tej grupie wiekowej 52,5 29 18,4
© 2009 Najlepszy miesiąc kawalerski w Polsce !!! - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates