Oglądasz wypowiedzi znalezione dla frazy: Michelin pl





Temat: procmail bylo vacation


On Thu, 13 Apr 2000 20:13:31 +0200, Bartosz Aninowski wrote:
* $^To:.*<$LOGNAME
procmail: [1184] Thu Apr 13 11:19:07 2000
procmail: No match on "^To:.*<()bart"


Wydaje mi się, że tu jest pies pogrzebany. Cienki jestem z regexpów,
ale nie wydaje mi się, żeby "^To:.*<()bart" pasowalo do np.
"To: b@michalin.pl".

Myślę, że wystarczy:
* $^To:.*b@michelin.pl

Załatwi to wszystkie adresy typu:
b@michelin.pl
Bartosz Aninowski <b@michelin.pl

i raczej nie należy się przejmować, że też:
"b@michelin.pl" <b@duble.du

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: wymiana jednej 'parki' opon - przód czy tył?
Dlaczego należy montować opony nowe lub mniej zużyte na tył?

Zakładając tylko dwie nowe opony, montuj je zawsze na tylnej osi!

Ustawienie opon.
 Niezależnie od rodzaju napędu zalecamy montaż opon nowych lub mniej
zużytych na tylną oś pojazdu, aby zapewnić zwiększone bezpieczeństwo w
sytuacjach zagrożenia (gwałtowne hamowanie, ostre pokonywanie zakrętu...), w
szczególności na mokrej nawierzchni. Liczne testy wykazały, że łatwiej osi
tylnej sprawować kontrolę nad przednią osią pojazdu. W przypadku poślizgu
kół przednich, kierujący na chwilę traci panowanie nad pojazdem. Naturalnym
odruchem w tej sytuacji jest zdjęcie nogi z gazu i obrócenie kierownicy w
kierunku pokonywanego zakrętu, co umożliwia przywrócenie stabilności
pojazdu. Odwrotnie, gdy tylne koła tracą przyczepność, sytuacja staje się
trudniejsza do opanowania. W tym przypadku należy dodać gazu i obrócić
kierownicę w kierunku przeciwnym do zakrętu. Odruch ten może mieć jednak
tylko doświadczony kierowca.

Dlatego Michelin zaleca zmniejszenie ryzyka przez montowanie nowych lub
mniej zużytych opon na tylnej osi pojazdu ze względu na:

lepszą przyczepność na zakrętach,
zwiększoną stabilność w czasie hamowania,
zwiększone bezpieczeństwo.

Zaczerpniete ze strony www.michelin.pl

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: michelin

Popatrzmy jak: "greg" dnia: 28 kwietnia 2004 (11:28:36)
pisze na grupę:

gHej, troche zaspalem ze zmiana opon do mojego Opla, Michelin reklamuje teraz
gostro ta Energy, warto się w to ladowac? bylem tez na ich stronce
gwww.michelin.pl i jakas taka dziwna jakas..niedokonczona czy co?

Mam je. Są okropnie śliskie i piszą przy byle hamowaniu :(

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: michelin


greg wrote:
Hej, troche zaspalem ze zmiana opon do mojego Opla, Michelin
reklamuje teraz ostro ta Energy, warto się w to ladowac? bylem tez na
ich stronce www.michelin.pl i jakas taka dziwna jakas..niedokonczona
czy co?


Jesli chodzi Ci o to zeby dlugo wytrzymala i nie bylo roznicy
czy jezdzisz po suchym, po mokrym, czy po pierwszym sniegu
to warto.

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: michelin


Hej, troche zaspalem ze zmiana opon do mojego Opla, Michelin
reklamuje teraz
ostro ta Energy, warto się w to ladowac? bylem tez na ich stronce
www.michelin.pl i jakas taka dziwna jakas..niedokonczona czy co?


miałem, ale po zmianie na Continentale PremiumContact stwierdzam, że
to "g..."
Conti są rewelacyjne na mokrej nawierzchni...

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Wreszcie polska wersja strony Michelin
Witam

<SPAM ON
kiedyś na grupie były narzekania, że Michelin nie ma strony w wersji
polskiej. W związku z tym informuję, ze moi koledzy zakończyli i
powiesili polską stronę Michelin.pl
Z góry zaznaczam, że zawartość, kolorystyka i wygląd strony w baaardzo
dużej mierze wynika z wymagań Francuzów  ;(
<SPAM OFF

---------------------------------
Pozdrawiam
Jurek Migduła
Renault Scenic
2.0 16V Champs Elysees

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Jakie opony - proszę o opinie

Użytkownik "Ewa" wrote


Nowe na tył?
Przyznam, że jestem zaskoczona.


Co prawda nie jestem fanem produktów Michelin, ale tak na prędce wrzucam
linka, by nie pozostawać gołosłownym...

http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp

Pozdr.
Pete

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Jakie opony - proszę o opinie
Ewa pisze:


Znalazam tam jeszcze jedną ciekawostkę:
http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_mot_dif.jsp
dotyczącą montowania różnych opon. Przejrzałam "Kodeks drogowy"
(w postaci elektronicznej, więc tak naprawdę szukał komputer)
i wymienionych przez Michelina nakazów nie znalazłam.


Chodzi o to, żeby opony montowane na jednej osi, były tego samego typu
(rozmiar, rzeźba bieżnika itd.). Poza tym wszystkie opony montowane w
samochodzie powinny mieć taki sam rozmiar, zwłaszcza jeśli auto jest
wyposażone w elektronikę typu kontrola trakcji bądź ABS.


Pozdrawiam
Ewa


--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gre@jabber.aster.pl
Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Jakie opony - proszę o opinie


| Nowe na tył?
| Przyznam, że jestem zaskoczona.
Co prawda nie jestem fanem produktów Michelin, ale tak na prędce wrzucam linka, by nie pozostawać gołosłownym...

http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp


Dzięki, to ciekawe.
Argument, że coś się zmieni dla kierowcy uważam za mniej ważny,
trzeba się przyzwyczaić. W końcu gdy zmienię wszystkie opony,
to też odczuję różnicę, o której tutaj już parę osób pisało.
Pozostałe argumenty pewnie są istotne, ale nie potrafię ich zweryfikować.
No i teraz już zupełnie nie wiem co robić - wymienić wszystkie opony
czy tylko dwie, a jeśli dwie to które. Moje opony są wszystkie w podobnym
stanie - właściwie bieżnik mają jeszcze całkiem dobry, ale są stare
i przy ostatniej wymianie z zimowych wulkanizator sugerował wymianę.
A że, jak wspomniałam, wybieram się na urlop w góry to pomyślałam,
że może warto to teraz zrobić.

Znalazam tam jeszcze jedną ciekawostkę:
http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_mot_dif.jsp
dotyczącą montowania różnych opon. Przejrzałam "Kodeks drogowy"
(w postaci elektronicznej, więc tak naprawdę szukał komputer)
i wymienionych przez Michelina nakazów nie znalazłam.

Pozdrawiam
Ewa

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Jak zamonotwac oponki?
(...)

lepsze opony na przednia os!!!


A więc obaj się mylicie.

Lepsze opony zakłada się na tył (oczywiście
mowa o typowych samochodach i typowych oponach).

Poczytajcie chociażby tutaj:
http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Jak zamonotwac oponki?

(...)
lepsze opony na przednia os!!!

A więc obaj się mylicie.

Lepsze opony zakłada się na tył (oczywiście
mowa o typowych samochodach i typowych oponach).

Poczytajcie chociażby tutaj:
http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp


Genialne porady, będzie kałuża skręcisz kołami a tu brak reakcji
i jesteś na drzewie. Nie wspominając już o zimie.

Imho jak chcą się wymądrzać to niech napiszą przy jakiej wysokości
bieżnika powinno się wymienić opony na nowe a nie pierdoły jak wyżej ...

Pozdro

PeJot

Fiat Tipo 1.4 LPG

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Jak zamonotwac oponki?

A więc obaj się mylicie.

Lepsze opony zakłada się na tył (oczywiście
mowa o typowych samochodach i typowych oponach).

Poczytajcie chociażby tutaj:
http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp


napisałem tak na podstawie wlasnych doswiadczen a nie wykluwania wnioskow
michelina
co to za stwierdzenie " Zachowanie samochodu będzie podobne do znanego
kierowcy przed zmianą opon, ponieważ równowaga przyczepności będzie
identyczna "??? to po co wymieniac opony skoro bedzie to samo?

przeciez rozmaiwiamy tutaj o i tak dziwnym wariancie 3 zuzyte 1 nowy zapas

widze ze nie dojdziemy do normalnych wnioskow - widze jedno rozwiazanie -
wymiana calego kompletu

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Jak zamonotwac oponki?

On Mon, 04 Apr 2005 19:00:30 GMT,  Mehow wrote:
Lepsze opony zakłada się na tył (oczywiście
mowa o typowych samochodach i typowych oponach).

Poczytajcie chociażby tutaj:
http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp

napisałem tak na podstawie wlasnych doswiadczen a nie wykluwania wnioskow
michelina


Michelin ma troche racji.

co to za stwierdzenie " Zachowanie samochodu będzie podobne do znanego
kierowcy przed zmianą opon, ponieważ równowaga przyczepności będzie
identyczna "??? to po co wymieniac opony skoro bedzie to samo?


Nie bedzie sytuacji takiej ze naciskamy na hamulec, tyl sie blokuje
i zarzuca.
Przy czym ja bym sie stosowal do tego tylko zima. Latem mniejsza
szansa na to w ogole [korektor sile hamowania ogranicza], latwiej
skontrowac, no i zysk osiagniemy.

przeciez rozmaiwiamy tutaj o i tak dziwnym wariancie 3 zuzyte 1 nowy zapas


A to tym bardziej "mieszanke" na tyl. Nie dlatego ze lepsze - ale
mniej dyfer cierpi, nie sciaga, nie obraca w czasie hamowania na
wodzie ..

widze ze nie dojdziemy do normalnych wnioskow - widze jedno rozwiazanie -
wymiana calego kompletu


Ee - jedna nowa do zapasu.
Tylko gdzie potem lepsze a gdzie starsze :-)))

J.

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Zamiana kół przód-tył
złoty <mc@poczta.onet.plnapisał(a):


Jarek Wójtowicz napisał(a):

| i nie powinienieś słuchać takich specjalistów.

...raczej Ciebie ;)


Ponieważ jest z Ciebie specjalista jak "z koziej dupy trąba" zadałem sobie
trochę trudu i zapodaję parę sznurków uświadamiających:

http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp
http://www.opony.pl/poradnik.asp?idt=10&ida=95
http://auto.gazeta.pl/auto/1,48297,3941512.html

Sam osobiście widziałem testy opon i co dzieje się jak "specjaliści"
zakładają lepsze opony na przód.

;)

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Tylni napęd a wychodzenie z poslizgu
Witam
Nie jestem pewny czy o to wlasnie chodzilo autorowi postu.
Nie doczytalem nawet wszystkich postow do konca, zniecierpliwilem sie.
Pytanie brzmialo czy trudniej wyprowadzic z poslizgu i czy trudniej nad nim
panowac.
Zakladam, ze chodzi o warunki kiedy jest naprawde slisko, bo w miescie czy
na trasie kiedy nic sie nie dzieje w sumie tematu nie ma.
Przy duzej predkosci tez sie moze zdazyc - no ale i tu mowimy o poslizgu.

Czy trudniej wyprowadzic z poslizgu - moim zdaniem latwiej. Dlaczego - otoz
jesli auto wpadnie juz w poslizg naturalnym odruchem kierowcy jest zdjecie
nogi z gazu. Dlatego np Michelin radzi alby lepsze opony zakladac na tylna
os a nie przednia http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp
Zdjeice nogi z gazu spowoduje o ile to mozliwe powrot auta na wymagany tor
jazdy, w samochodzi F oczywiscie poglebienie poslizgu. Taka informacje poda
kazda auto szkola, wywoluje zreszta ona ogromne zdumienie, ze podczas jazdy
samochodem F i wpadnieciu w poslizg gazu nalezy dodac a nie ujac. Coz natura
nie pecherz i nie zawsze slucha.
Czy jest latwiejsze w prowadzeniu - na pewno latwiej posliz wywolac -po
prostu poprzez dodanie gazu. Na sniegu, lodzie na pewno jechac sie bedzie
trudniej.
Mowa oczyiwscie o normalnym naturalnym kieorwcy. Ale jak wiadomo u nas w
kraju takich nie ma - wszyscy jestesmy najlepszymi kierowcami ;-)

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: nowe opony - na tyl czy przod?


kukikoko wrote:
czesc,
kupilem 2 nowe opony, wywalam 2 stare,
zostawiam 2 jeszcze dosc znosne.
te nowe zalozyc na przednia czy tylna os?
hyundai coupe - naped na przod.


Zawsze lepsze zakładasz na tył- krótko mówiąc przy takiej konfiguracji
ciężko jest Ci przegiąć z przyczepnością, żeby doprowadzić do obrócenia.

Jak chcesz poczytać dokładniej o co chodzi, to zajrzyj np. tu:
http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: nowe opony - na tyl czy przod?

"PepedB" <Pep@postdotpl.atowyw.alwrote in message



Jak chcesz poczytać dokładniej o co chodzi, to zajrzyj np. tu:
http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp


Witam,

Tylko nie napisali ze samochod gorzej hamuje i mozna zaliczyc dzwona
zanim wpadnie sie w poslizg :-)

Ja tam na ich miejscu to bym napisal ze opony Michelin nalezy zmieniac
wszystkie
cztery oraz zapasowa plus nalezy miec ze dwie w zapasie w szopie na wegiel
:-)

pzdr
piotr_a

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: nowe opony - na tyl czy przod?


Piotr_A wrote:
"PepedB" <Pep@postdotpl.atowyw.alwrote in message

| Jak chcesz poczytać dokładniej o co chodzi, to zajrzyj np. tu:
| http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp

Witam,

Tylko nie napisali ze samochod gorzej hamuje i mozna zaliczyc dzwona
zanim wpadnie sie w poslizg :-)


Problem w tym, że w sytuacji awaryjnej należy dohamować do przeszkody i
ją ominąć, bo i tak często nie wystarcza drogi. To potrafi już zrobić
naprawdę wielu, ale też naprawdę niewielu potrafi wyjść z
niespodziewanego uślizgu tyłu, który przy słabych zimówkach z tyłu na
bardzo śliskiej nawierzchnii może wystąpić nawet przy zwykłym hamowaniu.
Ciężko jest zwłaszcza gdy prędkość jest na tyle wysoka, że opony tylne
nie pozwola na natychmiastowe odzyskanie przyczepności.
Oczywiście, najlepiej jest mieć wszystkie 4 opony nowe, ale nie zawsze
się to udaje przy zakupie, a już napewno nie w czasie eksploatacji,
kiedy to jednak opony osi napędzanej lubią się szybciej zużywać...

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Pytania 2 odnosnie opon


Wizualnie mniej zużyte dasz do przodu.


a nie odwrotnie? ;-)
polecam lekture: Dlaczego należy montować opony nowe lub mniej zużyte na
tył?
http://www.michelin.pl/opony/porady.htm#3

pozdrawiam
-------------------------
raV
corolla 1.4 HB '98 coolwater
MSW - oklejony :) nieotrabiony :(

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Pytania 2 odnosnie opon


| Wizualnie mniej zużyte dasz do przodu.

a nie odwrotnie? ;-)
polecam lekture: Dlaczego należy montować opony nowe lub mniej zużyte na
tył?
http://www.michelin.pl/opony/porady.htm#3


Ja co 10 kkm zmienam miejcsami.
I po jakimś czasie te mniej zużyte są bardziej zużyte

Pozdrawiam. Ryniu

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Zimówki dwie czy cztery?
Jeszcze raz ja - nie chcailem ale jedak za www.michelin.pl zacytuje:

Niezależnie od rodzaju napędu zalecamy montaż opon nowych lub mniej zużytych
na tylną oś pojazdu, aby zapewnić zwiększone bezpieczeństwo w sytuacjach
zagrożenia (gwałtowne hamowanie, ostre pokonywanie zakrętu...), w
szczególności na mokrej nawierzchni. Liczne testy wykazały, że łatwiej osi
tylnej sprawować kontrolę nad przednią osią pojazdu. W przypadku poślizgu
kół przednich, kierujący na chwilę traci panowanie nad pojazdem. Naturalnym
odruchem w tej sytuacji jest zdjęcie nogi z gazu i obrócenie kierownicy w
kierunku pokonywanego zakrętu, co umożliwia przywrócenie stabilności
pojazdu. Odwrotnie, gdy tylne koła tracą przyczepność, sytuacja staje się
trudniejsza do opanowania. W tym przypadku należy dodać gazu i obrócić
kierownicę w kierunku przeciwnym do zakrętu. Odruch ten może mieć jednak
tylko doświadczony kierowca.

Dlatego Michelin zaleca zmniejszenie ryzyka przez montowanie nowych lub
mniej zużytych opon na tylnej osi pojazdu ze względu na:

lepszą przyczepność na zakrętach,
zwiększoną stabilność w czasie hamowania,
zwiększone bezpieczeństwo.


Kto z was jeździ tylko na dwóch i jaki są tego efekty
Chodzi mi konkretnie o przednią pędną oś, ale nie koniecznie, może inni
też
są ciekawi


Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Nietypowe zapytanie o zimowki
Czesc
Na stronach Michelin podaja od zawsze ze lepsze opony na tyl.
Choc wydaje sie to nie logiczne oni tlumacza to nastepujaco:
Jesli przednie kola straca przyczepnosc naturalnym odruchem jest odjecie
gazu czyli wszystko OK.
Natomiasty jestli tyl je traci nasz naturlalny odruch tylko owy uslig
poglebia.
Oczywiscie nie dotyczy to osob doswiadczonych, z tym ze u nas w kraju nie
doswiadczonych nie ma - wszyscy sa najlepszymi kierowacami i lekarzami:-)
Nic nie pisza nt hamowania - no ale.
Ja np pomimo ich rad przod mam lepszy - po pierwsze zeby sie rowno zuzywaly
(cuz, biedny kraj i nie stac mnie na czeste zakupy) po drugie latwiej ruszyc
latwiej zahamowac, choc to juz naprawde subtelene roznice.

Link do Michelin: http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp

Rafał K.

Po poprzednim właścicielu odziedziczyłem zimówki, ale 2 różnych
gatunków. Jakimi kryteriami się kierować przy wyborze które na przód a
które na tył ? Ponieważ gumy są dosyć młode ( 1 sezon ) więc nie
chciałbym się ich pozbywać, choć może trzeba będzie je ujednolicić :)


Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Opony 185/60-R15
Witam,
Kto produkuje opony w tym rozmiarze (185/60-R15) bo nie jest to rozmiar zbyt
popularny?
W wiekszosci przypadkow nie znajduje tego rozmiaru...
Bardzo bym prosil o linki do stron producentow, ew. dystrybutorow zeby mozna
bylo poogladac i postudiowac cenniki, zarowno letnich jak i zimowych.
Czy jest jakas polska strona Michelin? Bo www.michelin.pl przekierowuje na
strone michelin usa.
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Opony 185/60-R15


STUK wrote:

Witam,
Kto produkuje opony w tym rozmiarze (185/60-R15) bo nie jest to rozmiar zbyt
popularny?
W wiekszosci przypadkow nie znajduje tego rozmiaru...
Bardzo bym prosil o linki do stron producentow, ew. dystrybutorow zeby mozna
bylo poogladac i postudiowac cenniki, zarowno letnich jak i zimowych.
Czy jest jakas polska strona Michelin? Bo www.michelin.pl przekierowuje na
strone michelin usa.


Robi Michelin i Continental na przyklad. Gdzie? www.baloon.pl

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: pytanie o Carlosa Sainza
Patrze a tu w szybce robal taki: news:ca44ta$20m$1@news.onet.pl ! Pewnie
kiero jakis, ten Przemek 'PRZEMOL' M. . Tak se patrze i patrze jak
nawija makaron na uszy:


Zalozylem sie i wygralem, ale szczerze to do konca nie bylem
przekonany. Wiedzialem tylko ze w zeszlym roku jeLdzil dla Citroena,
ale czy w tym roku tez to byla dla mnie niewiadoma.
Jeszcze raz dziekowatośc.....


Wszystkie odpowiedzi na pytania sa na stronie michelin.pl...jakbys przeczytal
regulamin konkursu "Wygraj rajd Argentyny" to bys wiedzial...
;P

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Geometria w Warszawie ( Bemowo )


Czy może ktoś polecić jakąś stację obsługi na Bemowie gdzie
ustawią mi zawieszenie? Jakby ktoś znał przedział cenowy takiej
operacji w stolicy to byłbym wdzięczny;]


http://www.batexpol.michelin.pl/batexpol_index.htm

W sumie to nawet nie wiem czy to Bemowo ;-) ale bylem tam raz i zrobili
dobrze. Zbieznosc w Lanosie 70 zl.

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Komisję Palikota
Zbigniew Cofała pisze 25-11-2008 09:28:


Ja używam 15" i w zwykłym sklepie dobre to ok 200 - 250. Z drugiej strony to
nie wymieniasz na nowe przecież wszystkich czterech na raz, tylko przednie,
przekładając te z przodu na tył,


Qe? Chyba odwrotnie:
http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Komisję Palikota


LM wrote:
Zbigniew Cofała pisze 25-11-2008 09:28:

| Ja używam 15" i w zwykłym sklepie dobre to ok 200 - 250. Z drugiej strony
| to nie wymieniasz na nowe przecież wszystkich czterech na raz, tylko
| przednie, przekładając te z przodu na tył,

Qe? Chyba odwrotnie:
http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp


Hm... ciekawe, przez tyle lat słyszałem żeby mniej zużyte opony zakładać na
przód. Może faktycznie lepiej mieć lepsze z tyłu? Jak będę zmieniał na
letnie to tak założe i sprawdzę.

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: jeszcze o teorii tyl-lepsze opony
"Nowe opony zamontowane z przodu :
- Zachowanie samochodu zmieni się, ponieważ równowaga przód/tył zostanie
odwrócona.
Kierowca przyzwyczajony do samochodu, który ma mniejszą przyczepność z przodu
będzie więc zaskoczony.
- Na drodze śliskiej, tył wpadnie w poślizg przed przodem.
Kierowca nie będzie miał żadnej możliwości kontrolowania osi tylnej, i będzie
miał tendencję do przyspieszenia co powiększy zjawisko obracania samochodu.
Jedynie doświadczony kierowca będzie umiał wyjść z tej sytuacji..." - to z
michelin.pl

Czyli, reasumujac cala dyskusje - dla slabych kierowcow dobre opnony na przod,
dla tych co potrafia jezdzic - zawsze na os napedzana.
I zawsze sluchajcie sie wulkanizatora - doradzi we wszystkim ? Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: jeszcze o teorii tyl-lepsze opony
> A jak obie pary opon nadal legalne - i tak lepiej miec glebszy bieznik z
> przodu, z uwagi na rozgarnianie wody. Chyba ze to traktor, to wowczas gleboki
> bieznik na tyl.....):

"Dla samochodu z napędem tylnym i przednim, zalecamy
montowanie_najnowszych_opon_z_tyłu,
dla większego bezpieczeństwa w sytuacjach nieprzewidzianych i trudnych
(gwałtowne hamowanie, ostry zakręt...) przede wszystkim na mokrym podłożu."

To fragment tekstu ze strony

www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp
Spróbuj przeczytać jeszcze raz ze zrozumieniem.

Pozdrawiam Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: wypadki WRC
> to ash sie dziwie skad masz takie poglady no ale jak Ci lepiej tak to miej tak
> nie moj interes w tym mowie tylko jak jest lepiej

Jeżeli mnie nie wierzysz, to może Michelin - przeczytaj sobie, tam jest
napisane gdzie i jakie opony mają być założone.

www.michelin.pl/pl/document.DocumentRepositoryServlet?codeDocument=469&codeRepository=POLOGNE&codeRubrique=10

Wiem, że masz inne zdanie.


Pozdrawiam

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Co ile lat trzeba zmieniac opony zimowe?
Jeśli masz dobry wzrok to na jednym ze zdjęć w tym linku zobaczysz że te
majdrobniejsze nacięcia sięgają tylko na kilka mm jeśli by nacieli do końca
opona straciła by sztywność na sychym asfalcie
www.michelin.pl/pl/front/act_affich.jsp?news_id=18714&lang=PL&codeRubrique=17112004153513
Ale jeśli ty tak uważasz to możesz jeździć do przepisowego 1,6mm Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Tylny napęd a zimówki
do kodem_pl
Przeczytaj...
www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp
jak dalej uważasz tak jak wcześniej pisałeś to czytaj do skutku itd.

Pozdrawiam Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Tylny napęd a zimówki
logis_on_line napisał:

> Przeczytaj...
> www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp
> jak dalej uważasz tak jak wcześniej pisałeś to czytaj do skutku itd.

Nie ma co za długo czytać, bo jakość przytoczonego tekstu jest marniutka ;)
Co prawda argumenty w nim zawarte są nawet trafne, ale znacznie słabsze niż
argumenty za postępowaniem w odwrotny sposób.
Innymi słowy - FWD => lepsze opony do przodu, RWD => lepsze do tyłu.... Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Szerokie gumy na deszczu.
uki145 napisał:

> nie zgadzam sie z tym co napisałes o popłynieciu w kałuzy . wszystko zalezy od
> zdolnosci odprowadzenia wody przez opone ,a to nie jest zalezne od szerokosci.

Zazwyczaj szersze mają mniejsze możliwości

www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_perf_quot.jsp Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: praca w michelin?
Jeżeli nie poradziłaś se ze znaleznieniem biura rekrutacji to pewnie i tak nie masz szans na pracę.

www.michelin.pl/pl/front/affich.jsp?codeRubrique=20060724164639&lang=PL
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: praca w michelin?
Rekrutują jest specjalny osobny budynek gdzie możesz się dowiedzieć,
lub na stronie www.michelin.pl/pl/front/affich.jsp?
codeRubrique=20060713114555
CENTRUM REKRUTACJI
Kontakt: pn.-pt., godz. 8.00-16.00
tel./fax + 4889 539 49 87
e-mail:rekrutacja@pl.michelin.com Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Przewodnik po Lazurowym Wybrzezu
w wersji francuskiej bardzo dobrze sprawdzaja sie tzw. zielone przewodniki Michelin - jesli chodzi o ciekawe opisy miejsc.
Nie wiem natomiast, na ile wiarygodna i aktualna odnosnie cen jest przetlumaczona polska wersja.

www.michelin.pl/pl/front/affich.jsp?news_id=25348&lang=PL&codeRubrique=17112004153051
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: michelin
Hej, troche zaspalem ze zmiana opon do mojego Opla, Michelin reklamuje teraz
ostro ta Energy, warto się w to ladowac? bylem tez na ich stronce
www.michelin.pl i jakas taka dziwna jakas..niedokonczona czy co?
Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Zamiana kół przód-tył
Jarek Wójtowicz napisał(a):


złoty <mc@poczta.onet.plnapisał(a):

| Jarek Wójtowicz napisał(a):

| i nie powinienieś słuchać takich specjalistów.
| ...raczej Ciebie ;)

Ponieważ jest z Ciebie specjalista jak "z koziej dupy trąba" zadałem sobie


..i vice versa


trochę trudu i zapodaję parę sznurków uświadamiających:

http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp


no cóz - dla nich lepiej, by zmieniać _lepsze_ opony na nowe..bo w końcu
z tego żyją..nie?


http://www.opony.pl/poradnik.asp?idt=10&ida=95
http://auto.gazeta.pl/auto/1,48297,3941512.html


a z nich to właśnie tacy specjaliści jak i ty. Podaj imiennie _kto_ z
serwisu opony.pl czy portalu gazeta.pl przeprowadzał takowe
doświadczenia, jaki mają staż, na jakiej ilości opon, w jakich warunkach
itd. A już całkiem żałosny jest fakt, iż artykuł z opony.pl jest żywcem
zerżnięty z michelina ..co widać nawet po załączonym schemaciku - no ale
tego to już oczywiście nie byłeś łaskaw zauważyć..bo niewygodne.
Wiem, wiem - zaraz wyjedziesz mi z TVNTurbo i o mistycznej "wspópracy z
ADAC". Widzisz - rzecz w tym, iż po pierwsze - oni podają rady dla osób
jeżdżących słabo (a Niemcy to już nie ci "dobrzy" kierowcy jak jeszcze
kilkanaście lat temu niestety..obecnie jeżdżą jak i większość u nas), po
drugie w tych "sensacyjnych" artykułach pomija się całkowicie kwestie:
- rodzaju napędu
- wielkości pojazdu
- obciążenia pojazdu
- warunków atmosferycznych..itd
A są to dość istotne czynniki wpływające na ocenę. I zapewniam cię, iż
różnica jest czy omawiany problem dotyczy aut napędzanych na RWD, FDW
czy 4WD..aleee - po co wnikać, lepiej podać papkę "złotej rady na wszystko".

Jak dłużej pożyjesz, zrobisz więcej km za kółkiem (i to różnorakimi
autami)..to może zrozumiesz, że własne doświadczenie ma większą wartość
niż rady z TVN, "Pani Domu" czy innych wszystkowiedzących maketoidów.


Sam osobiście widziałem testy opon i co dzieje się jak "specjaliści"
zakładają lepsze opony na przód.


..ja widziałem, co się dzieje jak "specjaliści" założą wszystkie cztery
nowe opony i jeżdżą dalej jak nogi stołowe... no i?

pzdr
A.

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Wysokosc bieznika nowej zimowki ??
Poszukuje informacji jaka wysokosc biznika maja nowe oponki zimowe Michelin
??

http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_use.jsp
znalazlem tylko tyle na ich stronie :(

PZDR

Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: jeszcze o teorii tyl-lepsze opony
www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp
Pozdrawiam Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: czy wystarczą tylko zimowki na przód czy nie?
I jeszcze jeden link:

www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp
Pzdr. Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Zimowe oszustwo oponowe.
a jak to skomentujesz?

www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: praca w michelin?
Wszystkie informacje o rekrutacji znajdziesz na www.michelin.pl

Ja tam pracuje jesli by sie ktos pytal - po 5 latach pracy jestem zadowoloby
mimo, ze dojscie do tego co robie kosztowalo wiele czasu i zaangazowania, ale
bylo warto. Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku



Temat: Którędy do Wenecji?przez Niemcy czy przez Czechy?
ilu ludków tyle opini;) dzięi bardzo i tak...
michelin.pl "dołem", ale szybcej przez Niemcy ( tunele przez Alpy
drogie).
pozdrawiam i za każdą radę tu czy na innych postach dzięi...sa
bezcenne
a. Przeczytaj wszystkie posty z tego wątku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl
  • © 2009 Najlepszy miesiąc kawalerski w Polsce !!! - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates